انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۵خرداد

1-فردا ماه رمضون شروع میشه...خداییش چقدر زود اومد :/ نمیدونم امسال چندتاروزه رو میتونم بگیرم ولی کلا این ماه و با تموم سختیاش و گرماهاش و تشنگیاش دوست دارم..مخصوصا سحر و افطار..الان بوی قرمه سبزی توی خونه ی ما پیچیده :) افطار فردا رو هم فکرشو کردم :))


2-از اول امسال قصد داشتم برم ی ازمایش خون بدم ولی خب تنبلی و حالا باشه فردا دیر نمیشه اومده رسیده برای فردا ک برم..این ضعف و خستگی و خواب الودگیای اخیر من احتمال زیاد همه ش برمیگرده به کم خونی..


3-توی مورد 2گفتم خواب الودگی..من این هفته بجای هر کسی ک کمبود خواب داشته خوابیدم  :دی مفید روزی 12ساعت ؛)


4-امسال مرداد فوق العاده شلوغ و زیبایی دارم...هم عروسی خواهر کوچیکه س هم دوباره عمه میشم و نوه ی پنجم ب خانواده مون اضافه میشه :) حالا نکته ش میدونین چیه..نینیمون توی همون روزای تولد من بدنیا میاد...اتفاق از این مبارک تر هست؟  :دی برادرجان و خانمشون میگن شدیدا دوست داریم نینیمون مث تو بشه :))


5-دو سه هفته ای میشه ک گوشیم خاموشه..دیشب حدود 10-20درصد شارژ کردم برای دوسه تا اس ام اسی ک باید میدادم و دوباره خاموش کردم...حالا نت اومدن و تلگرامم فقط زماناییه ک بشینم پشت سیستم...نمیگم خیلی خوبه و راحت شدم ولی در کل خوبه


6-آقاگل ی پستی گذاشتن توی وبشون ب نام چالش اهدای زندگی بخونین و اگر امکانش هست و شرایطشو دارین عمل هم بکنین..اینجا


7-میخواستم یه تک بیت هم بنویسم اما چیزی ب ذهنم نرسید اگر شعر خوشگلی ب فکرتون رسید برام کامنت کنین..

8-التماس عا

نظرات  (۱۰)

۱.و من چقدر دلتنگشم. اما الان مسافرم و نمی تونم روزه بگیرم. بماند بگیرم هم از خونه و اون فضای ماه رمضونش به دورم...
۲.لعنت به کم خونی... بزرگترین چوب های زندگیم رو از همین بیماری خوردم...
۳.خوش به حالت!
۴.ایندفعه یک دنیا خوش به حالت :)
۵.دنیایی داره در دسترس نبودن! اما خب به اندازه ش. افراط نکنی یه موقع..
۶.قبلا عضو شدم...
۷.تو را با غیر می بینم.صدایم در نمی آید/دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید (اخوان)
۸.  .... آمین
پاسخ:
1-اوهوم ماه رمضون در کل خوبه ولی خداییش دیگه امسال سخته..ساعتای طولانی و گرماااا
2-اااا متاسفم..من چون قرص اهن هم یادم میره بخورم خیلی بهش توجه نمیکنم ولی یکسال فکر میکنم بیشتره ازمایش ندادم برم ببینم الان چجوریه برام
3- زیااادی خوابیدم..خیلی مرسی :))
4-یک دنیا تشکر..
5-نه من در دسترس هستم ولی کم کردم..
6-من نیستم توی وب آقاگل هم گفتم..
7-چقدر این بیت و دوسدارم هم زیادی قشنگه هم تلخ..مرسی بابت تک بیت
8-آمین :)
تک بیت قشنگ؟ همینطوری یهویی یک جایی رو نگاه کردم اینو نوشته بود:
سعدی جان میگه 
گرچه آرام از دل ما می رود
همچنین می رو که زیبا می روی...
البته همراه تصویر بود. یک حلزون که داره روی میز آروم آروم میره جلو.
.
راستی ممنونم بابت لینک. 
.
عروسی خواهر کوچیکه و عمه شدن رو هم تبریک میگم. جالبه که میبینم 5تا نوه هم دارید تو خونه. ما هنوز بچه هم نداریم حتی. ازدواج هم نکردیم. 
پاسخ:
این شعر تمام ابیاتش قشنگ و زیباست..مرسی بابت تک بیت
یعنی کلیپ؟

+خواهش میکنم اولا ک وظیفه بود دوما گفته بودم میذارم دیگه..

