انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۲دی

 

حقیقت این است

 

 

ک فرودگاه ها،بوسه های بیشتری از سالن های عروسی ب خود دیده اند..

 

 

و دیوار بیمارستان ها بیشتر از عبادتگاه ها دعا شنیده اند...

 

 

همیشه اینگونه ایم!!

 

 

همه چیز را موکول می کنیم ب زمانی ک چیزی در حال از دست رفتن است...

 

 

 

"..."

 

 

 

 

 


هم در به درى دارد و هم خانه خرابى

عشق است مزیّن به هنرهاى زیادى



عنوان پست:سعدی

 

 

نظرات  (۴)

همیشه اینگونه ایم :(
چرا وقتی کار از کار داره میگذره یادمون میاد که باید چ کنیم :(

+نمیدونم درسته یا نه ولی از نظر من عشق  هنرمند ظالمیه:(

+چقدر اهنگای سیاوشو دوس دارم صداش محشره یه بغض قشنگی توشه
این اهنگشو خیلی خوشم میاد
من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا ب جای تو بمیرم ....
چرا دروغ نازی حال دلم که خوش نیست
ولی مممنونم ازت که همیشه هستی و برام ارزوی حال خوبو داری
منم برای تو یه دنیا آرامش ارزو دارم
واقعن آرامش عنصر مهمیه
من تو را دوس دوس و بوس بوس ^_^
پاسخ:
هر موقع تموم میشه افسوسشو میخوریم... :(
+:((

++سیاوش محشره فوق العاده
با این اهنگ خیلی خاطره دارم...

الهی بگردمت خواهری :(((
وقتی حال دلت خوب باشه مطمئنا ارامشم داری
ممنونتم مهنازم بابت ارامشی ک برام خواستی...

بی نهایت دوست
مواظب خودت باش گلم :**
۲۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۷ احساسِ غریب
سلام نازنین جان
چطوری عزیزم
چقدر فاصله گرفته بودم از وب:(
جقدر دلم برات تنگ شده:(

امشب اکانت تلگرامم رو حذف کردم،گفتم شاید بازم پابند وب بشم:)
پاسخ:
سلام مریمِ عزیزم
قربانت خواهر شکر
اره خیلی :(
من بیشتر :)
ای جانم نمیدونم الان بگم کار خوبی کردی یا نه چون هر کسی خودش بهتر میدونه ولی خداروشکر خودم وابسته تلگرام نشدم
البته جمله مشکل داره..
واقعیت اینه ک متاسفانه تلخه..
حقیقت چیزیه ک باید باشه و واقعیت چیزیه ک هست.. :)
شعر آخر زیبا بود.. :)
پاسخ:
قبول دارم حرفتونو همیشه همه چیز و میذاریم لحظه ی اخر و متاسفانه خیلی هم تلخه..
ممنونم نگاه شما زیباست.. :)
یک روز به شیدایی... خدا میدونه روزی چن بار اینو زمزمه می‌کنم و البته سیاوش قمیشی...عالی!
پاسخ:
امیدوارم با این مصرع پرحس خوب شده باشین

سیاوش قمیشی همیشه عالیه..

مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">