انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۹اسفند



۹۴/۱۲/۱۹

نظرات  (۱۲)

به به ^_^
پاسخ:
واقعا به به..

دلم الان ی چنین جایی و میخواد اینجا هم نشد شمال خودمون همین هوا همین حس و حال
هعی
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۷ مهنازیِ نازی^_^
وای خدا چقد قشنگ ^_^
ولی نازی یهویی دلم ریخت وقتی موجه میزد بالا و میخورد ب ماشینا^_^
اِندِ هیجااااااااااااااااااااااااانه:)دلم خواست:)
این اهنگ امین بانی هم که مونتاژ شده براش محشره محشـــــــــــــر:)
کلن همه چیز عالی جای ما خالی^_^
پاسخ:
مهناز خیلیییییی قشنگه...
دلم ی چنین جایی و میخواد با همین حس و حال همین هوا همین بارون :(
فوق العاده س عزیز :)
اره اهنگشم محشرهههه قبول دارم
کلن همه چیز عالی جای ما خالی :)
چقدره صحنه آرامش بخش و لطیفه :-))
آهنگ هم بهش میاد :)

+بسـی ممنون :-)
پاسخ:
خیلی قشنگه خیلیییی :))

بله واقعا اهنگ بااین کلیپ محشره

+خواهش میکنم بسی خوشحالم انقدر خوشتون اومده ک لینکشم کردین :)
اهنگ عالی بود.عالی :)))
ولی من چون بینهایت از آب میترسم اصلا دوست ندارم توی همچنین جاده ای باشم..از دیدن فیلم هم استرس گرفتم :دی
پاسخ:
قربانت عزیزدلم خوشحالم خوشت اومد :))

ای جانم...نگار من از شناکردن و غرق شدن میترسم :دی

ولی من واقعا دلم میخواد توی چنین جاده ای باشم...موجا بیاد بخوره ب من کاملا خیس بشم دقیقا با همین هوا و حس وحال و بارون..
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۵ اَسی بولیده
وای چه جاده ی محشری!!!! O_O
واقعا خارق العاده ست !!!!
پاسخ:
خیلییییییییی محشره
ان شاالله ی روز همه باهم میریم :))
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۸ مهنازیِ نازی^_^
سلام نازنینم
بهتری؟
نازیییییییییییییییی
من الان کلیپو ب مامان نشون دادم مامانم فقط میگن اوه خدااااااااااا^_^
پاسخ:
سلام عزیزدلم
خواهری خوبم ولی سرم نه هنو درد میکنه :((

جون دلم؟؟
ای جانمم  سلام ب مامان گل و مهربونت برسون مهنازم :**

+عصر میام وبت عزیز :)
سلام .
خیلی عالی و زیبا هست ،
حس خوبی به آدم دست میده ...
ممنون مهربانم .


پاسخ:
سلام
قبول دارم واقعا خوشگله :)
بی نهایت...
خواهش میکنم عزیز :)
واسه مطلب بالا..
این لوس بودن نیست..
این حس گرمی هست که بین شما و خانواده هست..

پاسخ:
مرسی ممنونم جناب :)
خب چاره رفع این دلتنگی دیدار دوباره با اوناست.. عیدم که نزدیکه :)
البته اگه امکانش باشه...

نه از رومم.. نه از زنگم.. همان بیرنگ بیرنگم

بیا بگشای در.. بگشای... دلتنگم

اخوان ثالث

پاسخ:
خب نه بابا و مامان کربلاهستن دلم براشون تنگ شده زیاااااااااااد :(

خیلی هم دلتنگم :(
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۳ مهنازیِ نازی^_^
سلام نازیِ دلتنگم^_^
خوبِ خوب شدی عایا؟
از مامان اینا چ خبر؟
از دل مهربونِ خودت چه خبر؟
پاسخ:
سلام عزیزدلم :)
بهترم گلم مرسی ک جویای حالمی عزیزجان :)
خوبن خداروشکر امروز صحبت کردم هم با بابا هم مامان ان شاالله سه شنبه شب میان :)
حال دلمم خوبه خواهری مرسی مهناز مهربونم :***
مردی خسیس تمام دارایی اش را فروخت و طلا خرید . او طلاها را در گودالی در حیاط خانه اش پنهان کرد . او هر روز به طلاها سر میزد و آنها را زیر و رو میکرد . تکرار هر روزه این کار یکی از همسایگانش را مشکوک کرد . همسایه ، یک روز مخفیانه به گودال رفت و طلاها را برداشت . روز بعد مرد خسیس به گودال سر زد اما طلاهایش را نیافت . او شروع به شیون و زاری کرد و مدام به سر و صورتش میزد . رهگذری او را دید و پرسید : چه اتفاقی افتاده است ؟ مرد حکایت طلاها را بازگو کرد . رهگذر گفت : این که ناراحتی ندارد . سنگی در گودال بگذار و فکر کن که شمش طلاست ، تو که از آن استفاده نمیکنی ، سنگ و طلا چه فرقی برایت دارد ؟ ارزش هر چیزی در داشتن آن نیست بلکه در استفاده از آن است . اگر خداوند به زندگی شما برکتی داده است و شرایط مناسبی دارید پس به فکر دیگران نیز باشید . بخشش مال همچون هرس کردن درخت است . پول با بخشش زیادتر و زیادتر میشود . دارایی شما حساب بانکی تان نیست . دارایی شما آن مقدار از ثروت و داشته هایی است که برای یاری رساندن دیگران به گردش درمیآورید .
پاسخ:
مرسی بابت این کامنت زیبا :)
انشاا... به سلامتی برگردن :)
و قسمت شما هم بشه :-)

:( :| :)
پاسخ:
مرسی ممنونم ان شاالله.. :)

:|
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">