انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۷فروردين

1-پریشب عید دیدنیای ما بالاخره تموم شد :))

2- معمولا هر کسی منو میبینه وقتی میگم متولد68هستم باورش نمیشه و فکر میکنه من الکی میگم و میگه کمتر میخوری و این حرفا ، دیگه برام عادی شده اما وقتی پریروز خانمه فک کرد من متولد 75هستم کلا هنگ کردم و دونقطه خط صاف شدم :/ :|

3-بعضی وقتا بعضی وبا رو میخونم و نظراتشونو در مورد بعضی مسائل میبینم ی نفس عمیق میکشم و از پشت سیستم بلند میشم چون اگر بشینم ممکنه بزنم مانیتورو خرد کنم.

4-عید امسال هر شب تقریبا نشستم ب فیلم دیدن...اگر ب فیلمای ترسناک علاقه دارین insidious و ببینین مخصوصا یک و دو ،واقعا پسندیدم ولی ی پیشنهاد  اگر ب فیلم ترسناک علاقه دارین و میبینین فضارو هم برای خودتون ترسناک کنین ساعت 3شب ، تموم لامپا خاموش ، لذتش خیلی بیشتر میشه :) it follows  هم فیلم جالبی بود با موضوعی خاص...

فیلم Cloverfield Lane 10 هم در کل خوب بود...

5-من کوهنوردی و طبیعت گردی زیاد میکنم شاید بشه گفت هر هفته جمعه، عید امسال جدا از این دو صخره نوردی هم کردیم و من الان خیلی خوشحالم ک زنده هستم..8فروردین مرگ و با چشمای خودم دیدم...برای صخره نوردی باید دستای خیلی قوی داشته باشی و واقعیت جایی ک رفتم جای خانما نبود ولی من انقدر کله شق هستم ک ب حرف هیچ کسی گوش نکنم و برم..همه اینا برای رسیدن ب ی آبشار بود و وقتی رسیدم اونقدر لذت بخش بود ک تموم درد و خستگی و استرس و فراموش کردم...و نگاه کردم ب بقیه و گفتم ارزششو داشت...ولی خب وقتی برگشتم ب چندتا عزیز قول دادم ک دیگه چنین جاهایی نرم و بیشتر مواظب خودم باشم هنوز بعد دوسه هفته کبودیای پام خوب نشده و بازوم تازه کم کم داره کبودیش از بین میره..

6-من لذت میبرم میبینم پرسپولیسیا انقدر خوشحالن :))) خب واقعا بعد 10سال آدم قهرمانی بدست بیاره لذتبخشه دیگه..هوم؟!

دوستان عزیز پرسپولیسی تبریک میگم :)


نظرات  (۱۰)

2-معمولا منم وقتی میگم متولد چه سالی هستم بهم میگن چه خوب موندی:)))
6-خیلی خوب بود این مورد 6:دی.
پاسخ:
گاهی حس خوبیه گاهی هم نه اینو جدی میگم...
ماشالا ب شما :)
:)) البته که مبارکشون باشه
فیلم ترسناک فقط دیگران. بعد اون دیگه فیلم ترسناک ندیدم که بترسم. :)
.
تو همین 10 سال، پرسپولیس دوبار قهرمان حذفی شد. یکبار هم تا فینالش رفت. چند سال قبل هم که عموما از استقلال بالاتر بودیم. :d

پاسخ:
من دیگران و نترسیدم ولی اگر فیلم ترسناک میپسندین اینایی ک گفتم و ببینین و همینطور the conjuring

:)) من کلا اهل کری خوندن نیستم اما آقاگل توی این 16دوره استقلال 9دوره رو در اخر لیگ بالاتر از پرسپولیس بوده ولی در کل بی خیال این حرفا بازم تبریک میگم :)

