انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۷بهمن

 

وقتی میمانی و میبخشی،

 

 

فکر میکنند رفتن را بلد نیستی.

 

 

باید به آدم ها،

 

 

از دست دادن را متذکر شد.

 

 

آدم ها همیشه نمی مانند.

 

 

یک جا در را باز میکنند

 

 

و برای همیشه میروند...

 

 

"آناگاوالدا"

 

 

 

 

 

 

 

کم فریب همزبانی های مردم را بخور

دزد دانا در کنارت دزد گویان می دود




+ امروز غروب وب یکی از دوستان ی پستی خوندم ک از همون غروب منو توی فکر برده...

عارفه ی عزیز مرسی بابت پستی ک نوشتی

+اهنگ و سه هفته ی قبل اپلود کرده بودم اما نذاشته بودم نمیدونم چرا امشب اینو گذاشتم...ب پستمم نمیخوره :|

+تک بیت هم حسش نیس چیزی بذارم اگر دوستان بیتی بنظرشون اومد بگن بنویسم

 

نظرات  (۸)

:)

خواهش می کنم :)

+کم فریب همزبانی های مردم را بخور

دزد دانا در کنارت دزد گویان می دود

”سعید صاحب علم"

شاید بی ربط ولی این یادم اومد :)

پاسخ:
ممنونم ازت عارفه ی عزیزم بابت پست زیبایی ک نوشتی :)
چرا بی بط خیلی هم عالی همینو میذارم برای تک بیتم...
مرسی... :)
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۰ مهنازیِ نازی^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این متنو من دارم عملیشو انجام میدم منتظر نتجش هستم ^_^

+سلام نازی جونم
خخخخخخخخخخخ دقیقن عین من تو هم ب موردا برخوردی و ذهنت منحرف میشه خخخخ
منم خیلی وبا که میرم اولن سنی ندارن
بعدشم اینقده لوس حرف زدن مثلن میگن شوبری اوجلم و.....
از همه بدتر اون اولینها و سه نقطشونه اصن ادم میمونه ب چی فکر کنه....خخخخخخ
خو بابا هر کار کردین و نکردین ب خودتون مربوطه عقده ای بازی در میارن
اصن س نقطه معنی قشنگی نداره چرا نمیفهمن چقدر بیغیرتی شده همه چی..

***** *** ***** *** *******
***** **** ** *** ****** ****** *** ****** ** **** * **** ********
**** *** ***** **** **** ** *** ****** **** **** ******* **** ****** ****** **** *** ******* ************
**** *** **** ****** ****** ***** * ******* *** **** **** ** ********* ****** **** **** *** **** *** ****
*** ** ** *** *** *** * *** ******

پاسخ:
دقیقا مهناز...و کار خوبی میکنی خواهر

+سلام عزیزم
انقدر بدم میاد از این کلمات و لوس بازی :|  :|
من کلا با دیدن این نقطه ها هیچ فکر مثبتی نمیتونم بکنم  :))))
یعنی چی اخه اولین....
اولین خاص....
:|
دقیقا فکر ادم میره روی همون +18:))
عجیب بی حیان خواهر دختره متولد 75بود البته من متولد 78شو هم دیدم :|

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۸ پدرام. یار
خیلی هم خوب
آهنگ هم خیلی خوب
گاهی باید دل به دریا زد ...
پاسخ:
مرسی :)
آهنگو واقعا دوسدارم
گاهی باید خیلی چیزا رو تموم کرد...
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ روزمرگی ...

رنجور عشق به نشود جز به بوی یار

ور رفتنیست جان ندهد جز به نام دوست

 

گر دوست را به دیگری از من فراغتست

من دیگری ندارم قایم مقام دوست...

سعدی

پاسخ:
بی نهایت زیبا..

همیشه فکر میکنم سعدی رو بیشتر از حافظ دوسدارم...

مرسی :)

باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ... 
آن قدر که اشک ها خشک شوند 
باید این تن اندوهگین را چلاند 
و بعد دفتر زندگی را ورق زد به چیز دیگری فکر کرد 
باید پاها را حرکت داد 
و همه چیز را از نو شروع شروع کرد...

آنا گاوالدا
پاسخ:
گاهی باید رفت
گاهی باید چمدانی کوچک به اندازه یک تکه از دلت!
که هنوز در دستانت باقیست انتخاب کرد...
باید گذاشت و گذشت
دور شد از قضاوتهای یکطرفه
وقصه های تکراری،این موجودات دوپای بی احساس
باید رفت به نقطه ای برای آرامش
آرامشی هرچند کوتاه و موقتی!
باید برای پیدا کردن چاهی عمیق برای دفن خاطرات تلاش کرد
باید رفت....!!!
تنهای تنها
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۹ صآب خونـه
دنبالید با اجازه
پاسخ:
خواهش میکنم
لطف دارین
دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد-آنا گاواندا

عکس زیباس...
پاسخ:
......

نگاه شما زیباس...

وقتی می مانی و می بخشی...
این جمله مال کتاب گریز دلپذیرِ ؟
پاسخ:
بله..

همیشه صبر کردن، بخشیدن، ماندن و تحمل کردن به این معنا نیست که همه چیز درست می شود. لازمه گاهی وقتها دست از این تظاهر کردن برداری، باید دست بکشی از بخشیدن کسی که هیچ وقت بخشیدنت را نفهمید، ﺗﺎ ﺍﯾﻦﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺑﺨﺸﺶ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ.

وقتی می مانی و می بخشی فکر می کنند رفتن را بلد نیستی. ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺍ ﻣﺘﺬﮐﺮ ﺷﺪ. ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻧﻤﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ. ﯾک جا ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">