انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۹بهمن

پست دیشب همونطور ک نوشته بودم برمیدارم برداشته شد و الان دیگه حالم خوبه ممنون از محبت تمام دوستانی ک اونموقع شب اومدن نگران حالم شدن و کامنت گذاشتن..مرسیییی :)


+استیج و ببینین قوی هستن مخصوصا آقایون (چقدر بابک سعیدی امسال نفرت انگیزه :/ )

+بالاخره توی قضیه پلاسکو ی نفر مواخذه شد و تذکر گرفت حالا کاری نداریم ک اون فرد کسی نیست جز عادل فردوسی پور :)

+یکی از دوستامو بعد 8سال دو سه شب قبل دیدم (کلی ذوق کردن و بوس و بغل (دقیقا فیلم هندی :/ ) :) بعد اومده برام تلگرام پیام گذاشته اولین کاری ک کردم شماره ی خونه رو دادم بهتره همون اول بدونه من خیلی حوصله ی چت طولانی ندارم :دی چت کردن من فقط مختص دوسه نفر میشه بقیه هر کاری داشته باشم یا داشته باشن تلفنی :)



+دیگران چون بروند از نظر از دل بروند

تو چنان در دلِ من رفته ک جان در بدنی


نظرات  (۹)

ما که اون پستو ندیدیم ولی خب خدا رو شکر که حالتون خوبه
خیلیا رو دیدم با چت کردن مشکل دارن
خداییش چرا عاخه؟:)
پاسخ:
مرسیییی خوبم :)

نمیدونم ولی واقعیت اونقدرا وقتشو ندارم و ترجیحم میدم صحبتم با صدا باشه حتی خنده ها شکلک و استیکر نباشه
 وقتی تلفنی صحبت میکنم همزمان کارامو هم انجام میدم حتی شاید اون تماس یکساعت طول بکشه :)
پست دیشبو قسمت نشد ببینم.. اما امیددارم حالتون همیشه خوب رو به عالی باشه.. آمین


+
خب چرا باید ابعاد حادثه پلاسکو تو یه برنامه غیر تخصصی بررسی بشه؟
این توبیخ هیچ ربطی هم به مخاطب میلیونی برنامه نود نداره!!
واللا :|

+
یاد اون تکه کلام مهران مدیری تو باغ مظفر افتادم ک میگفت..
بعدنــــ
:)
پاسخ:
خوب خوبم..مرسیییی :)

+معنی نداره ک عادل بیاد چنین حرفی بزنه اصن خوب کردن توبیخش کردن :|

+ :)))
به نظرم فقط عادل مقصر بود!
اصلا عادل باید استعفا کنه.
یعنی چی آخه؟
برا چی در کاری که به تو ربط نداره دخالت میکنی؟

پاسخ:
اوهوم..
کلا حتی قضیه آتش سوزی هم تقصیر عادل بود و با برنامه ریزیای اون هیچ مورد مشکوک دیگه ای هم نبوده :/
امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه

منوتو چون از یاه ست رفته خیلی وقته برنامه هاش رو نمی بینم.
پاسخ:
خوبم مرسیییی :)

اره برای هم ماهم یاه ست هست و من فعلا تا درست شه از یوتیوب میبینم یا همزمان پخش مستقیم از نت

+من امیدوارم امیدوارم حالتون خوب باشه... برگردین ب وب و واقعیت خیلی چیزا و ناراحتیای توی مجازی ارزششو نداره ک بخواهین وبتونو بخاطرش ببندین..

۱۰ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۰۸ بلاگر کبیر ^_^
قربون خودت و حالت بشم...

من همیشه از بابک سعیدی بدم میاد :| یه جوریه نمیدونم چرا :|
طفلونکی عادل :( واقعا دیگه گندشو درآوردنا.. مضحکه ی ملتن اما باز با این کاراشون حیا نمیکنن.یعنی اصلا اینکه ما چه فکری میکنیم مهم نیست کلا دسته جمعی مهم نیستیم :|

خیلی خوبه حال چت نداری.وقتتو بهتر میتونی استفاده کنی.بعدم من خودم ترجیح میدم ماهی یه بار با دوستان تلفنی جیک جیک کنم تا هفته ای یه بار چت مثلا.. 
پاسخ:
خدا نکنه عزیزدلم.. :*

بابک سعیدی ی جورمزخرف و حال بهم زنیه :/ شهرام آذر خوبه :دی

اره دیگه تنها کسی ک توبیخ شد عادل بود و مدیر شبکه ی سه بخاطر این برنامه و گرنه بقیه مسئولین ک مشکلی نداشتن و ندارن :|
میدونی گلم هم حالشو ندارم هم وقتشو..من و دوستام ک دوتاشون صمیمی تریم هفته ای یکی دوبار صحبت میکنیم تلفنی هر بار هم حدود یکساعت :))
ولی اگر کارای کوتاه باشه توی چت میگیم..

راستی..
قالب جدیدم مبارک..
این قسمت جا افتاده از کامنت قبلیم!!

+ فقط.. متعجبم ک چرا سفیده؟! :)

پاسخ:
مرسی ممنونم :))

+خودمم هنوز هنگم بابت این کارم :/ :دی
تک بیتی که از سعدی نوشتید رو امروز اتفاقی خوندم تو غزلیاتم و دوستش دارم...مخصوصا وقتی در وصف کسی باشه که این روزا عجیب دلم می خواد برم پیشش... :(
پاسخ:
از این بیتای خیلی خاصه عزیز..ی جورایی نهایت دوست داشتن..

از ته قلبم امیدوارم اگر مقدوره هر چه زودتر ببینیش..
سلام نازنین جانم
من خوووووبم
تازه دفاع کردم.و فعلا تو فضام :))))

خودت خوبى؟
پاسخ:
سلام عزیزدلم
ای جانمممم... تبریک میگم خانم دکتر بوس و بغل.. :**خیلییییییی خوشحالم کردی نیلوفر

قربونت خواهر منم خوبم خداروشکر

۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۵۸ مهنازی ِ نازی ^_^
خوبه که با من چت میکنی ^_^

پاسخ:
تو ک میدونی چقدر برام عزیزی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">