انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۲تیر

بعضی آهنگا برای آدم یادآور ی حس ی خاطره ی اتفاق ی خنده ی گریه و... هست

 من وقتی  آهنگ امیر بی گزند و آهای خبردار و گوش میدم ب چیزی جز سیاست نمیتونم فکر کنم..فقط صحنه های مختلفه ک توی ذهنم میاد...از اون آهنگاییه ک میتونم ساعت ها بشینم و گوش بدم و فکر کنم و  بغض کنم..

 

 


امروز ملتمون میرن برای نصف مردم جهان آرزوی مرگ میکنن...
چقدر غم انگیز... :(
 

 

نظرات  (۱۰)

۰۲ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۴ مترسک ‌‌
از سیاست فقط مرده باد و زنده باد رو بلدیم...
پاسخ:
دشمن جنگ مرگ...
البته اصل بیزاری جستن .. توی دینمونم هست..
اما بیزاری جستن از کی؟ اینه ک مهمه...
پاسخ:
کی میشه بفهمن...
۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۱ نار خاتون
امروز و بیخیال... خودت چطوری؟!:)
پاسخ:
قربانت عزیز من ک خوبم الهی تو هم خوب باشی جانا :)
نصف مردم جهان؟! هیچ میدونید چی میگید یا فقط تکرار میکنید؟! :| 
هیچ میدونید رژیم جعلی صهیونیستی و کارهاش چی هست؟ سیاست های سال های طولانی امریکا رو چه؟ ظالم و مظلوم رو اشتباه گرفتید :/
پاسخ:
ما ک رهبر و سید اصلاحاتمون هر موقع حرفی بزنه تَکرار میکنیم اما این بار بحثم سر این بود ک چرا این همه مرگ و نفرت...
شما میدونین ک اونا خودشون الان باهم خوبن...شما میدونی اقای مرادی فلسطینیا چقدر با شیعه ها بدن...شما میدونی سال قبل 1200نفر از فلسطین رفتن عراق و خودشونو منفجر کردن...شما میدونی سال قبل دوبار انفجار حرم مطهر امامین عسگریین توسط فلسطینیا انجام شده..
ی کم فکر کن اقای مرادی مطالعه تو ببر بالا..
ما توی جایگاهی نیستیم ک بتونیم ظالم و مظلوم و تشخیص بدیم...
۰۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۰۲ آقاگل ‌‌
تو شب تاریک از دور و نزدیک یک نفر داره جار میزنه جار ...........
پاسخ:
مرد داریم تا مرد...
آهای خبردار....
در کامنت قبلی من اشاره‌ای به فلسطین شده بود؟ در متن پست، اشاره‌ای به فلسطین شده بود؟ نه! الکی پای فلسطین رو کشیدید وسط... شما میگید آرزوی مرگ برای نصف جهان. من میگم رژیم جعلی صهیونیستی، که نه‌تنها نصف جهان نیست، بلکه «ظالم مطلق» هست. من میگم آرزوی مرگ برای سیاست‌های استکباری و استعماریِ عده‌ای قلیل که اکثریت ملت‌های جهان، مسلمون و غیرمسلمون، رو درگیر خودش کرده. شما این‌ها رو می‌دونید یا می‌تونید بفهمید؟

به من میگید یه‌خورده فکر کنم. به من میگید مطالعه‌م رو ببرم بالا :))) از روی سوالاتی که در کامنت قبلی پرسیدم درباره‌ی اینکه آیا می‌دونید اسرائیل چی هست؟، از میزان مطالعه‌ی من آگاه شدید و فهمیدید من یک بی‌فکرِ نادانم؟ همیشه همینطوری نتیجه‌گیری می‌کنید؟ :))