+خیلی خیلی مرسی ولی آقا گل نوه ها توی خونه ی ما نیستناااا خونه مامان و باباهای خودشونن :))شما درسته ازدواج نکردین و بچه ندارین ولی چندتا پله از ما جلوترین چون بابابزرگین :)
پارسال کل تابستون ما شبیه مرداد امسال شما بود؛ یادش بخیر و هعی که چقدر زود گذشت...
پاسخ:
عههه چ خووووب...
ی جورایی دوسدارم چشامو ببندم و باز کنم و بعد ببینم 6مرداد هست ی جور دیگه هم دوسدارم حالاحالاها 5مرداد نیاد :))
(((-:ای جونم *_*مبارکه عزیزم
پاسخ:
قربانت عزیزِجان :**
مرسییییی :))
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۳ مرتضی خیری
یه پوشه درست کردم، شعرایی که خوشم بیاد اونجا مینویسم.
اینو از اونجا ورداشتم:

ناله من گر اثری داشتی      یار زحالم خبری داشتی

آنکه به من از همه دشمن‌تر است       کاش زمن دوست تری داشتی


مرداد بر شما مبارک :)

پاسخ:
این , تاحالا نشنیده بودم...خیلی قشنگ بود آقا مرسی..

ممنونم :) رمضان هم برشما مبارک :))
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۹ پرنده‌‌ی آبی
مورد ۴ همش بر شما مبارکا باشه :دی
پاسخ:
قربان شما عزیز :)
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۳ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
:)
من فقط یه شعر بگم و برم؟

ببین چه خانه خرابم چهارخانه بپوش/بگو اجاره ی یک خانه از تو روزی چند؟
پاسخ:
چقدر کار خوبی کردی ک اومدی و برام نوشتی این بیت زیبارو

مرسی عزیزِجان :*
نه کلیپ نیست. چرا خودم و شما رو اذیت میکنم آخه؟
این تصویرش دیگه :

http://bayanbox.ir/download/5547244393143056673/photo-2017-05-27-21-37-51.jpg
 
:))
پاسخ:
خیلی ممنونم ک گذاشتین... :)
چقدرررر خوشگل
1. ماه رمضون پارسال بود ک نصفه شبی مرغ سرخ کرده بودین واسه خودتون؟! :))

2. جواب آزمایشو نگرفتین؟؟ ایشالا که چیز خاصی نیست...

3. نوش جان! کم نیست 12 ساعت؟! :))

4. به به .. مبارکه :) ایشالا همیشه خبرای خوش باشه تو خونتون :)
مطمئنین برادر و عروستون جدی گفتن؟؟ D:

5. نت همیشه هم خر نیست!

6. خیلیم خوب :)

7. زان می عشق کزو پخته شود هر خامی
گرچه ماه رمضان است بیاور جامی!

8. همچنین
:)
پاسخ:
1- :))) نه توی پاییز بود فکر میکنم یادمه دوشنبه شب هم بود چون نود داشت
2-بله گرفتم..همون چیزی ک فکر میکردم کمبود آهن که خب باید قرص آهن بخورم ک تنبلی میکنم و نمیخورم :)
3-خیلییییی خوب بود :دی
4-خیلی ممنونم ان شاالله برای شما و خانواده ی عزیزتون.. :) خخخخ جدی .. :)
5-نه من فقط کم کردم..همین
6-:)
7-عالی بود آقا مرسی...
8-حتما
:)

4. پس ینی این نی نیه وبتون هم بی ربط با نی نیه داداشتون نیست؟ :)
چقدم خوردنیه! ^-^

+
قالب جدیدم مبارک.. :)
پاسخ:
4-اینو کلا چون دوسدارم گذاشتم زیااااادی خووووبه :))
حتی گاهی پروفایل تلگرامم هست

+خیلی مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">