انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۵ارديبهشت

فردا قراره برم نمایشگاه و بطرز وحشتناکی سینه م درد میکنه و سرفه های شدید



هیچ جوره هم دیگه الان نمیشه کنسلش کنم مگر اینکه خودم نرم :|



بهرحال فردا اگر رفتین نمایشگاه دیدین ی نفر هس هر دوسه مین یبار ب مرز خفگی داره سرفه میکنه بدونین اون منم :دی

۹۵/۰۲/۱۵

نظرات  (۱۵)

آرزوی سلامتی براتون میکنم.
پاسخ:
مرسی  :)
ایشالا که خوب میشی و من هم که امسال نمایشگاه نمیرم اما احیاناً اگه رفتم و شما هم هنوز خوب نشده بودی، اونی که از دور برات دست تکون میده، منم :| :))
پاسخ:
خخخخخخ
چقدر خندیدم ب کامنتتون :)))))
واقعا بخاطر دردگلو و سینم ی کم دودل شدم ب رفتن :| :(

ایشالا که زودتر خوب بشی :))

خوش بگذره نمایشگاه ؛ )
پاسخ:
مرسی گلم فعلا ک هنو خوب نشدم ولی ان شاالله ک میشم :)

فدات نگار رفتم ولی واقعا افتضاح بود از همه نظر... حس خوب بودن با کتاب و برام داشت ولی واقعا شرایط خوب و منظمی نبود...اصلااا
هر دو سه مین.. ؟؟ :)
یعنی هر کی سرفه کرد.. اول باید منتظر بمونیم دو سه دقیقه.. بعد اگه دوباره سرفه کرد تازه اونوقت اون شخص یکی از گزینه هایی میشه که احتمالا شما هستین ! :))
ممنون بابت ارائه مشخصه ای از خودتون.. با این درجه از وضوح!!:)

ایشالا هر چه زودتر حالتون خوب بشه

خوش بگذره نمایشگاه :)
پاسخ:
خخخخ وقتی سرفه اول و میکنم دیگه تموم نمیشه...
:دی
خواهش میکنم :))

ممنون ان شاالله :) ولی کلا این چندماه اخیر چقدر مریض شدم :/

جوابی ک ب کامنت نگارجان دادم ولی مرسی..
سلام نازی
عیدت مبارک:-*
ایشالله زود خوب شی عزیزم
پاسخ:
سلام مهنازم
عیدتو هم مبارک :**
مرسی عزیزم ان شاالله ولی فعلا ک خوب نیستم :)
:/ سرما خوردگیه ؟ :|
ایشالا که هر چه زودتر کاملا خوب بشین

انتظار نظم از نمایشگاه های اینجا داشتن توقع زیادیه واقعا..
همین که برگزار میشه و در طی این سالها متوقف نشده خودش جای بسی خوشحالی داره!!
پاسخ:
بله من کلا سیستم بدنم ب هیچ سرماخوردگی و ویروسی ن نمیگه :/
ممنونم..

خیلی بی نظم بود خیلی بی برنامه و دریک کلام پنجشنبه واقعا افتضاح بود..
سال اول هم بود ک توی شهرافتاب برگزار میشد و خراب کردن این چند روز باقیمونده امیدوارم بهتر باشه...
گاهی بد نیست برای سلامتی روح , با ماشین از روی دو یا سه تا از این وبلاگ نویس ها رد شد و له و لوردشون کنیم ...
خدا سلامتی بهت بده
 بیشتر مواظب خودت باش زود خوب میشی ...

پاسخ:
من خط اول نگرفتم منظورتون چیه..ینی من و له و لورده کنین؟!
ممنونم ان شاالله
مرسی از لطفتون..

خبر رسید که همچی داغونه اونجا!

من برنامه ریزی میکنم برا رفتن!!!

پاسخ:
خیلی بی برنامه بود و خیلی نامنظم.. من پنج شنبه رفتم واقعا شلوغ بود البته جمعه هم شنیدم خیلی وحشتناک بوده..
ولی حس خوبی داره تونستی برو پول نقد هم ببر..
یعنی دوس دارم کل نمایشگاهو سرما بدیااا:)))
پاسخ:
:دی
از بس سرفه کردم بعضیا انقدر بد نگام میکردن :)))

تازه ی کثیف کاری وحشتناکم بیرون سالن عمومی کردم :دی
حالا اگر شد تو ی پست مینویسم
خخخخ صدای خس خس سینه ت تا اینجا میاد:))
الهی همیشه خوب باشی نازنینم
پاسخ:
خخخ :))
مرسی عزیزدلم همچنین خودت.. :)
عههههههههههههه پس اون توووووووووووووووو بودی
ای بابا
ای بابا
یک بار دیگه ای بابا
آخه من چرا اینجا رو دیر دیدم خوب
با این نشونی دقیق شکی نیس که خودت بودی






پ.ن: الکی مثلا من دیدمت نمایشگاه :))
پ.ن 2: سیبیل هم بهت میادا :)))))
پاسخ:
عه پس شما هم بودی :)
خب خوبه دیگه منو دیدی :)
:))

پ ن:نمیدونم کدوم نیلوفری ولی هر چی بود کامنت جالب و بامزه ای بود :)
خب پس سعی کنین که تو معرض سرماخوردگی قرار نگیرین .. :/

اوهووم.. :|
پاسخ:
من نمیگیرما خودش میاد :دی

:)ان شاالله این روزاش بهتر باشه
هععععى از دل برود هر آن که از دیده برفت نازنین جانم

نیلوفر= ورونیکاى سابق گور به گور شده :))
پاسخ:
این حرف و نزن نیلوفر :| من بهیچ عنوان ادم بی معرفتی نیستم ک دوستانم و یادم بره
ی نیلوفر دیگه هم هست گاهی میاد و کامنت میذاره بخاطر همین متوجه نشدم چون سبک کامنت و نوشته ب شما نمیخورد بخاطر همین شک کردم
وگرنه خودت میدونی ک برام عزیزی...

خوشحالم اسمتو دیدم.. مواظب خودت باش عزیز... :)
برای پرواز به آسمانها، منتظر نمان که عقابی نیرومند بیاید و از زمینت برگیرد و در آسمانهایت پرواز دهد.
بکوش تا پر پرواز به بازوانت جوانه زند و بروید و بکوش تا اینهمه گوشت و پیه و استخوان سنگین را که چنین به زمین وفادارت کرده است، سبک کنی و از خویش بزدایی، آنگاه به جای خزیدن، خواهی پرید.
در پرنده شدن خویش بکوش و این یعنی بیرون آمدن از زندانهای اسارت .

((دکتر علی شریعتی))

پاسخ:
بی نهایت زیباا :)
ممنونم :)
در اولین فرصت میام وب شما :)
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۲۴ مهنازیِ نازی ^_^
سلام نازی جونم :)
خوبی؟ ^_^
داشتم آهنگ جدید مهدی احمدوند رو دان میکردم یادت افتادم :-*
آهنگشو گوشیدی؟ :) ^_^
 http://dl.textava.ir/music/Single/95/2/Mehdi%20Ahmadvand%20-%20Ye%20Mahe%20%5B128%5D.mp3
پاسخ:
سلام عزیزدلم :)
قربونت خواهری شکر تو خوبی عزیز؟
فدات
الان گوش میدم و بت میگم
مرسی ک گذاشتی گلم :**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">