انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۶خرداد

ب این میگن مهریه.. :))) دمش گرم...



*****


بچه ها ی رفیقى دارم ک بلیط فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر میلان بین ر.مادرید و آ.مادرید رو که روز شنبه آینده است رو خریده..
مشکل اینجاست که یادش رفته ک شب عروسیش در همان روزه، چونکه بلیط بازی رو ٦ ماه قبل خریده و تاریخ عروسی رو ٣ ماه قبل مشخص کرده..
خلاصه داره دنبال کسی میگرده که

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ببینه میخواد عروسی کنه یا نه ... :دی ی ی ی :))))

۹۵/۰۳/۰۶

نظرات  (۱۶)

ینی روح ژول ورن رو شاد کرده با این مهریش! :))


:))) خب طفلی.. این تنها راهیه که پیش روشه :))
پاسخ:
بعلهه :)) ولی واقعا مهریه باحالیه..

:))) اخه بازی ب این مهمی ادم باید شب عروسیش باشه...گرفتاری از این بالاتر :دی ی ی
:)))
پاسخ:
:دی
:)))
خدایا خداوندا :|
پاسخ:
الان برای کدوماش؟؟
مهریه یا جوک... :))
جوک ک خداییش توی بد گرفتاری افتاده :دی
من بلیط رو میخوام:))))
پاسخ:
نه دیگه اگر میخواهین کمک کنین باید برین عروسی کنین :دی
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۲ آقاگل ‌‌‌‌
همون درستش هم اینه بگرده ببینه کسی هست که بخواد عروسی کنه یا نه!:دی
البته الان بازار سیاه هم باید داشته باشه؟
نداره؟

پاسخ:
اره واقعا...بنده خدا توی چ گرفتاری افتاده :دی
حتما داره برای این بازی مهم...
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۹ بلاگر کبیر ^_^
وای چقدر اون جوکه باحال بود :)))
پاسخ:
قربونت عزیزم..
خداییش خیلی باحاله.. :))))
:دی
پاسخ:
:)))
اگر قصد کمک داشتین خبر بدین :دی
یا خدا!!!


بد بخت پسره!! چه اشی خورده که اینجوری دهنش باید بسوزه.
:D
پاسخ:
:دی ی

:))) بد گرفتاری افتاده :)))

مهریه خیلی خوب بود :)))))))))


+

اعتراف میکنم ته جوک رو متوجه نشدم (آیکن خجالت :دی)



++

آقا امیر همون آقای دکتر خودمون هستش ؟

اگر آره سلام آقای دکتر :)

پاسخ:
خیلییییی عالی بود :))))) :دی

+هیچی خانمی میخواد بازی و بره میگه ی نفر بیاد بجای من عروسی کنه :دی ی ی ی در واقع فینال از ازدواجش براش مهمتره... :)))

+بله خودشون هستن :)
آقای دکتر خانم باران با شمان..

آها الان گرفتم :دی

قشنگ بود مرسی :**


+

آقای دکتر خدایی اون وبتون رو راه اندازی کنین :)

ممنون


+

ممنون از شما هم بابت اطلاع رسانی :)

پاسخ:
فدات :)
قربانت عزیز :**

+آقای دکتر با شما هستن :)
....

+خواهش میکنم کار راحتشو من کردم :)
من فوتبالی نیستم اما اگه ایشون هزینه رو تقبل کنن حاضرم به نیابت از ایشون برم ببینم مسابقه رو!!
پاسخ:
خب نه الان ی مشکلیه.. ایشون دنبال کسی برای رفتن ب ورزشگاه نیستن بلکه دنبال ی آقای محترمن ک بجاشون عروسی کنه خودشون میخوان برن برای دیدن فوتبال :دی

وایِ من ینی بازی فینال،امشب،انقدر مهم،علاقه ای ندارین؟ اخه مگه میشه!! :|
وای مگه میشه... چقدر جالب
خیلی با حال بود
پاسخ:
خیلی باحال :))
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۲ مهنازیتم ^_^
از اون مهریه های جوووووووووووندار بودا ^_^
جوکشو ^_^
کلن پست شیطون بلایی گذاشتی خخخخخ
پاسخ:
قشنگ تپل :))
خخخخخخخ بنده ی خدا داماد :))
:دی
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۹ مهندس خوشبخت
یعنی فک کنم بیشتر از قهرمانی استقلال به قهرمان نشدن پرسپولیس فک می کردیااا :دی 

برو تقوا پیشه کن خواهر بروو برو :)))

استقلال خورستان شعبه ی دیگری ندارد :دی
پاسخ:
هاهاهاها استقلال ک قهرمان نمیشد خودم میدونستم ولی باید اعتراف کنم عجیب دعا کردم برا قهرمان نشدن پرسپولیس :))) چ تدارکی هم برای جشنشون ریخته بودن :دی
باوشه برادر :)) ولی خداییش عجیب لذت بخش بود :دی

هاها البته عبدالله ویسی گفت این برد متعلق ب تموم استقلالیاس ولی اصن این چیزا مهم نیس هر تیمی میشد فرقی نداشت مهم بود پرسپولیس نشه ک نشد :))))
سلام آجی
بابا دمش گرم:))
یادبگیرم برام خوبه خخخخخخخخ
امروز قهرمان میشیم:)
پاسخ:
سلام خواهری :)
خیلی خوبه :دی ببین مهریه چی باشه ک ارزش داشته باشه :))
نشدیم بی خیالش انقدر از مظلومی بدم میاد ک الان ی جورایی ناراحتم نیستم..
خواهری دیشب برام مهم بود ک رئال شد و خیلیییییییییی چسبید :)))))
خخخخخخخخخخخخ بابا عجب مهریه ای
پاسخ:
یاد بگیرین :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">