انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۲بهمن
وقتی تصمیم میگیری ک نباشی و ی مدت ننویسی اون اوایلش خیلی سخته.. برای خودم توی یک هفته ی اول بارها اتفاق افتاد ک باز کردم پنلو تا بنویسم بعد یکدفعه گفتم عه من ک گفتم نیستم...اگر اون 7-8روز و بگذرونی کم کم عادی میشه و هر چی بیشتر بشه این نبودن تازه میفهمی آخ چقدر خوبه ک گاهی آدم فقط بخونه و وب گردی کنه... ؛)
ولی خب الان ک تصمیم گرفتم برگردم  بعد یکساعت نشستن پشت سیستم و نگاه کردن ب ص مانیتور چیز خاصی ب ذهنم نمیرسه برای نوشتن و نهایت اینی شده ک دارین میخونین..
راستی،سلام :)

۹۵/۱۱/۰۲
N.K :)

نظرات  (۱۰)

سلام
خیلی خوش برگشتین:)
آره اگه این ننوشتنه طولانی بشه دیگه حس نوشتن میپره بخوایدم بنویسید خیلی سخت میشه
یه احساس مشترکه،خیلیا تجربه اش کردن:)
پاسخ:
سلام :)
خیلی خیلی ممنونم :)
اره خداییش البته الانشم پریده :دی امیدوارم برگرده
من تاحالا نداشتم فقط فاصله ی کوتاهی افتاد برام بعد خرابی بلاگفا و اومدنم ب بیان
سلام نازنین:)
پاسخ:
سلام عارفه ی عزیزم :)
:))
چه روزی بود امروز پس.
هم شما برگشتین 
هم مترسک برگشت. 
^_^
سلام.
خوش برگشتین.

پاسخ:
بعلههه :))
مترسک ک خیلی بد رفت..کتک :)) من مطمئن بودم برمیگرده ولی ب خاطر آموزشیش الان فکرشو نمیکردم لینک پستشو دیدم کلیییی خوشحال شدم

سلام :)
خیلی خیلی ممنونم آقاگل
سلام سلام :)
پاسخ:
سلااامم :)
الهی الان هر جایی هستین حالتون خوب باشه..
علیکم السلام :)
پاسخ:
علیکم السلام و رحمه الله :)
سلـام
خوش برگشتین.. :)
پاسخ:
سلام :)
خیلی خیلی مرسی..
ببخشین دیر شد :))
سلام :)
پاسخ:
سلام جناب هانی :)
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۰۰ بلاگر کبیر ^_^
خیلی خوش برگشتی :)
پاسخ:
قربونت عزیزِجان :)
سلام نازنین بانو :)
چقدر خوبه که برگشتین^_^
پاسخ:
سلام :)
ممنونم..
خوش برگشتی عزیزم :*
پاسخ:
مرسی مریم جان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">