انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۴ارديبهشت
خداجونمممم شکرت

آخخخ.. من چقدررررررررررررررر خوشحالممممم

اهوازیا دمتون گرم قهرمانیتون مبارککک

راه آهن دمت گرم بابازی خوبت بهادر عبدی فروزان عالی بودین...

هعی خدا جونم مرسی

از مهر 94 تا الان چیزی پیش نیومده بود ک انقدر خوشحال بشم و حالم خوب بشه...






نظرات  (۱۱)

۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۳ آقاگل ‌‌‌‌
این خوشالی فقط از یک خوزستانی بر میاد:)
بعنوان یک پرسپولیسی تبریک میگیم.
پاسخ:
من خوزستانی نیستم جناب
ولی با تمام وجودم خوشحالم از این برد از قهرمانی استقلال خوزستان
از اینکه پرسپولیس همه کاری کرد تا قهرمان بشه اما نشد :)))))))))))))))
منم ب عنوان ی استقلالی ب شما تسلیت میگم :)
ب امید قهرمانی رئال :)))))))


هورااااااااااااا
اس اس قهرمانه همیشه :دی
چه این تیم، چه داداشش
پاسخ:
هوراااااااااااااااااااااااا
فوق العاده لذت بخشههههههههههههههه
الان فقط دلم میخواد استقلال قهرمان جام حذفی نشه تا تراکتور بالا نیاد چون استقلالمون سهمیشو گرفت
الان دلم میخواد رئال قهرمان شه...
اخخخخخ من خیلییییییییییییی خوشحالممممم
استقلال سرور پرسپولیسه :)))
پاسخ:
هوراااااااااااااااااا
استقلال سرور پرسپولیسههههه :))))))))))))
مبارکتون باشه :))
پاسخ:
مبارک اهوازیا باشه :)))))))))
ولی من اندازه ی دنیااااااا خوشحالمممم اینکه پرسپولیس قهرمان نشد فوق العاده لذت بخشهههه برام :)))))))))
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۴ آقاگل ‌‌‌‌
خیلی فکر بیخودیه که استقلال خوزستان رو تیم خودتون میدونید.
مثل ایه که ویارئال قهرمان بشه رئال مادرید سوم!
خوشحالی داره آیا؟
بعلاوه یک استقلال هم اون ته جدوله ها خخخ
پاسخ:
اشتباه متوجه شدین آقا :))))
تموم استقلالیا خوشحالن ک پرسپولیس قهرمان نشده :دی ی ی ی ی ی ی
مطمئن باشین ب جای استقلال اهواز هر تیم دیگه ای هم بود با چنین شرایطی استقلالیا همین خوشحالیو میکردن :)))))
ولی خب حس خوبیه استقلال اهواز قهرمان شده چون هم حقشون بود هم ویسی واقعا خوبه :)
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۳ مهنازیِ نازی ^_^
خوشحالم از خوشحالیت عزیزدلم :))
من اصلن علاقه ای ب فوتبال ندارم و خوشحالم که اوشونم علاقه ای ندارن ^_^
ولی از شادی تو شادم^_^
مممنوم نازی بابت دعاهات
خدایا شکرت شکرررررررررررررررررررررت که ی فرشته مهربون برام فرستادی
عاشقتم نازی جونم:-*
پاسخ:
خیلییییی خوشحالم مهناز :))))
ای جان خب این خیلی خوبه ولی من شدیدا فوتبالیم از 5سالگیم فوتبال میبینم
مرسی عزیزدلمم :**
ان شاالله ک همه چی درست میشه مهناز امروز کامنتی ک ازت داشتم خیلیییی خوشحالم کرد کلا امروز از صب برام عالی بوده :))
من فدای تو..تو انقدر خوبی ک منو خوب میبینی خداروشکر بابت بودنت مهناز :**
من بیشتر مهنازجونم
مبارک باشه ...
پاسخ:
مرسییی اگر شما هم خوشحالین منم ب شما تبریک میگم.. :))
مزه کنفت شدن پرسپولیس وقتی بیشتر میشه که قهرمانی رو استقلالیا از چنگش در آوردن.. خوزستان یا تهرانش مهم نیس :))
تبریییک :-))
پاسخ:
خیلییییییییییییی خوب بودددد
همه کاری کرده بودن برا قهرمانیشون ولی نشدن اخ حدا جونم مرسیییی :))
منم ب شما تبریک میگم :)))
معلومه استقلالی دو آتیشه ایناا.. :))))
مرسی :)
پاسخ:
شدیدددد :)) من از 5سالگیم فوتبال میبینم و استقلالیم...
خواهش میکنم :)
اشکال نداره. باید یک جوری با غم قهرمان نشدن کنار بیاید دیگه! فعلن با خوشحالی قهرمان نشدن پرسپولیس فرار کنید از این واقعیت، بعدشم خدا بزرگه! کم کم با واقعیت روبرو میشید :دی
پاسخ:
 اقای هانی پرسپولیسی :)))
تسلیت میگم آقا :)))
واقعا لذت بخش بود با تمام کارایی ک کردن و برنامه هایی ک چیدن اما قهرمان نشدن :دی
اقای هانی تیمم اصلا خوب نبود امسال و هیچ ناراحتی بابت قهرمان نشدنش ندارم و الان هم رفتیم برای فینال جام حذفی خداشاهده حاضرم ذوب آهن قهرمان شه و استقلال قهرمان نشه تا تراکتور بخاطر امیر قلعه نویی ب خاطر حرکتی ک توی بازی هفته ی قبل ازش شنیدم سهمیه نگیره چون اگر استقلال قهرمان شه تراکتور قلعه نویی میاد بالا
سلاام نااااازی
عاقا من دیروز انقد جیغغغغغغغغغغغغغغ زدم صدام گرفت:))

مبارکمون باشه
لی لی لی:))
پرچم خوزستان بالاس:)
پاسخ:
سلاااام جنیفرگل
کیف کردیییی
خیلیییییییییی عالی بود
خیلی خیلی بهت تبریک میگم
لی لی لی لی لی :)))
دست جیغ هورااااااااا

(چ حالی داد ک پرسپولیس قهرمان نشد :دی )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">