انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۶اسفند

 

همیشه فکر می کردم

 

 

 آدم ها می توانند در خیال هم عاشق هم بشوند

 

 

بدون آن که حتی یک بار دست یکدیگر را لمس کنند ..

 

 

ولی بعد همه چیز ذره ذره عوض شد تازه فهمیدم که یک زنم ..

 

 

یواش یواش حواسم درگیر شد

 

 

 به دیدنش عادت کردم

 

 

 باید او را در کنارم حس می کردم صدایش را می شنیدم

 

 

 باید هر بار مطمئن می شدم

 

 

 که او هم به همین شدت مرا می بیند و احساسم می کند

 

 

حالا فکر می کنم دروغ است ..

 

 

نمی شود فقط توی ذهن عاشق یک نفر شد! اگر بشود خیالات است ..

 

 

 ای کاش می شد با خیال یک نفر زندگی کرد

 

 

ولی امکان ندارد فکر می کردم

 

 

 آدم ها همان طور که آمده اند می روند ..

 

 

نمی دانستم که نمی روند می مانند ردشان می ماند

 

 

 حتی اگر همه چیزشان را هم با خودشان بردارند و بروند ..!

 

 

"فریبا وفی-رویای تبت"

 

 

 

 

 

 

 


گاهی میان مردم،در ازدحام شهر

غیر از تو هر چ هست فراموش می کنم...

+پست از زبون زن هست و آهنگ از زبون مرد..هیچ دلیل خاصی هم نداره.. :)

 

نظرات  (۹)

همین خوبه...
پاسخ:
همین خوبه..خود شعر واقعا قشنگه و پرمعنی..
مرسی.. :)
آدمها خاطراتشون رو نمیبرن..

شعر آهنگ خیلی خوبه :)
پاسخ:
درسته عزیزم و متاسفانه یا خوشبختانه این خاطراتی ک مونده گاهی باعث خنده س و گاهی هم باعث گریه.. :(

موافقم شعرش خیلی قشنگه حتی بیشتر از صدا.. :)
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۸ مهنازیِ نازی^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینقدر بدم میاد از ردهای جامونده...الهی اگه کسی میاد خودش همرا ردش بمونه....
سلام نازی
خوبی؟؟مامان چطورن؟
** ****** **** *****
*** **** ***** *** *** * ***** ******

پاسخ:
میمونه مهناز چ بخواهی چ نخواهی...الهی آمین... :)
سلام خواهری
قربانت عزیزم مامان بهتر شدن ولی ن کامل ی کم ک راه میرن دوباره خیلی درد میگیره و باید بیان و بخوابن...کلا ما خانوادگی کمرامون زود میگیره.. :(
میام پیشت عزیز...
نمی شود به یک خیال دل بست...
پاسخ:
نمی شود ولی میبندن...
سلام نازنینم
احسنت به انتخابت : ))
پاسخ:
سلام عزیزم
قربانت :))
رویای تبت از معدود کارای ایرانیه ک خوندم و با محتوا نوشته خانوم وفی..
همین خوبه.. :)
پاسخ:
واقعا زیباست ... :)
دقیقا همین خوبه.. :)
سلام نازنین جان. خوبی دوست عزیزم ؟ خیلییییی دلم برات تنگ شده بود . مدتی میشد که درگیر بودم و سراغ وبلاگم نیومده بودم .
مثل همیشه پستهات عااالی هستن عزیز دلم .دوستت داااارم 
پاسخ:
ای جانم ببین کی اینجاست :)
سلام دریای عزیزم قربانت دوستم منم خیلیییییی هیستوریم پاک شد عزیز ادرستو گم کرده بودم
امیدوارم نبودنت خیر بوده باشه
مث همیشه نگاه تو عالیه..
من بیشتربانو :**
عاااالی بود 
پاسخ:
مرسییییی عزیزم
عشق ...
احساسی درونی ست !!!


پاسخ:
باید با تمام وجود عاشق شد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">