حرف‌هایی که مطرح کردید، به هیچ عنوان، قابلیتِ سندیت ندارن. یعنی برای مثال به هیچ عنوان شما نمی‌تونید یک منبع مکتوبِ «معتبر» پیدا کنید که با استناد به دلایل و مدارک، نوشته باشه که 1200 نفر فلسطینی رفتن عراق و خودشون رو منفجر کردن. این حرف سندیت نداره. حرفی که سندیت نداشته باشه موضوعیت نداره. و حرفی که موضوعیت نداشته باشه کلاً قابل بحث نیست. چرا که برای مثال برخی از ایرانی‌ها هم خودشون رو منفجر کردن در طول تاریخ، و یا عملیات ضداسلام انجام دادن، آیا این مسئله به‌صورت کلی موضوعیت داره که بخوایم ازش نتیجه بگیریم ایران کشوری غیراسلامی و غیرانسانی هست؟ معلومه که نه. اصلاً به چه حقی همچین حرفی رو در صورتی که حتی سندیت داشته باشه باید تعمیم بدیم؟ این مطالبی که بیان کردید و احساس کردید که با دونستنشون داناییِ انسان زیاد شده، فقط بدردِ این میخوره که بچه‌های مهدکودک رو از فلسطین متنفر کنید و تفرقه رو بین شیعه و سنی گسترش بدید. 

شما می‌دونید فلسطین چند بخش هست؟ چند عنوان داره؟ می‌دونید ما از کدوم بخش حمایت می‌کنیم؟ تا حالا اسم حماس رو شنیدید؟ فرقش رو با دولت فلسطین می‌دونید؟ فرق نوار غزه رو با کرانه‌باختری چی؟ [که در کامنت قبلی هیچ حرفی در این‌باره‌ها نزدم که شما این موضوع رو کشیدید وسط!] شما می‌دونید دولت فلسطین رو خیلی از فلسطینی‌ها رد می‌کنن؟ حرف‌های شما، نه‌تنها ماحصل «مطالعه» و «تحقیق» نیست، بلکه کاملاً نشون‌دهنده‌ی غرق بودنِ شما در مطالبِ تلگرامی هست. [به دسته‌ای از مطالب که فاقد ارزش و اعتبار می‌باشند، مطالب تلگرامی می‌گویند که لزوماً در تلگرام خوانده نمی‌شوند.]

حرف آخرتون رو هضم نمی‌کنم. یعنی چی ما در جایگاهی نیستیم که بتونیم ظالم و مظلوم رو تشخیص بدیم؟ الان دیگه رژیم صهیونیستی شد مظلوم و ستم‌دیده؟ رژیمی که از شروعش تا پایانش سراسر غارت مردم «بی‌دفاع» فلسطین بوده، شده خوب؟ با کدوم وجدان و عقل و منطق این حرفِ مضحک رو می‌زنید؟ کدوم تفکر به شما این رو القا کرده که آمریکا کدخدای دنیاست؟ و کدوم تفکر کم‌کم داره این رو القا می‌کنه که اسرائیل هم دولتی مستقل و رسمی هست؟ 

+ بعد جالبه که در خط اول نوشتید:‌ «این بار بحثم سر این بود ک چرا این همه مرگ و نفرت...». در حالیکه در خط به خطِ جوابتون در تلاش بودید که فلسطین رو منفور نشون بدید! چه تفکری باعث شده شما فکر کنید رژیم صهیونیستی نفرت‌انگیز نیست، ولی فلسطین و سنی‌ها نفرت‌انگیزن؟ 
پاسخ:
من حرفم و پستم برای روز قدس بود..شما روز قدس میری از افغانستان حمایت میکنی؟روز قدس برای فلسطینه دیگه دوست گرامی...واقعا شما به اون درجه ای رسیدین ک میتونین ظالم مطلق و تشخیص بدین...خوشا به سعادتتون اقا...ما نمیتونیم متاسفانه یا خوشبختانه :)

بله من گفتم مطالعه تونو ببرین بالا من میگم درکتونو ببرین بالا...من میگم سرتونو از مطالب حسن عباسی و پناهیان و یامین پور و رائفی پور بکشین بیرون یه کم جهان و ایرانمونو با ی دید دیگه نگاه کنین...من از روی سوال شما نگفتم شما بی فکری..من از روی تحلیلای سیاسیتون میگم از روی کامنتایی ک برای پست های سیاسی دوستان میذارین میگم..من واقعیت دلم برای شما میسوزه..


