انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۴خرداد

ی پست همینجوری حوصله تون نکشید نخونین چون خودمم توی بی حوصلگی نوشتم..


امروز روز خوبی نبود... :(

شدیدا بی حوصله و خیلی چیزای دیگه...

امروز داشتم فک میکردم 5-6ماهه من ن سرم زدم ن آمپول.. :| این اتفاقو باید ی جایی ثبت میکردم ک شد همین وب... :| البته ک خداروشکر...

سرم اخری ک خیلی افتضاح بود درد معده ی شدید ک باعث شده بود تمام بدنم درد بگیره نزدیک بود با خانمه ک میخواست بزنه دعوام شه :|

بعد قسمت بدشم این بود ک دکتر گفته بود ی مقدار از سرمم گذشت ی کمی شربت معده(الان یادم نیس دقیق چقدر ولی فک میکنم نصف استکان)

بدن بخورم...ک هیچی اوردن ولی نتونستم بخورم

بعد هم لرز کردم ک دکتروخبر کردن اومد و تعداد قطرات سرم و اورد پایین...توی همین حین ی دختر 17ساله قلبش درد گرفته بود اوردن سمت راستم خوابید :|

ی خانم حدود 40ساله هم بهش حمله ی عصبی دست داده بود سمت چپم خوابید کلا ی وضی بود... :|

بعد هم سه تا مرد ک فامیلای همین دونفر بودن اومدن تو اتاق تزریقات خانما :|

..........

و من دوباره درد معده م شروع شده و  یا باید برم دکتر یا شروع کنم ب دارو خوردن ک خب خودم میدونم حدودی چیاست

هفته ی دیگه هم اگر بشه برم ی آزمایش خون بدم بعد برم دندون پزشکی تا روکش دندونم ک دراومده دکتر درست کنه...


امروز روز خوبی نبود... :(

۹۵/۰۳/۰۴

نظرات  (۱۱)

:(
امیدوارم روزای خوبی رو در پیش داشته باشید
پاسخ:
امروز روز خوبی نبود :(
ان شاالله منم برای شما این آرزو رو دارم :)
لایک هویجوری
پاسخ:
مرسی :)
:|
امیددارم روزای این مدلی دیگه واستون تکرار نشه.. 
پاسخ:
:|
الهی آمین.. ان شاالله همه ی روزای شما هم عالی باشه...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بهترین دارو کپسول امپرازول صبحها ناشتا هستش ....
قوطی شیشه ایهاش بهترن تا قوطی پلاستیکیهاش ...
بجاش میتونی از کپسول پنتوپرازول ۴۰ بخورید ...
اگه عصبی هستین قرص کلیدینوم سی نیم ساعت قبل از غذا هستش...
*** ** ******* ******* ** *** *** *** ** *** **** **** ****** ** *** ***** ** **** *** ***** **** *** ***
** ***** 
:)
پاسخ:
تا حالا چند دوره امپرازول خوردم ی مدت خوبه ولی بعد دوباره نه...
منم شیشه ایشو خوردم پلاستیکیهاشو تاحالا ندیدم...
پنتوپرازول پارسال خوردم فایده ای نداشت...
نه من عصبی نیستم خداییش اصن بمن میاد عصبی باشم :| ولی اصل درد معده ی من بخاطر اعصاب معدمه البته خودم اینطور فک میکنم الان هم اگر برم دکتر ک هیچی ولی اگر نرم همون کلیدینیوم سی و صبح و شب رانیتیدین ومیخورم ولی حرف شما درسته  بنظرم بهتره یک دوره اول امپرازول مصرف کنم...مرسی :)
چشم
لطف دارین...

ای وای...

مراقب خودتون باشید ...

ایشالا روزای دیگه عالی باشه براتون :)

پاسخ:
:((
چشم عزیزم ولی خب من معده م کلا ناراحته..هر چند وقت یبار میپیچه بهم..
مرسی عارفه جان همینطور تمام روزا برای تو.. :)
ایشالا همیشه رکورددار سلامتی باشید ;)
و امیدوارم که همیشه حال دلتون خوب باشه...
پاسخ:
چ باحال رکودار سلامتی.. :)) :)
مرسی جناب مترسک منم بهترین حال و برای شما آرزو دارم همیشه..  :)
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۲۳ بلاگر کبیر ^_^
عزیزم درد و بلا ازت دور بشه ایشالا :)
پاسخ:
lمرسی خانمی از ارزوی خیلی خوبت..ممنونتم گلم :*

ان شاء الله روزای دیگه خوب باشه.
براتون آرزوی سلامتی دارم.
پاسخ:
ان شاالله ک خوبه..ممنونتونم :)
مرسی منم برای شما آرزوی بهترینارو دارم..
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۳ مهنازیتم ^_^
نازی جونم؟؟الهی بمیرم برات خواهری چقدر بده این درد معده ):
من خودم یه سال پیش بخاطر مشکلات عصبی همینجور شده بودم که دکتر گفت معدت بخاطر اعصاب اینجوریه...راست میگفت تا استرس میگرفتم اینجور میشدم ):
ولی تو خیلی بنظر با آرامشی پس چرا اینجوری میشی؟؟؟
نکنه خودتو اروم و ریلکس نشون میدیو غصه هاتو توی خودت میریزی؟هاااااان؟؟؟؟
اخه این همه دکتر دوا کردی هیچکدوم نتونستن مشکلتو بطور کل حل کنن؟):
من اعصابم ب هم میریزه که تو حالت بد باشه ):
هیچکارم از دستم برنمیاد ):
از خدا میخوام بلاها و مریضیها ازت دوووووووووووووووور بشن^_^


پاسخ:
جون دلم؟خدا نکنه مهناز از این حرفا بزنی اخلاق من بد میشه پس دیگه هیچوقت نگو...
ای جانم..مهناز تو ک میدونی من معده م ناراحته کلا
مهناز تو ارامش منو حس میکنی؟من کم عصبی میشم خیلی کم ولی خب اگر بشم خیلی هم بد میشم ولی الان کلا معده م ریخته بهم ببین خواهری الان خیلی وقته خوب بودم ولی خب دوباره بد شده دارو مصرف کنم خوب میشم باید تنبلی نکنم و داروهامو کامل بخورم...باور کن من خودم ی پا متخصص معده شدم :دی
نکنه خودتو اروم و ریلکس نشون میدیو غصه هاتو توی خودت میریزی؟هاااااان؟؟؟؟ (این جمله رو دقیقا مث مامانایی ک میخوان مچ بچشونو بگیرن گفتی :دی ی)
نریزه تو خوب باش و برای روزای خوب و خوشگلت برنامه ریزی کن :)
همین ک هستی خوبه :)
مرسی گلم :*


به امید فردای خوب :)
پاسخ:
من همیشه ب فرداهای خوب و عالی امیدوارم :)
ب امید روزهای فوق العاده برای شما.. :)
سلام نازنینم
چه روزی داشتی:(
ان شالله همیشه تنت سلامت باشه خواهر:)
می بوسمت عزیزم
پاسخ:
سلام عزیزم :)
گذشت دیگه الان خوبم خواهری پس بخند.. :)
مرسی جنیفر منم برای تو تمام ارزوهای خوبو دارم :)
منم تو رو میبوسم گلم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">