انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۰تیر

کلا زمانِ خوابم بهم خورده از بعد ماه رمضون تو این 4-5شب صبحا خوابم برده زودترینش 5صبح بوده...

خسته م خوابم میاد شدید ولی خوابم نمیبره...

دیشب خانم برادرم گفت میخوای بخوابی ی شربت با عریقیجات بخور خوابت میبره دیشب فک کنم خوردم اثر کرد 5صب خوابم برد :| :| اون 3شب قبل 8-9میخوابیدم

اعصابم خط خطی شده از این وضعیت بی مزه ی خوابم... :|

*********

چند ساعت دیگه مراسم تشییع استاد کیارستمی عزیزه.. :(  چقدر دوست داشتم میشد میرفتم مراسمشون...

 

روحشون شاد... :(

 

 

 



آهنگ:مستِ چشات (ابی)

 

متن مکتوب سخنرانی آقای فرهادی در مراسم بدرقه آقای کیارستمی 

آقای کیارستمی نازنین، سلام.
باورم نمی‌شود چند هفته پس از آخرین دیدارمان، امروز در میان این جمع ایستاده‌ام تا به بهانه سفر بی‌بازگشتتان این جملات را به زبان بیاورم.
این روزها درباره شما بسیار گفته‌اند و گفته‌ایم. هرچند دیر، بسیار دیر.
اما من امروز اینجا ایستاده‌ام تا صمیمانه از شما سپاسگزاری کنم.
از شما سپاسگزارم که نام این سرزمین را در جهان، به نامی پراحترام و دلنشین بازگرداندید.
سپاسگزارم که دل نبریدید از این خاک با همه نادیده گرفتن‌ها و قدرناشناسی‌ها و سنگ‌اندازی‌های سفره‌لیسان سیاست.
سپاسگزارم که راه ناهموار و سنگلاخ جهانی کردن سینمای این مرز و بوم را بردبارانه هموار کردید که اگر امروز کنجکاوی و اشتیاقی‌ست برای دیدن آثار ایرانی بیرون از این مرزها، وام‌دار گام‌هایی‌ست که در آن دوران سخت برداشتید.
سپاسگزارم که بیش از شمارگان فیلم‌ها و عکس‌ها و شعرهایتان در گوشه‌گوشه جهان، تشنگان فراگیری را گرد خود جمع کردید، نه فقط برای آموختن به آنها، بلکه بالاتر از آن برای دلگرم کردنشان به اینکه می‌توانند در هر شرایطی با اندک امکانی، رویاهایشان را به تصویر بکشند.
سپاسگزارم نه به این خاطر که زیبایی‌های جهان را می‌دیدید، بلکه چون جهان را زیبا می‌دیدید.
سپاسگزارم که دوری از هیاهو را آموختید. که با همه بزرگی‌تان، از دایره فروتنی فرو نلغزیدید.
من از شما سپاسگزارم به خاطر همه زحماتتان.
و زحمت آخر، رساندن این پیغام:

آقای کیارستمی عزیزم،
تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی، همتی کن


و بگو ماهی‌ها، حوض‌شان بی‌آب است

نظرات  (۱۰)

۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۳:۳۶ کاکتوس آبی
تف به بی خوابی :(

پاسخ:
دوره ایه..درست میشه ولی خیلی بده.. :(
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۳:۴۶ آقاگل ‌‌‌‌
من یک روش ویژه میشناسم برای خواب. مادر بزرگ مادر بزرگم بهش یاد داده بوده و اونم به من یاد داد.
فقط باید قول بدید که فاش نشه.
دقیقش اینه که:
"بخوابید! خوابتون می بره!"
این روش بیش از سی صد ساله که جواب داده!
شمام تست کنید جواب می ده.
:دی
پاسخ:
:))
دقیقا مشکل من همینه میخوابم ولی خوابم نمیبره ن پشت سیستمم ن گوشی دست میگیرم
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۲ مترسک ‌‌
کاش منم می‌تونستم برم :(
پاسخ:
:(
بیخوابی خیلی بده..آدم کسل میشه..

خدا رحمتشون کنه :(
پاسخ:
اعصاب ادم خط خطی میشه..امروزم 7صبح خوابم برد

روحشون شاد.. :((
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۰ مترسک ‌‌
استاد فرهادی زنده باد...
پاسخ:
خیلیییییییی قشنگ صحبت کردن دمشون گرم...
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۶ بای پولار
این به هم خوردن خواب کلا اعصاب آدم رو به هم می ریزه.
منم تا حدودی گریبان گیرشم. هرچند داره کم کم درست می شه.

ممنون بابت متن فرهادی عزیز. خدا بیامرزه کیارستمی رو.
پاسخ:
دقیقا منم اعصابم خط خطی شده...
بعضی وقتا میشه این مشکل بی خوابی..خداروشکر ان شاالله برای منم درست شه

خواهش میکنم :) خدا رحمتشون کنه..
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۹:۵۸ آقاگل ‌‌‌‌
کلیپ سخنان آقای فرهادی رو دیدم. خیلی خوب صحبت کردند.
خدا رحمت کنه همه رفتگان و هنرمندان رو.
دیروز هم که خانم الهی قمشه ای فوت شدند :(
پاسخ:
خیلی خوب بود..
خدارحمت کنه تمام رفتگانو...همه فرقی نداره
بله ایشونم فوت شدن :( روحشون شاد
خدا رحمتش بکنه :-(
پاسخ:
روحشون شاد :(
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۱ روزمرگی ...
عصرها ورزش کنید یا باشگاه برید تا خسته بشین.. اینطوری راحت تر خوابتون میبره

چقدر زیبا بود متنش..
بر خلاف خیلی از نوشته ها خودمونی نبود و.. تو سراسر متن از ضمیرهای جمع استفاده کرد تا بزرگی ایشونو گوشزد کنه
روحمون با یادش شاد...
پاسخ:
بله درست میگین ولی من واقعا خسته م خوابم میاد ولی خوابم نمیبره...ورزش ک میکنم ولی باشگاه و ی دوسه ماهی هس نرفتم ان شاالله دوباره شروع میکنم مرسی ک یاداوری کردین :)

خیلی قشنگ صحبت کردن...
چ جمله ی خوبی گفتین و جدید
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۶ بلاگر کبیر ^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کاش تو نزدیک من بودی :((

چقدر دوستت دارم و چیزای مشترک دارم باهات احساس میکنم..

**** *** *** *** ***** ** **** **** ** *** *** ** ***** *** ** ****** ** ****** *** ****** **** ******* *** ****

پاسخ:
نزدیکت بودم الان هم میومدم کمکت میکردم خانومی :(

فدای تو عزیزِجانم...

اره قربونت برم الان میام و بهت میگم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">