انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۵مرداد

و اینم پست سوم.. :))




کلا میگن آدما دو دسته ن:

یامردادین یا دوسدارن مردادی باشن :))

حتی میگن توی قانون نیوتون ی بند خاص هست ک نوشته شده زمین اصلا جاذبه ای نداره سیب ها ب عشق مردادی ها می افتند... :دی





۹۵/۰۵/۲۵
N.K :)

25 مرداد

نظرات  (۳۲)

الان ینی تولد تولد تولدتون مبارک?! :))
پاسخ:
اوهوم.. :))
الان یعنی تولد تولد تولدم مبارک... :دی
پس خیلی مباااااارک :)
پاسخ:
مرسییییییییی عارفه ی مهربونم... :)
ینی سیبا ب خاطر مردادیا جون میدن؟:)
جون گرفتن خوب نیست.. نفس ببخشین!:)

تولدتون مبارک :-)
پاسخ:
جون نمیدن قانونای طبیعتو درست میکنن :))
مردادیا همه کاری میکنن بس ک هنر دارن :دی
خیلی خیلی ممنونم :)
 مبارکههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:
مرسیییییییییییییی عزیزم... :)
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۷ عاشق بارون ...
تولدت مبــــــارک! :))
پاسخ:
مــــــــرســـــــــی عزیـــــزم :))
توت فرنگی های روی کیک !^_^
تولدت مبارک مردادی جان !;-)
پاسخ:
ای جانممم :))
مرسییییییییییی زهرای عزیزم... :)
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۳ ـــــ ققنوس ـــــ
لبت خندون
دلت آروم
خیلی خیلی هم مبارک باشه :)))
پاسخ:
وای ممنونمممم
دوتا آرزوی خیلی قشنگ کردین...
خیلی خیلی ممنونم مرسی :))

ای وای من تولدته؟ ! عزیزدلم ؛ )))
تولدت مبارک نازنینم :))

+میدونی که اردیبهشت و مرداد خیلی با هم خوبن؟! واسه همینه من انقد تو رو دوست دارم پس :دی
پاسخ:
نگار حال میکنی برای خودم تولد گرفتم تو وبلاگ :)))
مرسییییییییییی عزیزدلم :))

+بعلــــــــــــه...ماهــــــــن.. :دی عزیز دلمی.. :)
تبریک میگم 
ایشالا سال بعد دو نفره تولد بگیرید :)
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم... :)
نه تولدای شلوغ بهتره :)) البته امسال تولدم خلوت تر بود ی تولد 5نفره
تولدت مبارک
موضع مد درمورد مردادیا مشخصه :-D
پاسخ:
مرسی آقای دکتر خیلی ممنونم :)

بعله کاملا یادمه چی نوشته بودین و خیلی ممنونم دیگه توی کامنت تولد و وب من یبار دیگه موضعتونو عنوانش نکردین :| :دی
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۲ آقاگل ‌‌‌‌
بح بح تولدتون بوده؟ :))))
خیلی خوبه تولد آدم تو تابستون باشه ها.
همه هستن. همه وقت آزاد بیشتری دارن. شانس ما تولدمون افتاده دقیقا وسط خونه تکونی عید! خودمم یادم میره چه برسه به بقیه:دی
.
تولدتون خیلی خیلی خیلی مبارک باشه.
امیدوارم تو زندگیتون همیشه شاد و خوشحال و موفق و موید و مظفر و منصور باشید ^_^

پاسخ:
بعلــــــــــه :))))
خیلی خوبه تازه اگر متولد مرداد هم آدم باشه ک دیگه خیلییی عالیه :دی
ای وایِ من..اسفندی هستین شما؟ (ولی خداییش همه ی اسفندیای اطرافم خیلی خوبن و کارشون درسته)

 خیلی خیلی خیلی ممنونم جناب آقاگل :)
وای مرسی :))) این قسمت مظفر و منصورش عالی بود :دی کلی خندیدم
منم برای شما آرزوی تمام بهترینا رو دارم.. :)

+جناب بابت تبریکی ک توی وبتونم برام گذاشتین یک دنیا ممنونتونم..مرسی... :)

تولدتون مبارک:)

پاسخ:
خیلی ممنونم :)
تولدت مبارک:))
با ارزوی بهترینا برات:))
پاسخ:
مرسی ماتادور عزیزم :)
قربونت خانومی منم آرزوی بهترینا رو برات دنیا دارم و امیدوارم سال دیگه توی کنکورت فوق العاده موفق باشی و همون چیزی بشه ک خودت دوسداری :)
عه!
عـــــه!
عــــــــــه!
تولد تولد تولدت مبارک، بیا شمعا رو فوت کن و این صحبتا! خیلی خیلی مبارکه ^_^
حالا کِی به ما شام میدین؟ D:
پاسخ:
عهههه :)))
این صحبتاش مهمه دیگه باید خونده بشه :دی
خیلی خیلی ممنونم :)
منو از این چیزا(شام و شیرینی) نترسونین هر موقعی ک دوست داشته باشین.. :)
تولدت مبارک

فردا هم تولد قمری منه :دی
پاسخ:
مرسییییی شباهنگ جانم..

