انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۷اسفند

ی سرماخوردگی فوق طولانی ک بعد سه هفته هنوز ادامه داره،خوردن آنتی بیوتیک ب تعداد فراوون و دوباره درد گرفتن معده،روزای پر از خنده و ناراحتی،ساعت های طولانی خواب،بهانه گیری های زیاد،و توی سرماخوردگی و بدن درد بگی ک احتیاج شدید ب کوه نوردی داری و شنیدن اینکه برای خوب شدن حالت هر کاری ک بخوای میکنم..میشه خلاصه ای از 15-16روزی ک خیلی کم رنگ بودم
ادب حکم میکنه ک الان از تمام دوستانم عذر خواهی کنم بابت اینکه خوندم و کامنت نذاشتم بنظرم وقتی ی بلاگری باید تمام اصول و رعایت کنی و من این چند روز نکردم یعنی نشد ک بکنم..عذر میخوام..روزای فوق شلوغ و پر از کاری دارم اما تمام سعیمو میکنم امروز و فردا یکی دوساعتمو خالی کنم و ب همه ی دوستانم سر بزنم..یبار دیگه عذر :)

+95..روزای خوب توش زیاد داشتم روزایی ک پر خنده بود اما بی نهایت خوشحالم از تموم شدنش روزای ی کمی تلخ و پر از فکرِ 95م خیلی بیشتر بود تا خنده هاش و من شدیدا به 96خوشبینم حداقل خوب یا بد اینه ک ادم کاملا مثبت نگریم و سعی میکنم با بهترین دید برم ب استقبالش..

+شدیدا دلم میخواد برم موهامو دوباره کوتاه کوتاه کنم اما باید تا مرداد صبر کنم و این صبر کردن ی جورایی سخته..

+اقای بقایی قراره بیان کاندیدای ریاست جمهوری بشن ینی خیلی مثبت میشه فک کرد ک چقدر حجم مطالب طنز میره بالا...البته الانشم رفته دیگه مخصوصا با صحبتایی ک روز درختکاری انجام دادن و آقای مشایی خودشونو درخت اعلام کردن :/


_جمعه شب خانم نوش آفرین مهمون استیج بود چقدرر آهنگش حال منو خوب کرد آخ ک چقدر چسبید...این دوسه روزه کلا توی خونه در همه حالی دارم میخونم :)
 نیازمندیم ب فردی ک باهامون قهر کنه بریم توی چِشاش نگاه کنیم و این اهنگ و براش بخونیم :))

+نکته ی مهم:کلیپی ک گذاشتم همون اهنگ خانم نوش آفرینه اگر دوستان بنا ب هر دلیلی ک مهمترینش از نظر خودم اینه ک ی خانم میخونه و نمیپسندین کلیپ وplayنکنین ولی خب میخواستم برای خودم توی وب بمونه..:)
 

 

دستی ب قلم دارم، دستی ب دلم داری

 

همدست شوند این دو ، محشر شود اشعارم

 

*عنوان:مصرعی از متین فروزنده

نظرات  (۹)

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
بعد از این مدت باید بگیم بازگشتتون بخیر!
و سلامت باشید!
پاسخ:
سلام
ممنونم آقای هانی.. :)
همچنین شما
خیلی هم آهنگ خوبیه، این‌جا وبلاگ خودتونه، هر چی که دوست دارید بذارید، چی کار دارید که کسی «ممکنه» دوست داشته باشه یا نه :))
والا!
پاسخ:
حرفت کاملا درسته رفیق و دقیقا نظر خود منم همینه و شما میدونی ک من همه جور اهنگی هم میذارم  ولی علت داشت ک نوشتم چون این تصویریه و ی کمم حرکات موزون داره و خب بعضیا واقعا نمیپسندن گفتم بگم حالت بهتری داره...
آهنگ ک زیادی خوبه :))
منم چند روزه سرما خوردم اونم بد جور :(

ایشالا که سال 96 خیلی خیلی خوب باشه براتون. خیلی و خیلی :)

موی کوتاه و مردونه واس تنوع خوبه ولی زیاد عادت نکنید بهش. ناسلامتی دختره و موهاش!

اه چه بدم می آد از این گروه احمدی نژاد. دیگه حتی خنده م هم نمی گیره از کاراشون...

جالب بود اسمش رو شنیده بودم ولی نمی دونستم خیلی از اون آهنگایی که توی گوشم آشنا و معروف بودن خواننده ش ایشون هستند :)
پاسخ:
ااااا خیلی سرماخوردگی بدیه :( امیدوارم هر چه زودتر حالتون خوب شه
مرسی آقای بای پولار ان شاالله برای همه  عااالی باشه...

اون ک بعله ما هم برای تنوع میگیم :))
میدونین چیه باید بخندیم تا راحت تر بگذره..

خانم نوش آفرین کلا ی صدای خاصی دارن و بعضی حروفم کلا مدل خاصی تلفظ میکنن..این اهنگشون ک خیلی قشنگه
ایشالا که سال 96 فوق العاده باشه :-)
پاسخ:
مرسی ان شاالله
همچنین برای شما :)
خیلی هم عالی :))
امسال انتخابات دیدنی می شه
پاسخ:
قربانت :)
اوهوم..مناظره های قبلش و اتفاقات :))
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۰۹ نفس نقره ای
اصن من قهرم پس :))))
پاسخ:
واااای نفس کامنتت عاالی بود :))) ساعت 12هست الان ک کامنتو خوندم و دارم ج میدم آهنگو هم قبلش play کرده و در حال خوندن بودم پس میشه برای تو فقط باید بیام توی چمشاتم نگاه کنم با همون حرکات موزون :)) :دی
بگو مگه دوسم نداشتی رفتی تنهام گذاشتی  بسه برگرد کنارم عزیزم آشتی آشتی..
:))


سرما خوردگیه مسری بود انگار..
ایشالا ک حالتون خوب شده باشه...

سال 95 واسه من ک اصلا سال خوبی نبود..
ایشالا سال 96 سالی سرشار از اتفاقای خوب و مثبت باشه واستون.. :)

در مورد مو.. تا تولدتون باید صبر کنید؟! :))

در مورد ریاست جمهوری..
شاه رو بازی ندادن .. شاه قلی خودشو انداخت وسط!!


+
نکته بسیار مثبت پست.. کلیپه بود.. عاالی.. پر از خاطره.....
پاسخ:
عه شما هم  :(
خیلی بد بود الان فقط سرفه هاشه بعیدم هست حالا حالاها خوب بشه...
شما ان شاالله الان خوب باشین :)

چه بد :( برای من 94و 95سالای خوبی نبودن متاسفانه :(
امیدوارم امیدوارم امیدوارم برای همه فوق العاده و پر از حس و حال خوب باشه

:)))

+خب خداروشکر...خداییش خیلی قشنگه
به مهندس بقایی توهین کردید الان؟
بعد اونوقت اتاق گاز دوست دارید یا گیوتین؟
پاسخ:
نه ما ب آقای شما چکار داریم.. فقط مواظب باشین میگن ادما اون دنیا با کسی ک دوسش دارن محشور میشن :)
من اخیرا تبر دوسدارم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">