اقای مرادی من اینو از چندین جای مختلف خوندم و همینطور از ادمایی که روشون شناخت دارم و فوق العاده هم قبولشون دارم شنیدم..ولی بااینحال میگم حرف شما درست 1200نفر زیاده و غیرطبیعی..اقا 200نفر...خوب شد؟چرا 200نفر باید برن توی عراقی که حرم امامان شیعه هست خودشونو منفجر کنند و باعث ب شهادت رسیدن شیعیان بشین..شما دارین از اینا حمایت میکنین..اگر کارتون درسته ادامه بدین...برای مثال یدونشون
http://www.shia-news.com/fa/news/75681/%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%B1%DB%8C?_utm_source=1-2-2

واقعیت انقدر سرم شلوغه این روزا ک نمیتونم بنشینم پشت سیستم و غرق بشم توی مطالب تلگرامی...دعا کنین وقتشو پیدا کنم...دوست دارم یه کمی  وقت ازاد پیدا کنم و بتونم مطالب تلگرامی مخصوصا در مورد این همه کینه و بغض و عقده ای ک دوستان شما بعد انتخابات توی این چند روز اخیر توی راهپیمایی و نماز عید فطر نشون دادن بخونم...خیلی شاهکار دارین میکنین دوست عزیز این همه کینه و عقده رو کجا جا میدین..

من واقعا نمیتونم ظالم و مظلوم و تشخیص بدم...یعنی اگر هم بدم در حد یه چیز کوچیک هست ولی خب این قدرتیه ک شما دارین و من ندارم متاسفانه...از نظر من تشخیص ظالم و مظلوم با این قدرتی ک شما میگین کار ما بنده ها نیست...کار خداست...ان شاالله اون دنیا مشخص میشه کیا ظلم کردن و کیا مظلوم بودن :(

بله من گفتم مرگ و نفرت اما من جایی نگفتم رژیم صهیونیستی نفرت انگیز نیست...برعکس من از هر کسی که داره ظلم میکنه به مردم متنفرم...من کجا گفتم سنی ها نفرت انگیزن؟ حرف من سر وهابی و ناصبی هست ببین چجور ادمایی هستن..برای مثال این حدیت از امام صادق (ع):

امام صادق علیه السلام فرمودند:
"أَنَّ اَلنَّاصِبِیَّ شَرٌّ مِنَ اَلْیَهُودِیِّ.
فَقِیلَ وَ کَیْفَ ذَلِکَ یَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ؟
فَقَالَ لِأَنَّ اَلْیَهُودِیَّ مَنَعَ لُطْفَ النُّبُوَّةِ وَ هُوَ خَاصٌّ وَ اَلنَّاصِبِیَّ مَنَعَ لُطْفَ الْإِمَامَةِ وَ هُوَ عَامٌّ."
امام صادق علیه السلام فرمودند :

شرّ و عداوت ناصبی از قوم یهود شدیدتراست.
سپس از ایشان سوال شد؛
چطور اینطور است یابن رسول الله؟

حضرت علیه السلام فرمودند:

همانا یهودی نبوّت را انکار می کند و نبوّت لطف خاص است.
ولی ناصبی،امامت را که لطف عام خداوند بر مخلوقات است،انکارمی کند.»


بعد هم اقای مرادی محمود عباس علنا گفته ایران در مسائل داخلی ما دخالت نکنه...خودشون نمیخوان ما بریم چکار کنیم..خودشون باهم صلح ...امیدوارم توی دایره ی واژگان شما و امثال شما غیر از جنگ و نفرت واژه ای ب نام صلح هم باشه...برای مثال برین در مورد روز یوم المرحمه بخونین.
این هم علاقه فلسطینیا ب ما
http://s9.picofile.com/file/8298549484/%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D9%84_%D9%87%D9%86%DB%8C%D9%87.png?_utm_source=1-2-2


شما هنوز خیلی سنت کمه اقای مرادی من براتون دعا میکنیم ک هر چه زودتر متوجه بشین دارین اشتباه میکنین و امیدوارم ب راه راست هدایت بشین...
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۹ پـــــر ی
اصن بعضی حرکت ها رو نمیشه درک کرد
پاسخ:
اصن نمیشه...
۰۳ تیر ۹۶ ، ۲۱:۲۸ کِلاَوس بُودلِر
اون‌جا که می‌گه «یکی سر دار»... بی‌اختیار بغض می‌کنم!.. برام شعر و ترانه‌ی دردناک‌ـیه! :(

اما فوق‌العاده‌ست..
پاسخ:
بی نهایت دردناکه...مثلا اونجا ک میگه از گلوی من دستاتو بردار.. :(
نصف جهانش پیشکش  شون برای رئیس جمهور مملکشون مرگ نفرستن خودش خیلیه :/

سلام 
با تاخیر عیدتون مبارک 🌹
پاسخ:
پر از کینه و عقده هستن... :/ من نمیدونم این حجم از عقده رو کجا جا میدن...

