انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۸مرداد
11فروردین 77ساعت 10:45خاله م زنگ زد خونمون...من گوشی و ج دادم.گفت خاله جون مامانت ی خواهر کوچولوی خوشگل برات آورد...این خواهر کوچولوی خوشگل من شب جمعه ای ک گذشت ی عروس زیبا و بی نظیر شد...وقتی 5شنبه ساعت دو بود رفتم ارایشگاه ریحان و دیدم بغض کردم و بغلش کردم و گفتم ماه شدی خوشگل من...و این اتفاق میشه دلیل اصلی نبودن من توی این یک ماه اخیر..حتی برای ثانیه ای پشت سیستم نیومدم چون واقعا فرصتی نداشتم...
یادتونه تو این پست نوشتم دوباره دارم عمه میشم و نی نیمون قراره همون روزای تولد من بدنیا بیاد؟! خب نه نگار ما عجله داشت برای اومدن...چهارمراد یک روز قبل عروسی توی اوج کارای اخرمون ی تماس تلفنی نمیدونین چ استرسی و ب ما وارد کرد...خانم برادرم رفته بود بیمارستان و بستریش کرده بودن و نگار ما ساعت 6ونیم بدنیا اومد..زیااااادی خوب بود و چسبید...فقط نمیدونم چرا انقدر خسته س وهمش خوابه :))

هنوز مرداد شلوغ و زیبای من ادامه داره و امیدوارم برای تمام دوستانم بهترین لحظات و ثانیه ها رقم بخوره و این حسای خوبی ک این چند وقته من داشتم تک تکتون تجربه کنین و مزه شو بچشین...البته آقایون عمه نشن :دی بابا و دایی و عمو بشن :))

+حس خوب وقتیه ک بعد حدود یک ماه بیایی پشت سیستم و توی وبای لیستت ببینی جناب آقای مهبد بعد 7ماه پست جدید گذاشته اونم چ پستی...یک دنیااا ممنونم :)



بهنام بانی-عاشقم کرده



نظرات  (۹)

توی یک ماه گذشته هم عمه شدین همه خواهر عروس پس. به به. :))
شیرینی نمیدین به اهالی بلاگستان؟

پاسخ:
بعلههه :)) پر از اتفاقابی خوب بوده برام ان شاالله برای تمام دوستانم همینطور باشه

من و از شیرینی دادن کلا نترسونین شما تشریف بیارین شیرینی چیه شام مهمونمون باشین :)
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۸ مهنازیِ نازی^_^
عزیزم مبارکتون باشه این روزای قشنگ:)
الهی که خواهرت خوشبخت باشه
نگار کوچولو هم خوش اومدهههههه

پاسخ:
مرسی مهنازم :)
قربانت الهی همه خوشبخت باشن...
اون ک عشق عمه س :**
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۸ هَشْتْ حَرفى
تلاش کرده زود به دنیا بیاد خسته ست خب :) نباشه واقعا؟!
پاسخ:
:)) آقا ی خواب عمیقی میکنه :))
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۰۳:۴۱ مهبد یحیائی
میلاد یکی کودک شکفتن گلی را ماند.
چیزی نادر به زندگی آغاز می‌کند؛
با شادی و اندکی درد.
روزانه به گونه‌ای نمایان برمی‌بالد؛
بدان ماند که نادرۀ نخستن است،
و نادرۀ آخرین.
 
مارگوت بیگل

سلام نازنین بانوی عزیز
امیدوارم که این روزهای شاد برای شما همیشگی باشه
1. تبریک زیاد به خاطر عمه شدگی مجدد
2.شادباش فراوان برای ازدواج خواهرتون همراه با آرزوی سعادت و کلی آرزوی خوب دیگه
3.تبریک بینهایت به مناسبت زادروز تولدتون(روزشو نمیدونم اما احتمالا همین مرداد دوستداشتنیه)که فرشته‌ی نازنینی چون شما زمینی شد
و اما بعد؛
شما شایسته‌ی بهترینهایی دوست عزیز و همیشگی و اون شعر نه در خور شان شما که در حد وسع من بود خوشحالم که مقبول افتاده
روز و روزگار بر شما درخشان
پاسخ:
موطن آدمی را بر هیج نقشه ای

نشانی نیست.

موطن آدمی تنها در قلب کسانی است که دوستش می دارند.