O-o متولد 68 هستین؟!!
من فکر میکردم 48 باشین:/

مورد سه هم قشنگ معلومه در مورد چه شخصیتی تعریف میکنن.احتمالا قبلا رییس جمهور بوده:|
پاسخ:
هاهاها خیلی کامنت خوبی بود :)) دمتون گرم نه 38هستم حتی بزرگتراز مامانم :دی  جدا از شوخی ی توضیح(من حرفایی ک گفته شد اونجایی ک بودم و ننوشتم و خیلی خلاصه فقط ب سن اشاره کردم و کلا مورد دوی پستم ی کمی مبهمه و فقط خودم میدونم چیه)(فقط میخواستم برام ثبت بشه)

هوووم کامل نه ی کمی فراتر از این حرفاست (من از اومدن آقای احمدی نژاد ب دلایلی خوشحالم)
عیددیدنیای ما اصولاً شروع نشد تا بخواد تموم بشه :)) :|
75 ؟! آیا؟ :|
پاسخ:
شما از بندگان برگزیده ی خداوند هستید :دی
بنظرم گاهی مث فحشه :/
1-خسته نباشید! چه طولانی عیدی!
2-باز خوبه به شما میگن کمتر می‌خورید!
3- من نیز!
4-مرسی :)
5-گاهی باید دل به بیراه‌های ناشناخته‌ داد! میگن یه مسیر سخت به یه مقصد زیبا ختم میشه 
6- اینو نگید چی بگید؟ به هر حال بهتر از اینه که استقلال خوزستان قهرمان بشه و بگی ما و خوزستان نداره :دی ولی مرسی از تبریک! (آیکون یک فوتبالی سابق)
پاسخ:
1-تازه نکته ش میدونین چیه آقای هانی؟! از چهار روز قبل عید ما عیددیدنیامونو شروع کردیم :/ :))
2-واقعیت گاهی این حرف حس خوبی نمیده
3-سر درد میگیرم و حالت تهوع
4-قربان شما :)
5-دقیقا همینطوره ارزششو داره
6-خداییش من این حرفو نزدم ک ما و خوزستان نداره.(من استقلالی هستم ک از باخت پرسپولیس بیشتر از برد استقلال خوشحال میشم و رئال مادریدی هستم ک از باخت بارسا بیشتر از برد رئال خوشحال میشم و لذت میبرم)
نه آقا فوتبالی باشین خوبه بازم تبریک میگم :)
والا خیلی وقتا حس خوبی نیست:)
پاسخ:
میدونین برای خانما گاهی حس خوبیه ولی در مورد اقایون متوجهم چی میگین خیلی حس خوبی دست نمیده :)
1. عجب!:| چ خووب! :)
2. 7سال اشتباه تو تشخیص سن ک این حرفا رو نداره!! :)
3. [خیلی موافق]
4. 3 نصفه شب و فیلم ترسناک! :| همه چراغا خاموش :/ لابد خونه هم کسی نباشه! -_-
5. صخره نوردی مداوم.. عضلات قوی میخواد.. مواظب باشین...
6. واقعا:))) اصن خیلی از هوادارای دو آتیشه پرسپولیس.. تو قهرمانی قبلی تیمشون.. متولد نشده بودن هنوز یا نوزادی بیش نبودن!! :))
پاسخ:
1- :)))
2- کلا حرفایی ک زده شد باعث تعجبم شد خواهرمم بود اونم دو نقطه خط صاف شد :/
3-اصن وضع خیلی وحشتناکی دارن بعضیا...
4-قبلنا فیلم ترسناک و تنهایی دیدم ولی الانا دیگه نمیتونم قلبم ضعیف شده :دی میدونین آقا من فیلمو میبینم همون موقع فیلم و تا یکربع بعدش ی کم مشکوک نسبت ب همه چیز توی خونه راه میرم بعد دیگه کم کم اثراتش تموم میشه :))
5-حرفتون کاملا درسته مخصوصا بالاتنه ی قوی میخواد اما این تجربه ای ک توی عید داشتم و تااخر عمرم دیگه دوسندارم تجربه کنم این بین زمین و هوا بودن واقعیت حس خوشایندی نیست.
6- اااا اینم یه نکته ی دیگه ش بود :)))
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۲۳ بلاگر کبیر ^_^