سلام جانا
عید شما هم مبارک...
چرا رفتی شما :(
یعنی جوابِ همه‌ی پست‌ها و کامنت‌های اصطلاحاً سیاسیِ من رو، در جوابِ یک کامنت در زیر یک پست دادید و بهم می‌گید بی‌فکر؟ واقعاً‌ خجالت نمی‌کشید از این سطح نگرشتون؟ شما هروقت -دقت کنید- هروقت هرجایی هرپست یا کامنتی دیدید که می‌تونست «بی‌فکریِ»من رو ثابت کنه، همونجا بهم بگید تا جواب بدم و نشون بدم که بی‌فکری از کجاست.

خانم محترم اینکه چندجای مختلف بخونید یا از یک‌سری انسانِ هم‌فکرِ‌ خودتون بشنوید مسئله‌ای رو تغییر نمیده. حرف مگه سرِ تعداد هست که تخفیف میدید توشون؟ 200 نفر که هیچ!‌ شما بگو یک نفر. من میگم این مسئله اصلاً موضوعیت نداره که شما بخواید مطرحش کنید و از این خاطر از فلسطین متنفر باشید یا اینکه اون‌ها رو مستحقِ ظلمِ رژیم صهیونیستی بدونید! در کل توی ایران 200 نفر تروریست، منافق، جاسوس، خائن و غیره وجود نداره؟ معلومه که وجود داره. شما به چه حقی این موضوع رو به همه تعمیم میدید؟ بر فرض جایی از ایران بحرانی به‌وجود بیاد و به شهری و یا روستایی ظلم بشه یا موردِ سختی قرار بگیرن و شما توانایی کمک داشته باشید کمک نمی‌کنید؟ میگید چون فلان‌قدر آدم از اونجا بد بودن پس بذار همشون بمیرن؟ به چه حقی؟ 
توی کامنت قبل هم گفتم ما از کی حمایت می‌کنیم و دولت فلسطین بخاطر سازش‌کاری با رژیم صهیونیستی مورد قبول مردمِ مسلمان و در محاصره‌ی فلسطین نیست. شما از اونجایی که برای فکرِ مخالفِ خودتون، اندازه‌ی ادعاتون که نه!،‌ اندازه‌ی یک پشه هم ارزش قائل نیستید، کامنت رو هم کامل نخوندید احتمالاً!

قرار نیست بشینید پشت سیستم و غرق مطالب تلگرامی بشید! من به هر مطلب بی‌ارزشی میگم مطلب تلگرامی! ممکنه این مطالب رو از هم‌سوهای خودتون شنیده باشید. برای مثال همون مواردی که در جواب کامنت من ذکر کردید.
در قرآن درباره‌ی خلقتِ نخستین آیه داریم که میگه:‌«مثالی برایمان زد و خلقتِ خودش را فراموش کرد.» حکایتِ این روزهای اصلاح‌طلب‌هاست. از راهپیمایی روز قدس مثالی زدید و خودتون رو یادتون رفت! من عده‌ی قلیلی -کمتر از 30 یا 20 نفر! - که در راهپیمایی شعارِ «مرگ بر روحانی» دادن رو - بابرنامه یا بی‌برنامه - قبول نمی‌کنم و به‌نظرم درست نبود. - ولی در عین حال روحانی نباید توقع داشته باشه که نسبت به همه‌ی نهادهای اساسی کشور موضع بگیره و صراحتاً تیکه بندازه، ولی ملت هیچی نگن. - ضمناً شعری که مطیعی در عیدفطر خوند، کلمه‌ای توهین نداشت! امیدوارم جدای از وقتی که برای خوندنِ جواب‌های پوچِ هم‌سنگرهاتون و یا شنیدنشون میذارید، خودِ شعر رو هم یکی دوبار مرور کنید! برای مثال بخشِ درباره‌ی برجام، عینِ نظراتِ ظریف و تیم مذاکره‌کننده بود که معتقدن آمریکا نقض برجام کرده و بدعهدی! - و مگه آمریکا بدعهدی نکرده؟! و مگه تا حالا بارِ اولشه؟ -
و اما کارهای جناحِ خودتون یادتون نره. الان هرکی هرچی، مطلقاً هرچی بگه اسمش «توهین به منتخبِ اکثریتِ مردم» میشه ولی سال 88، اینطور نبود؟ شما به منتخبِ اکثریتِ مردم در سال 88 و همچنین در سال 84 توهین کردید، عکسش رو آتیش زدید و امثالهم. اون حرکت‌ها تفرقه‌افکن و وحدت‌شکنانه نبود؟ اون حرکت‌ها کینه‌توزانه و عقده‌ای و این‌ها نبود؟ چطور ممکنه الان اینقدر مدعیِ حقِ اکثریت شدید؟ یا حتی شعارِ «بدونِ‌هیچ دلیلی، خاک تو سرِ جلیلی!!» رو احتمالاً روزهای انتخابات از اصلاح‌طلب‌ها شنیدید! به‌نظر میاد که این اوجِ منطقِ شماست: بدونِ هیچ دلیلی! 