مارگوت بیگل

سلام جناب آقای مهبد
قربان شما  منم امیدوارم تمام زندگی شما پر از اتفاق و خبرهای خوب و شیرین باشه
ممنونم مرسییییی
تشکر
وااااای ممنونم ازتون خیلیییی لطف دارین :) من 25مرداد هستم
بی نظییییر بود و من و پر از حس و حال خوب کرد بازم یک دنیا ممنونم ازتون امیدوارم مقدمه ای باشه برای بازگشتتون

قربان شما
سبز باشید و مانا

کلهم اجمعین مبارک + تولد خودتونم پیشاپیش مبارک ^_^
پاسخ:
کلهم اجمعین مرسی+ مرسیییی دارم اماده میکنم بلاگستان برای تولد فرخنده و مبارکم :)))
مبااااااارکه این همه اتفاق خوب :))))
خوبترین ها اتفاق بیفته همیشه واست :)))
پاسخ:
قرباااانت عزیزدلم :*
مرسی جانم ان شاالله برای هممون :)
درووود بیکران بر نازنین نازنین
چطوری توووووو؟؟؟؟
میدونم خیییلی بی معرفتم
یادم نیس کی تا حالا سر نزدم اینجا!!!!
الان دیدم کلی پستای باحال داری 
تند تند بنویسم برم پست خاتمی جان رو دوباره بخونمش :))
وااااو عروس شدن ریحان جون مبااااااارکهههه
اصلا شاعر میفرماید داغلار قیزی ریحان ریحان ریحان :))))
تولد نگار قشنگمونم مبارک ایشالا قدمش پر خیر و برکت باشه براتون
در این زمینه هم شاعر یک چیزهایی میفرماید که چون ی نمه جلفه من بازگو نمیکنم :)))
تولد خودتم پیشاپیش مبااارک؛ چون ممکنه من باز برم و با برف سال بعد بیام پایین :دی
نیلوفر= نیکای سابق
یاد پیربرناش و رمضون سابق افتادم :)))
پاسخ:
درووود برنیلوفرِجانم :**
تو خوب باشی من خوبم خانم...
خیلی بی معرفتی خانم دکتر..خیلی دلتنگت بودم :((
منم یادم نیست برای خیلی وقت قبله
خاتمی جان مساوی است با عشق جان
مرسییییی عزیزم اما من ک ترکی بلد نیستم دختر خوب ترجمه شو هم میکردی خب :))))
مرسی فداتشم قربونت خانم..ان شاالله خودت و آقای همسر و گل پسرت خوب و خوش باشین جانم
:دی
مرسیییییی گلم ان شاالله ک میایی زودتر
دیگه میدونم نیکای خودمونی :*
:)))

سلــام :)
خدا رو شکرر.. ایشالا خواهرتون خوشبخت شن و برادرزادتون خوشنام.. :-)

تو عرض دو روز هم عمه شدین.. هم خواهرزن! هر دوشونم فحش خورشون ملسه!:)) البته دومی ن ب اندازۀ اولی! :)
پیشنهاد میکنم واسه کمتر فحش خوردن.. مسئولیت تربیت برادرزادتونو خودتون ب عهده بگیرین! :)

والا این روزا.. با این وضعیتمون.. آقایونم احتمال عمه شدنشون هست!
پاسخ:
سلام :)
خیلی ممنونم میثم خان مرسیییی :)خوشبختی شما رو آرزو دارم :)

:))) عمه و خواهر زن ب این خوبی کجا میشه پیدا کرد :دی
البته من هم عمه بودم هم خواهرزن :))
مسئولیت تربیت و عاااالی گفتی آقا :)))

:دی
سلـام

تولدتون پیشاپیش مباااارک ^_^
با عرض معذرت، امکانش نبود هدیه بگیریم واستون.. به جاش این آهنگ تقدیم میشه ب شما.. :)

http://bayanbox.ir/info/8759774122500984666/Mohammad-Noori-Tavalod

ایشالا در کنار خونواده محترم .. همیشه سلامت باشین و لبخند رو لبتون باشه... آمین
پاسخ:
سلام :)

اقا این حرفا چیه شرمنده می کنید... مرسییییی میثم خان بی نهایت چسبید خیلی خوب بود یک دنیا ممنون :)

ممنونم براتون بهترین ها رو آرزو دارم امیدوارم ب هر آنچه خوبی و سعادت هست دست پیدا کنین
بازم مرسییی


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">