انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۰مرداد

با عرض معذرت ی پست ی کوچولو طولانی...

 

مطلب اول اینکه ی بازی وبلاگی جدید و دوستان راه انداختن در مورد بلاگر تاپ...خب خداییش خیلی سخته این انتخاب..چون هر وبی بعضی پستاش هست ک ب دل ادم میشینه و بعضیا هم نه و ی مطلب دیگه اینکه من ی زمانی خیلی وبلاگ میخوندم ولی الان بنا ب دلایلی واقعا کم شده اون قسمت وبایی هم ک خودم دنبال میکنم تعدادشون کمه وهر کدوم از دوستان ک خودشون میدونن کیان و توی لیستمن ینی برام دوست داشتنین ولی اگر بخوام اسم ببرم وبلاگ :یک مترسک،روزنوشت های دکتر،ساحل افکار  دوکلمه حرف حساب و سرو روان و معمولا هر روز چ پست بذارن چ نه بازشون میکنم در واقع کاری ب روشن شدن ستاره شون ندارم حتی شبایی ک بی خواب میشم گاهی میرم ارشیوشون و برام بار چندم میخونم.. بعضی آرشیوا ک خیلی هم خوبه :دی

 

مطلب دومی ک میخوام تعریف کنم و چیزی هست ک میخوام برای خودم ثبت شه اینه:

چند وقته ک خیلی ب امیرحسین و امیراحسان گیر میدم سر اینکه باید پسرای خوبی باشین انقدر نشینین انقدر تبلت دست نگیرین بلند شین برین توی حیاط بدویین دوچرخه سواری کنین اینو بخورین اونو نخورین..کلا توی کار گیر دادن ب این دوتام تا اینکه 3-4روز قبل ب امیر گفتم من حالا حالاها نمیذارم مامانت نت تبلت تو رو دوباره فعال کنه برگشت بهم نگاه کرد گفت نازی ی چیزیو میدونی؟ گفتم چی: گفت من خداروشکر میکنم ک تو مامان من نیستی :))))))) من غش خنده بودم ولی اگر میخندیدم دیگه ازم حسابی نمیبردن فقط رومو کردم ی سمت دیگه و از صحنه دور شدم :دی

پریشبم این دوتا شیطون بودن محمدحسام پسر برادرمم اومد بعد سه تایی رفته بودن توی اتاق تبلت دستشون بود واقعا عصبانی شدن داره چرا باید همش بشینن ی گوشه و همه حرفشون حول ماین کرافت بچرخه !!بعدِ یکساعت رفتم توی اتاق تا رفتم تو احسان وروجک دراومد یواش ب اون دوتا گفت اوه اوه این دوباره اومد :))))))) سریع تبلتاشونو پشتشون قایم کردن.. :دی

 

و مطلب اخر ک ی توصیه هست ب اقایون بلاگر:آقا ما دیشب عروسی بودم داماد یکعالمه رقصید :/

آقایون؟ دوستان؟برادران عریز؟شب عروسیتون نرقصید خیلی سنگین و جنتلمن باشین بذارین خاطره ی خوش بمونه حس قشنگی نداره این رقصیدن آقایان داماد :/

 

 

این آهنگ فرزاد فرزین هم از دیروز افتاده توی دهنم همش دارم میخونم :|

ماه عسل :/ فرزاد فرزینِ پرسپولیسی :/

 

 

نظرات  (۸)

کاش منم خواهرزاده برادرزاده داشتم...

واقعا اینقدر بده رقصیدن داماد؟ جالبه از چندنفر دیگه هم شنیده بودم...
پاسخ:
اخ خیلی خوبه الهی هر چ زودتر دایی یا عمو بشین.. :)

خو من کلا از رقص مرد خوشم نمیاد...البته سلیقه ها متفاوته
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۷ نفس نقره ای
ای جان از اون عمه بد اخلاقا؟ :))))
پاسخ:
:دی
ن دختر خوب از اون عمه خوش اخلاقا گاهی شاید خاله ی بدی بشم ولی همیشه عمه ی مهربونی هستم :))
نرقصیدیم :-)
پاسخ:
خیلی کار خوبی کردین
دمتون گرم :)
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۶ مستر نیمــا
بیچاره مردا.حتی روز عروسیشونم بهشون گیر میدن
پاسخ:
خخخخخخ مردای مظلوم کم رو
گیر دادن نیست بفکرتونم ک توی عروسیتون حس بد ایجاد نکنین :))
ای دل غافل! بـــاااز من رو شرمنده کردید که... ^_^ مرسی؛
مگه دامادا دل ندارن برقصن؟ والا :)) برقص اخوی، راحت باش، آخرین شبیه که راحتی، بعدش تا یه عمر گرفتاری، پس برقص! آی قربون پسر D:
ماه عسل فرزاد هم که... آره و اینا ^_^
پاسخ:
خواهش میکنم دشمنتون..من اهل تعریف الکی نیستم.. :)
نچ دامادا باید خیلی جنتلمن و باشخصیت باشن رقص برای خانماست...والااا.. :)) آخرین شب راحتی :| :دی
بعله دیگه.. :))
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۱ آقاگل ‌‌‌‌
من و نوه ها:دی :))))
بچه هم بچه های قدیمی. بیست چهارساعت هقت سنگ و لی لی و فوتبال بازی میکردن! دلم میخواد اینا که تو مهمونی با تبلت بازی میکنن رو بگیرم بزنم!
والا!
.
در مورد قسمت اول هم خیلی ممنون، نظر لطفتونه :))))
.
در مورد قسمت آخرم خب خداروشکر کلا رقص بلد نیستیم:دی بعلاوه قصد ازدواج و بعد گرفتن مراسم عروسی نداریم. :))
پاسخ:
ماجراهای من و نوه ها :))) حس مادربزرگی

اینا میرن توی حیاط فوتبال بازی میکنن ولی اولش ک همو میبینن تا یکی دوساعت فقط تبلت و ماینکرافت :|

خواهش میکنم..واقعیته :)

خب ن دیگه اون ک قصد ازدواج نداریم ک خوب نیست باید ازدواج کنین ولی هر موقع ان شاالله ازدواج کردین نرقصین :)))
ولی من اگه داماد باشم کللللییی می رقصم ؛))))
پاسخ:
خب خداروشکر ک تو عروس میشی :)))
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۳ خورشت کاغذ
خداروشکر رقص بلد نیستیم مسخره مون کنن :/
پاسخ:
من خداییش مسخره نمیکنم ولی خب حس بدی پیدا میکنم...
البته من نمیدونم خانم هستین یا اقا اگر خانمین ک خب خوبه برای عروس ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">