اتفاقاً تشخیصِ ظالم و مظلوم، از وجوباتِ تاکیدی دین ماست. از صدر اسلام و حضور ائمه، این امر مهم بود. پیامبر در گفتنِ ظلمِ ظالم‌های زمانشون کوتاهی نکرد. در نبردِ‌ به‌موقع با اون‌ها هم. حضرت علی هرگز نگفت معاویه ستمکار نیست و خداوند آگاه‌تر است! یعنی شما از 14 معصوم، نتونستید درسِ مظلوم‌شناسی و ظالم‌ستیزی بگیرید؟ در حالیکه دوازده معصوم در همین راه، شهید شدن و امام آخر هم، در همین راه ظهور می‌کنن؟ پس این دین به چه دردِ شما میخوره وقتی نمی‌تونید حتی یک «ظالمِ آشکار» رو تشخیص بدید؟ بله صلح زیباست. اما نه وقتی که ظالمی باشه و آشکاراً ظلم کنه و جالبش این جاست که همون ظالم، حرف از صلحی بزنه که خودش از بین برده - اشاره به برخی اظهارات نتانیاهو! -

در کامنت قبلی شما حرفتون رو مطلقاً به «فلسطینی‌ها» نسبت دادید و هیچ فرق و دیواری قائل نشدید! وهابی، ایرانی هم باشه ملعونه. کسانی که ما قبولشون داریم وهابی نیستن، ناصبی هم به اون معنایی که شما می‌شناسید محسوب نمیشن، که اگر اون‌طور باشه همه‌ی سنی‌هایی که در ایران هستن و مقام امامت رو مثل شیعیان قائل نیستن باید منفور باشن ، که کارِ‌ غلط و وحدت‌شکنانه‌ایه. همه مسلمان محسوب میشیم و امیدوارم اینقدر متعصب و تندرو نباشید که بخواید برخلاف حرفِ امام خمینی بگید که سنی‌ها فلان و بیسارن. 

