انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۳۱ارديبهشت

یادتونه توی این پست نوشتم ک چقدر خسته م و احتیاج ب خواب دارم؟!

دیشب ی خواب خوب و عمیییق کردم از ساعت 2 تا امروز ساعت 1ظهر..عجیب چسبید..

چنین خوابیو برای تمام دوستان آرزو دارم :دی

 

 


حامد همایون(مردم شهر)

نظرات  (۷)

:))
حالا فکر کنید اون هایی که طرفدار رقیب شما بودن و با شکست مواجه شدن چه حسی داشتن. شما باز بعد خستگی یک خواب خوب کردی. اونا اینم نداشتن.

خسته نباشید :))
پاسخ:
اونا هم اگر عاقلانه فکر کنن و بدور از احساس متوجه میشن که دکتر روحانی ب صلاح مملکتمونه..ولی خواب خیلی خوبی بود عجیب.. :))

قربان شما :دی
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۴۳ پسر روانشناس
سلام
طراحی سایت در منزل 
برای اطلاعات بیشتر به قسمت توجه کنید لطفا ! در وبلاگ بنده مراجعه کنید
پاسخ:
سلام

((-:منم امروز عصر دوساعت بیشتر نخوابیدم ولی اینفد چسبید انگار دوساله خوابم!!!کیفیت مهمه نه کمیت:دی دی
پاسخ:
اره خداییش برای خودمم گاهی پیش اومده خوابای یکربعه داشتم که عجیب بر روح و جان نشسته :دی
ولی خواب دیروز هم طولانی بود هم با کیفیت :))
جمعه که اصولاً نخوابیدم چون پیگیر نتایج بودم، دیشب هم تازه خوابم اوج گرفته بود (!) که بیدار شدم رفتم سربازی :|
پاسخ:
این سربازی لعنتی... :/
گریه برای شما :((
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۰۸ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
اجازه بده من حامد همایون گوش ندم😂😂
پاسخ:
عهههه :)))
یعنی در این حد بدت میاد :)))
کاش منم این درگیری های شغلیم دقیقا با انتخابات هم زمان نمی شد. تا هم استرس و بی خوابی های کمتری رو تحمل می کردم و هم اینکه حسابی از پیروزی لذت می بردم :)
پاسخ:
هر چی هست امیدوارم براتون پر از خیر و برکت باشه... :)
پیروزی که خیلی خوب بود من ک بعد دو هفته ی خواب راحت کردم :))
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۶ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
نوش جونت :)
پاسخ:
فدات :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">