انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۴تیر

جناب آقاگل ی پست دیروز داشتن درمورد اینکه خوابِ استاد شجریان و دیدن و خب خیلی هم خواب جالبی بود...امیدوارم هر چ زودتر شفا بگیرن و شفاشون هم توی موندن و خوب شدنشون باشه...الهی آمین

منم دیروز ی خواب خیلی جالب دیدم...از اون خوابای خیلی خاص...

ادم بعضی از شخصیتا رو دوسداره از نزدیک ببینه حالا یا میشه و امکانش پیش میاد یا نه..

برای مثال خودم ب آقای دکتر ظریف فوق العاده علاقه دارم و شخصیتشون و بی نهایت دوسدارم یبار خیلی یکدفعه ای از نزدیک دیدمشون و رفتم جلو سلام کردمُ خسته نباشید گفتم و ایشون هم گفت برامون دعا کنین (زمان مذاکرات هسته ای بود)...و خب حالا دیروز خواب آقای موسوی رو دیدم ک خواب فوق العاده شیرینی بود..

 

 

 

پ ن:این 2 روز هم ک کنکوره امیدوارم تمام کنکوری های عزیزمون موفق باشن...اگر داشتین دعایی چیزی میکردین برای ریحانه ی ماهم دعا کنین  :)

 

 

ان شاالله فردا عصر دیگه راحت میشه...البته ی جورایی کلِ خانواده راحت میشن.. :دی

 

 

نظرات  (۷)

۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۶ آقاگل ‌‌‌‌
:)))
ان شالله ریحانه شماهم موفق باشه و نتیجه تلاش هاش رو ببینه.
حالا اینکه اون کنکور داره و شما استرسش رو دارید هم جای سواله :)

پاسخ:
:دی
ان شاالله...البته اونقدرا ک بعضیا تلاش میکنن و جو کنکور دارن ریحانه ی ما اونطوریا نبوده واقعا ولی ان شاالله خوب بده و قبول شه اون چیزی ک میخواد

خب خواهرمه بچه ی کوچیک خونس...نداشته باشم؟!
 هممون داریم استرسو..

آقای موسوی کدوم رو میگین؟! میر حسین؟
پاسخ:
بله.. :)
مهندس میرحسین موسوی..
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۹ آناهــیــ ـــتا
انشالله که با روحیه ی خوب کنکورشو میده تموم میشه و بهترین نتیجه و اونی ک میخواد رو میگیره :)
پاسخ:
قربانت عزیزم..ان شاالله مرسی :)
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۲ روزمرگی ...
آمیــن

منم دوست دارم جناب ظریف دوست داشتنی رو یه روز از نزدیک ببینم...:)

انشاا... تلاشهاشون نتیجه بده و موفق بشن .. :-)
دوران پشت کنکوری خیلی خسته کنندس :/

ترانه عالـی :)
عکس عالی تر..
پاسخ:
الهی آمین :)

منم خیلی یکدفعه ای..در واقع توی حرم امام رضا دیدمشون.. :)

حقیقتشو بخواهین اونجوری ک باید درس نخونده تمام تفریحاتشو کرده خوابشو کرده خب الان هم ک چهارم بود ولی خودمون امید داریم ک قبول شه...ولی خودم امروز بهش گفتم فدای سرت استرس نداشته باش هر چی شد...
تموم حسای بد.. :/

مرسی..
ممنونم
:)
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۰ مترسک ‌‌
مردم چه خوابای باحالی می‌بینن ;)
پاسخ:
دیگه دیگه... :دی
خیلیییییییی باحال بود..
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۲ بای پولار
آدمای فراموش کاری مثل من دیگه توی خوابشون هم اثری از میرحسین نیست...

ان شاء الله هرچی که خیرشه برای ریحانه خانوم مقدر بشه بعد این کنکور
پاسخ:
خوابم خیلی خوب و جالب بود..

ان شاالله...البته الان همه قبول میشن ولی خب مهمه ک چی قبول بشن...من بهش گفتم دیگه بهش فک نکن هر کاری هم ک دیگه کردی فدای سرت..بی خیال بی خیال باش
۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۶ مداد رنگی
آخى:)
الهى که همه ى عزیزا بتونن پله هاى موفقیت رو با سربلندى و سلامت طى کنن:)
ریحانه ى شما هم:)
پاسخ:
قربانت عزیزدلم...
مرسی ان شاالله همه ی کنکوریای عزیز.. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">