متاسفانه اینطور به‌نظر میاد که اصلاح‌طلبان اخبار رو از روزنامه‌های صهیونیستی دنبال می‌کنن. همونطور که من در کامنت قبل اشاره کردم، ما از حماس حمایت می‌کنیم. اسماعیل هنیه - شخصی که عکس‌نوشته ازش گذاشتید - به تازگی ریاست حماس رو برعهده گرفته. شما متنِ کامل خبر رو خوندید؟ :)) خیر! زیرا یک عکس‌نوشته دیدید و نفرتتون بیش‌تر شد! همین :)) لینک متن کاملِ خبر رو میذارم ، که در آخر متن نوشته شده که این اظهارات رسانه‌های صهیونیستی توسط حماس تکذیب شده؛ شما که نمی‌خواید بگید رسانه‌های صهیونیست رو از خودِ حماس بیش‌تر قبول دارید!؟ نکنه فکر می‌کنید موشک‌های ما هم به محل برخورد نکرده - براساس اخبار رژیم صهیونیستی-؟ :)) از اونجایی که این خبر برای سال 91 هست، لازمه ذکر کنم که شما اصلاح‌طلب‌ها چقدر تنبلید که از اخبار تاریخ انقضا گذشته استفاده می‌کنید و حداقلش یه پیگیری کوچیک نمی‌کنید :
http://www.entekhab.ir/fa/news/62577
ضمنِ اینکه حماس، برخلافِ دولتِ تشکیلاتِ خودگردانِ فلسطین، به‌هیچ وجه با رژیم صهیونیستی توافق نمی‌کنه. و این خیلی واضحه که رژیم صهیونیستی غاصب هست - اگر تا الان بهتون القا نکرده باشن که فلسطینی‌ها اضافه‌ان توی کشور خودشون! - یه‌نقل هم از همون روزنامه‌ صهیونیستی براتون میذارم که به نقل از اسماعیل هنیه هست : 
«Hamas leader Ismail Haniyeh rejects Arab League's suggestion of land-swap in peace deal; 'Palestine not for sale and cannot be traded' he says»
دیگه اینکه کدوم حرفِ حماس هست و کدوم نه؛ باید دقت داشته باشید به رسانه‌های معتبر و شناختِ بهتر از افراد و رسانه‌ها. نه اینکه هرچی، هرکی، از هرجا و هرکسی نقل کنه و صرفاً چون تصوراتِ شما رو تایید میکنه، بگید درسته و نشرش بدید!

رفتار و لحن گفتارتون خیلی زشته! شما حتی نمی‌تونید به منِ سنِ کم - به تصور خودتون :دی - حرف‌هاتون رو ثابت کنید! و برام جالبه که فقط تفکرِ خودتون رو درست می‌دونید، هر حرف و عقیده و تفکری خلافِ تفکر شما، میشه تفکری چروکیده و منحوس و اشتباه! - اشاره به اظهاراتِ پستِ بعد در کامنت‌ها! - راه راست روشنه. کسی که نتونه ظالم و مظلوم رو تشخیص بده، راهش کجه. کسی که هنوز رسانه‌ها بازیش میدن و نمی‌دونه چی توهین هست و چی توهین نیست، چی احترام هست و چی وحدت‌شکنی ، باید به فکر راهش باشه.

+ از کلمه‌ی نفرت خیلی زیاد استفاده می‌کنید. ان‌شاالله که دیگه می‌دونید تولی و تبری از اساس و پایه‌های اصلیِ اسلام و فروعِ دین - و به‌همین خاطر منحصر به زمان خاصی نیست - هست؟ و می‌دونید که تولی نسبت به چه کسانی و تبری از چه کسانی باید باشه؟ اگر آگاه نیستید از تبری، می‌تونید مختصراً ویکی‌پدیاش رو بخونید و اگر آگاه هستید و عمل ندارید و در دوگانگی باقی موندید باید بگم بیش‌تر به خودتون و مسیرتون فکر کنید و فقط خطِ دیگران رو «باطل» ندونید.
 حالا اگر خسته هم بودید و نخواستید تا ویکی برید، یه حدیث هم از امام صادق علیه‌السلام می‌نویسم براتون : 
امام صادق: هیهات دروغ می‌گوید کسی که ادعای دوستی ما را می‌کند اما از دشمنان ما بیزاری نمی‌جوید. (بحارالأنوار، ج۲۷، ص۵۸)
و اما احتمالاً شاید بگید تبری اگر موجب فتنه و تفرقه بشه نادرسته و اینا. بله! اما فتنه و تفرقه بین مسلمین. دقیقاً کاری که شما کردید و عده‌ای محدود از کسانی که ناصبی اسم گذاشتید رو به همه‌ی سنی‌هایی تعمیم دادید که در فلسطین زندگی می‌کنن و تاکید کردید که شیعیان رو می‌کشند. این غلطه. اینکه باعث تفرقه بین «مسلمان‌ها» میشه غلطه. نه تبری از رژیم صهیونیستی که مفسدِ فی الارض محسوب میشه و ظالم مطلق! 
++ شما یکی از ساده‌ترین اصلاح‌طلبانی هستید که من دیدم :) متکی به سخنانی از رسانه‌های هم‌سو و منحصر به نصیحت و خودبرتربینی! 
پاسخ:
موفق باشین