انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۴خرداد

چرا صدا و سیما کن را پوشش نداد؟



شاید فکر کنید موفقیت فیلم اصغر فرهادی در کن بخش زیادی از مردم هنردوست کشور را خوشحال کرد اما شما باز هم دچار یک اشتباه تاریخی شدید. شما تهران رو نگاه نکنین، تو شهرستان ها هنوز احمدی نژاد داره رای میاره و مردم این موفقیت های به ظاهر ملی رو با یک سانتر بلند به جناح چپ خود ارسال می کنن. سندش هم رسانه ی ملی ما. مگه رسانه ملی بازتاب خواسته های مردم نیست؟ (چی؟ شک دارین؟ علی! تردید ایشون رو برطرف کن) خب اگه هست چرا پوشش این مراسم در حد پوشش کیم کارداشیان اندک بود. چون رسانه ملی بر اساس خواست مردم عمل می کنه. خیل عظیمی از مردم تماس گرفته بودن و گفته بودن ما کن نمی خوایم! فقط محسن رضایی رو بیارین تو برنامه پایش. تو رو خدا. برای همین شبکه یک که می خواست مراسم کن رو پوشش بده محسن رضایی رو به برنامه پایش دعوت کرد. شبکه یک که دید اوضاع اینجوریه به شبکه دو گفت شبکه دو! من پایشم رو گازه. دستم بنده. بی زحمت این کن رو تو پخش کن. شبکه دو دستش رو گذاشت رو سینه اش و گفت: پایش می کنم. این حرفا چیه؟ چشم مایی! همین که رفت کن رو پخش کنه دید مردم هجوم آوردن که آقا ما درخواست داریم. شبکه دو گفت چی میخواین مردم عزیز کشورم؟ مردم گفتن: برای ما سوال شده که آرایشگاه های زیردریایی برای میک آپ عروس دریایی چقدر می گیرن. میخوایم بدونیم ما اگه اونجا سالن بزنیم می گیره یا نه. شبکه دو گفت الان از دست من چه کمکی بر میاد؟ مردم گفتن یه مستند در این مورد پخش کن.

شبکه دو گفت ولی امشب مراسم کن برگزار میشه ... افتخارآفرینان کشورمون ... مردم گفتن: همچین میگه کن انگار جشنواره مردمی فیلم عماره. تو مستندت رو پخش کن! شبکه دو هم به خواست مردم احترام گذاشت و مستند عروس دریایی پخش کرد و به شبکه سه گفت شبکه سه! من امشب عروس دارم نمی رسم کن رو پخش کنم، تو پخش کن. شبکه سه گفت: من نمی تونم. مردم میخوان فینال جام حذفی اسپانیا رو ببینن. اگه جاش کن رو پخش کنم مردم اینجا رو با خاک یکسان می کنن. این شد که پیمان یوسفی یک بار در اون شلوغی جایزه اصغرفرهادی هکذا شهاب حسینی رو به مردم عزیز کشور تبریک گفت ولی مردم عزیز کشور بطور خشم آلود زنگ زدن به شبکه سه گفتن چرا گزارشگر راجع به مسائل نامربوط حرف می زنه. برای همین شبکه سه هم ترسید و خواست به شبکه چهار بگه که مراسم رو پخش کنه ولی دید شبکه چهار داره با سیزده نفر مخاطب خاص تو کل کشور برنامه برنامه اخترشناسی پخش می کنه ... شبکه چهار یه غلتی زد و خواب آلود گفت: چیه داداش کاری داشتی؟ شبکه سه دید چهار قشنگ خوابیده دلش نیومد چیزی بگه، گفت: هیچی! دنبال جورابام می گشتم پیدا کردم. برای همین رفت به شبکه خبر گفت شبکه خبر زشته! داره آبروریزی میشه. لااقل تو کن رو پخش کن. شبکه خبر هم گفت: داداش متوجهم ولی تا بحران سوریه به طور کامل حل نشه من فقط می تونم زیرنویس برم. این شد که شبکه خبر زیرنویس رفت و مردم هم کلی زنگ زدن و اعتراض کردن که ما مسخره شما نیستیم که به جای پوشش سفر نخست وزیر هند به کشور زیرنویس جشنواره کن میرین. پس می بینید که صداوسیما هم تحت فشار مردمه و نمی تونه اونطور که بخش کوچکی از مردم میخوان عمل کنه. یک بار دیگر فهمیدیم که نباید در زندگی زود قضاوت کنیم.


پ ن:پست یکشنبه شب ک مرتبط با جشنواره بود رو بنا ب دلایلی برداشتم از دوستانی ک کامنت گذاشتن عذر میخوام...


آیدین سیار سریع / بی قانون

نظرات  (۷)

والا اصلا کن چه معنی میده! ما خودمون جشنواره فجرمزگان داریم!!!
:دی
پاسخ:
والا اصن چ معنی داره :))
:دی
فرهادی :
خوشحالم که با جوایزم مردم ایران یا لااقل بخشی از آنها[که از قضا عده شون خیلی اندکه!] را شاد میکنم..

این بزرگمرد فهمید که نباید کلمه مردم رو تو هر جمله ای استفاده کرد.. حق الناس میاره! اما بعضی از متشرعینمون نفهمیدن!!
پاسخ:
:(((

این متن ایدین سیار سریع ی واقعیتایی تلخ از جامعمونو اشکار میکنه.. :(

سلام

صدا و سیما چی رو تابحال پوشش داده که اینو بده ؟:))


+

کل متن رو نمیتونم بخونم با عرض پوزش بخاطر رنگ وبتون

چشمام عادت نداره و اذیت میشه :(

ممنون:)

پاسخ:
سلام :)
انتظار زیادی نباید داشته باشیم ازشون..

+من از شما عذر میخوام اگر قالب دیگه ای پیدا کردم و ب دلم نشست حتما عوض میکنم
بازم شرمنده عزیز
خواهش میکنم :)
:)))
پاسخ:
:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چه قشنگ و جذاب نوشته شده نازی :))))

+بابت اون کامنتت هم باید بگم واقعن خوشحالم که یکیو دارم که همپای من با شادیام شاده و با غصه هام همدردی میکنه :)))
یکی که همزمان با خودم از خدا خوشبختیمو خیر و صلاحمو میخواد :)))
من هم از خدا بهترینها رو برای خواهرم میخوام^_^
من هم خیلی دوستت دارم بیشتر از اونچه ک فکرشو کنی:-*
*** * *** ************************ **** **** ***

پاسخ:
با واقعیتای جامعه ک خیلی تلخ هم هست وب طنز گفته شده ولی واقعا عالی نوشته و خنده دار... :)

+قربونت مهناز از هم دوریم ولی بهت گفتم بارها قلبی و ذهنی همیشه کنارتم خواهری :)
همیشه ی همیشه :)
مرسی عزیزدلم برام دعا کن :*
ای جانم من بیشتر :*
:*
صدا و سیماست دیگه ...
کلا همینه !!!
:(
پاسخ:
کلا افتضاحه اقای دکتر..ونباید وقتمونو براش بذاریم
:(
بهرحال صدا و سیما هم خیلی اختیاری از خودش نداره.
پاسخ:
کلا صداسیمامون بدرد نمیخوره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">