انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۳بهمن
9سال ته تغاری بودن ی نشونه هایی از لوس بودن و توی آدم بوجود میاره حالا اگر دختر هم باشی بیشتر..البته لازمه بگم ک از نظر من آقایون توی هر سنی هم ک باشن ی نوعی از رفتارای لوسانه و بچه بودن توی وجودشون هست :)

چند شب قبل با خواهرا و برادرا ک نشسته بودیم حرف سر خاطرات ایام ماضی شد و متفق القول نظرشون این بود ک من خیلی لوس بودم و خواهر جانمون ک بدون هیچ تعارفی نگاه کرد توی چشام و گفت البته هنوزم لوس ترین و نازنازی ترین بچه ی خانواده ای :| و ریحانه هم این حرفو تایید کرد :/ (از نظر خودم نیستم :) )

بعد هم دو برادر عزیز دوتا اعتراف تلخ کردن در مورد همین لوس بودن من و اینکه بابا هر کاری ک من میخواستم برام میکرده و همه چیز باید مطابق نظر من میبوده:/

یکیشون گفت همیشه توی نقاشیایی ک میکشیدم شخصیتای منفورم ی ربطی ب تو پیدا میکرد و اون یکی ک گفت هنوزم توی انباری بری ببینی بعد گذشت حدود 20سال مشخصه ک با گلای انار اون قسمت عقب پایینش نوشتم مرگ بر نازنین .....

و منی ک از خنده منفجر شدم.. :))

هرگز وجود حاضر غایب شنیده ای..
من در میان جمع و دلم جای دیگرست..


نظرات  (۷)

مرگ بر نازنین؟! اوه اوه!! :))))
واقعاً آقایون لوسن؟! :| به‌نظرِ من که همه‌ی دخترها یه رگه‌هایی از لوس بودن رو دارن! ولی فکر نمیکنم آقایون لوس به حساب بیان :))
پاسخ:
تازه با فامیلی کامل :دی
اره همه لوس نیستن ولی بچه و بهانه گیری های الکی
نه خداییش دخترا همه لوس نیستن
محبوبیتت منو کشته:)))

برادراى حسود :))
پاسخ:
:دی ی ی چه بچه ی بدی بودم نیلوفر :)))

اخه میدونی حسودی نبوده کارام از این اعصاب خردکردنیا بوده :)) برادرانِ جان عشقن :)
مرگ بر نازنین :)))))
پاسخ:
: )))
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۳ مهنازی ِ نازی ^_^
ارههههه مردا همیشه لوسن هههههههههه خخخخخخ

+ای جونم چه اعترافاتی ^_^

+نازی دلم برا وبامون تنگ شده بود  ^_^
پاسخ:
:)))) بچه هستن :دی

+ مهناز من غش خنده بودم :))) تو ک با من صحبت میکنی میدونی من لوس نیستم دیگه :))

+آخخخ ارههههه وبلاگ واقعا شرینه
اخویاتون چه کینه ای داشتن از شما:)

نه خداییش دخترا لوس ترن:دی.

سعی کنید شعراتون رو هم با یه رنگ دیگه بنویسید:دی.
پاسخ:
اوهوم نمیدونین من چقدر خندیدم :دی

نمیدونم من توی اطرافم دختر لوس کمه اگر هم بخوان کسی و مثال بزنن من و میگن :/ من لوس نیستم ولی

این ک رنگش محوه میخوام دقتتونو ببرم بالا :دی
چشم :)
وقتی همه متفق القول میگن لوس بودین.. حتما ی چیزایی بوده...
مقاومت نکنید! :))
و طبق قانون بقای لوسیَت.. لوس بودن تنها از حالتی ب حالت دیگه تبدیل میشه!!
ک البته امیدوارم شما مثال نقض این قانون باشین! :)))

آقایون لوسن؟!!
حالا کمی ننر شاااید..
بچه ن؟!!! -_-
:)
پاسخ:
:))) واقعیت بابام لوسم میکرد ی سری رفتارامو هنوز یادمه :دی

چه باحال گفتین قانون بقای لوسیت :)) خب میدونین چیه کامل نقض نشده :دی ولی از این لوس مزخرفا نیستم :/

بچه ن سن و سال هم نداره :دی
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۰۸ بلاگر کبیر ^_^
عاشق اعترافاتشون شدم یعنی...

نازنین آبجی های منم گاهی این چیزا رو میگن.اما خوب من همیشه فکر میکنم خوب ب من چ ربطی داشت اگه مامانم فقط بخاطر من فلان غذا رو میپخت یا فلان زحمتو میکشید.خوب مامانم ب دل بخواه خودش انجام میداد.آدم خیلی گناه داره که مورد نفرت پنهانی حالا تو همون طفولیت حتی قرار بگیره.
به منم میگن لوس اما من زیر بار نمیرم.تو هم زیر بار نرو... ولی خوب یه اعتراف کثیف بکنم من هیچوقت دوست نداشتم بچه وسط اینا یا حتی بزرگ باشم.خیلی کیف داد این ته تغاری بودن😆
پاسخ:
واااااای بلاگر جانم خودم غش کرده بودم از خنده :))) انقدر خندیدم اشکم دراومد اخه اعترافات خیلیییییی زیاد بود من فقط دوتا نمونه شو گفتم

بیاااااا بغلم پس تو هم مث من بودی  :))  میدونی گلم منو بیشتر بابا لوس میکرده بعد فک کنم ی حالتی بوده این برادرانِ جان خیلی عصبانی میشدن و هیچی هم نمیگفتن... :دی

ب منم هر چی میگن میگم نیستم میگم اینا لوس بازی نیست محبته :))

ای جانممم :دی ی

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">