به به تولدت خیلی خیلی مبارک باشه... :)
من تولد قمریم میشه 13 محرم :دی  و از اینکه عدد 13توی تولدم هست بی نهایت خوشحالم :))
:)))))
پاسخ:
:))))
 بابای گل شما هم مردادیه عزیزم :)
تولدتون مبارک
دیروز نفهمیدم که تولدتون هست
الهی صد ساله شی...
پاسخ:
مرسیییییی تیلو جانم.. :)
قربانت عزیز..

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۱ هانیه شالباف
سلام ... تولدتون مبارک ^_^

با آرزوی بهترین‌ها ... :)
پاسخ:
سلام عزیزم...خوش اومدی :)
مرسییییی هانیه خانم گل :)

ممنونتم منم برات آرزوی هر آن چیزی ک میخواهی و دارم :)
تبریک میگم
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
مرسی همچنین شما..
اتفاقا فردام 13 ذی القعده است
ضربدر دو اگه بشه میشه 26 اردیبهشت :دی
پاسخ:
این عدد 13خیلییییی مهمه جدی میگم نسرین جان...پس تو هم ب 13ربط داری یبار یادم باشه میام وبت برات میگم
:)))) دمت گرم..همه رو کامل درست کردی
بازم تولدت مبارک نازنین جان
البته من یادم بود که تولدت امروز هست ولى دیروز خواستم پیشدستى کنم که شاید اولین کسى باشم که تولدتو تبریک گفته اینجا که ظاهرا هم موفق شدم
دست و جیغ و هورااا:))))
من اعتراف میکنم که کامنت شباهنگ رو خوندم: تولد قُمرى من:)))
و فکرکردم اسم حیوون خونگیشونه
و تازه وقتى جواب کامنت رو خوندم متوجه اشتباهم شدم:)))

پاسخ:
مرسی نیلوفرجانم..
چقدررررر خوشحالم کردی خواهری...بعـــــــــــله ک شما اولین بودی.. :* یکی دوتا از دوستان قبلا پرسیده بودن تاریخ تولدمو گفته بودم ولی شما اولین بودی ک اومدی گفتی :)
مرسی عزیزدلم..
جییییییییییغغغغغغغغغ دااااااااااااااااددسسسسسست...(الان ک دارم کامنتتو جواب میدم ساعت 7:30 من الان ب دنیا اومدم ) :دی

:)))))))) عالی بود
نه دیگه قمری :دی
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۵ نفس نقره ای
به و به و به :)) تولدت موووبارک عزیزم
پاسخ:
به و به و به :))

مرسیییییییییییییی عزیزممم :)
تولدتون مبارک :))
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون :))
تولدتون مبارک.

پاسخ:
وای مرسی آقای میم..
خیلی خیلی ممنونم ازتون :)
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۵ مستر نیمــا
تولدت مبارک
کلا مردادیا یه چیز دیگه ان
پاسخ:
مرسی جناب نیما...
بـــــــــعلـــــــــه.. :)) اصلا هم این جمله تون ب این ربطی نداره ک شما خودتونم مردادی هستین :دی کلا مردادیا ی چیز دیگه ن
تولدت مبارک دختر مردادی :)
پاسخ:
چ قشنگ گفتین... :)
خیلی خیلی ممنونم :)
سلام

چرا ؟؟ :/ مگه نمیشه کمتر پست بذارین .. ولی نرین؟
وبلاگ دیگه بدون حضور دوستای قدیمی اون صفای قدیم رو نداره.. :/

+
ایشالا هر جا هستین شاد و سلامت و خوشبخت باشین [گل]
خب من یه کم دیر رسیدم. :( انگار کسی نیست...
تولدتون مبارک بوده باشه
و
به امید دیدار دوباره
موفق باشید و شادکام
امیدوارم این دور بودن ار فضای وبتون همراه با رفتن نباشه و زود برگردید
شاد باشید:)
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۰ رادیو بلاگی ها
سلام
به خبر این هفته بزنین:)
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۴۷ بلاگر کبیر ^_^
آقا خیلی دیره اما تولدت مبارک ..

چرا رفتی عاخه دختر ؟؟  :(((
تکلیف حرفهایی که نمی زنی ...
بغض هایی می شود بی صدا
زخم هایی می شود ناپیدا ....
و بعد دردهایی می شود ....
عمیق !
و یادت باشد ...
درد را نمی شود بقچه کرد و در کمد گذاشت ...
درد را نمی شود دریک خانه تکانی مفصل رد کرد ...
درد را نمی توان نوشت ...
نمی توان دور ریخت ...
حتی نمی توان سرود ...
درد را باید درمان کنی و درمانش ...
گفتن همان حرفهایی ست که نزده ای ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">