1.خسته نباشید :)
2.کلا من به این نتیجه رسیدم جدیدا سن و قیافه ی هیچکس به هم نمیخوره :| تازه باز خوش به حال اونایی که کم سن تر میزنن... من با یه خانمی آشنا شدم تو مطب بنده ی خدا همش فکر میکردم سی و دو باشه نهایتا... وقتی گفت متولد 69 میباشه منم دو نقطه دو خط موازی شدم ://
3.من در اینستا چنین مشکلی رو دارم.
4.خوشا به حالت :) نه دیگه حوصله ترسناک ندارم... یعنی اگه واقعا ترسناک باشه حوصله شب بیداریشو ندارم :)
5.بابا به حرف عزیزا گوش نده قول و قرار نذار.لذت زندگی به این تجربه ها ی عالیه... وبلاگ دکتر میم رو میخونی آیا؟ از روحیه ات استقبال میکنه حتما :)
6. :)) عاشقتم دیگه
پاسخ:
1-قربان شما :))
2-میدونی عزیز من خودم توی این چیزا کلا دقیق نیستم... ولی مشابه حرفی ک شما الان گفتی خانم برادرمم داشت تعریف میکرد ک توی مطب بوده یه خانمی بود فک میکرده کم کم 35و داشته باشه ولی بعد ک دکتر ازش سوال کرد چندسالته گفت متولد 68هستم میگفت چشام زده بود بیرون
3-من اینستا ندارم احتمالا بیام منم این مشکلو پیدا میکنم
4-اصلا ب صلاح نیست تو بخوای با شرایطتت چنین چیزاییو ببینی بعد هم ک گل پسرمون بیاد دیگه کامل وقتت میشه برای نی نی :)
5-:)) بلاگر جان جایی ک من رفتم جای واااااقعا خطرناکی بود من قول دادم دیگه اینجور جاها رو نرم وگرنه بعد همین قضیه 3-4بار دیگه هم بیرون رفتم برای مثال همین جمعه ی قبل ساعت 7:30ک دیگه هوا رو ب تاریکی بود توی دره بودم و فک میکردم اگر نتونم خودم و زود ب بالا برسونم امشب غذای کدوم حیوون میشم :دی
6-:))) من بیشتر
۲۹ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۴۰ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
من به این بیبی فیس بودنت. حسرت میخورم💗💙😀
پاسخ:
تو خودتم بی بی فیسی عزیزدلم :**
1. امسال بعد مدت ها با عیددیدنی آشتی کردم و لذت بردم ازش. پس خوش به حالت!
2. بازم خوش به حالت!
3. دقیقا مثل من. طوری که می ذارم می رم و چندوقتی نمی آم این سمتا.
4. فیلمای conjuring 1&2 هم خوبن اگه ندیدی ببینشون. ترسناک تر هستن و موفق تر. البته یه فیلم هم هست ایرانیای خارج ساختن به اسم under the shadow اون هم خیلی ترسناکه. من که کلی وحشت کردم.
5. ای ول. اصلا فک نمی کردم در این حد اهل ورزش باشید :)
6. دیگه بذار شاد باشن.
پاسخ:
1-عید دیدنی خوبه..من ک دوست دارم ولی جاهایی و هم ک حوصله نداشته باشم نمیرم نهایتش بعد ک میبینمشون عذر خواهی میکنم :))
2-مرسی البته بنظرم خیلی هم خوشبحالی نداره..
3-سر درد میگیرم...
4-آقا شما خودتون conjuring 1 و لینکشو برام فرستادین ک من یک دنیا ممنونتونم واقعا قشنگه و ترسناک..بالاتر از insidious هم هست ولی اینم خوب بود یک و دوش واقعا خوب کار شده..
مرسی ک گفتین اینو هم میبینم..راستی conjuring دو رو هم دیدم..اما یکشو بیشتر دوسداشتم
5-خب خیلی بیشتر از این حرفا هستم فقط نمیام بنویسم.. :))
6- :دییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">