انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۱تیر
خداااااروشکررررررررررر

سومین اتفاق لذت بخش فوتبالی امسال هم اتفاق افتاد

بعد از قهرمان نشدن پرسپولیس :دی و قهرمان شدن رئال توی جام باشگا ها :*
اینم قهرمان شدن پرتغال با کریس رونالدوی عزیز...

آخ خدا جونم مرسیییی :**





نظرات  (۱۷)

۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۲ آقاگل ‌‌‌‌
ظاهرا طرفدارای استقلال ریختن بیرون شادی میکنن!
میگن اون حشره که نشست رو دوماغ رونالدو موقع تعویض رگه هایی از بالش آبی بوده!
.
رئال هم اصلا حقش نبود بیچاره اتلتیکو.
در مورد پسپولیس هم که مواضعم مشخصه!

پاسخ:
هاهاهاهاها خیلیییییییییییی لذت بخش بود...
میبینم ک شما زیادی ناراحتی :دی ی ی

بعله..شما درست میگین..

اون ک اصن هیچیییییی قهرمان نشدن پرسپولیس ک ی لذت خاصی داشت :)))))
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۴ آقاگل ‌‌‌‌
در مورد بازی امشب هم. پرتغال خوب شروع نکرد. ولی خوب جلو رفت. اگرچه کمی هم چاشنی شانس داشت.
دوتا بازی هاشون به وقت اضافه رسید. بازی هایی که درش اصلا خوب نبودن! و جالب اینکه هر دو رو در همون وقت اضافه تموم کردن. با گل هایی که خیلی تصادفی بود.
پرتغال رو فقط جلوی ولز دوست داشتم. و جلوی مجارستان.
در مورد رونالدو هم اتفاقا نزد من محبوب تر از مسی هست دلیلش همونیه که در دوران کودکی بیشتر طرفدار کاکرو بودم تا سوباسا:دی

پاسخ:
درسته اول بازی فرانسه بهتر بود ولی امشب پرتغال باید قهرمان میشد واقعا لیاقتشو داشت خیلی محکم بودن
 امشب بازیکنای پرتغال ی جورایی بخاطر گریه کریس رونالدو همه جوره توانشونو گذاشتن..دمشون گرم..
از مسی ک خیلیییییییییی بدم میاد..کاکرو خوب بود..ولی من دوتاشونو دوسداشتم.. :))
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۹ روزمرگی ...
دیدین بالاخره پرتغال قهرمان شد! :)))

بازی بدون رونالدو نچسبید :/
پاسخ:
خیلییییییی خوب بود :)))
نوشتم امسال سال فوتبالی من بود :دی هر سه تا اتفاق فوق العاده لذت بخش

ولی قشنگ و محکم بازی کردن مهم قهرمانیه دیگه اگر خودشم بود ک عالی میشد
امیدوارم مصدومیتش خیلی طولانی نشه ولی خیلی درد داشت :((
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۳ کاکتوس آبی
جیغ و دست و هورا اصن:دی
پاسخ:
اخ عااااااااااااااااااااااالی :))))
خیلی خوب بود :)))
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۴:۱۷ بای پولار
در مورد قهرمان نشدن پرسپولیس حسی نداشتم با وجود اینکه استقلالیم. حتی دلم واسشون سوخت!
واسه بازی امشب هم طرفدار هیچکدوم نبودم ولی خب فرانسه چون میزبان بود دلم می خواست اون قهرمان بشه. هرچند پرتغال هم خداییش تیم جالبی نبود. توی گروهش سوم شد و از این ور هم خورد به کرواسی و لهستان و ولز! البته به نظرم اگه رونالدو مصدوم نمی شد فرانسه قطعا می برد. چون اون طوری پرتغال نمی رفت توی لاک دفاعی و ضد فوتبال.

ولی خب از قهرمان نشدن اتلتیکو خیلی خیلی ناراحت شدم.
کلا برخلاف شما به من این چند ساله فینال ها اصلا مزه نداده.
پاسخ:
:| :/ استقلالی هستین بعد دلتون سوخت؟! من دیگه حرفی ندارم :|

ضدفوتبال :| من ایتالیا رو هم دوسداشتم اما بعد از حذفش دیگه دوسداشتم پرتغال قهرمان شه و شد و خیلییییییی چسبید و دیشب هم واقعا نشون داد ک شایسته ی قهرمانیه...

من ک فوق العاده خوشحال شدم...

از عید تا الان سومین اتفاق لذت بخش فوتبالی بود برام
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۸:۱۹ مترسک ‌‌
به افتخارش :))
پاسخ:
دست...
جیغ..
هوراااااااااا
:)))
خیلییییییی خوب بود...
باز
از کوچه گذشتم
و
بدنبال تو گشتم
اما !
جز رد پایت
چیزی بر سنگ فرش کوچه
نیافتم ...

بهرام-ط

پاسخ:
مرسی
:)
فوتبالی نیستم :دی
پاسخ:
من از 5سالگیم فوتبال دیدم تا الان..
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۷ روزمرگی ...
میگم.. تا به حال اصن این همه حس فوتبال دوستی تو یه خانم مشاهده نشده که شما دارین.. تبریک :-))
پاسخ:
مرسی :)
دقیقا اینو همه میگن و اطلاعات فوتبالیم همه جوره کامله...
کم نیست 21-22ساله فوتبال نگاه میکنم حالا کوچیکتر بودم ب کنار ولی از ده دوازده سالگی دیگه خیلی جدی
۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۴ مستر آکولاد
کریستانو رو به مسی ترجیح میدم :)
پاسخ:
کریس فوق العاده س و واقعا مسی در سطح رونالدو نیست :)

منم با هر سه تاش موافقم مخصوصا قهرمان نشدن پرسپولیس
پاسخ:
:) اون ک عجیب لذت بخش بود :))
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۶ بلاگر کبیر ^_^
این پست رو که خوندم اصلا عاشقت شدم که :))
بیا بغلم :)
پاسخ:
ای جانم عزیزدلم :))
بغل و بوس :) :**
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۶ روزمرگی ...
:| پست بالایی در مورد کی بود ؟
پاسخ:
در مورد داییم...
توی برچسبی ک زدم نوشتم روی عنوان پستم کلیک کنین :)
وعده ی ما ؛ هفته شیشم. چه شیش در شیشی شود :پی
پاسخ:
امسال علی منصوره...
سال قبل پرویز بود ک بدرد نمیخورد...
ینی خوشگل میبریمتون...
تا مصدوم شد من گفتم پرتغال به طور تراژدیک قهرمان میشه! :-)
پاسخ:
من پرِ استرس بودم...خیلییییی خوب بود و لذت بخش.. :)

بعد الان معلوم نکردین تو کامنتتون شما خوشحال شدین یا نه؟
۲۳ تیر ۹۵ ، ۲۰:۵۴ روزمرگی ...
خدا بیامرزدشون.....
آمین :-)
پاسخ:
مرسی خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...

+:))
خخخخخخ
قهرمان نشدن پرسپولیس:/
انزجار تا این حد مگه داریم؟!
پاسخ:
:))))
خیلیییییییییییییی بیشتر از این حد
یکی انزجار از پرسپولیس یکی هم از بارسا
در حد مرگ متنفرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">