انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۱بهمن


زن ها ، گاهی

 

 

عاشقانه هایشان را دم می کنند

 

 

و می شود همان چای خوشرنگ

 

 

با عطر هل و دارچین

 

 

که کنارِ حبه قندی از عشق

 

 

چقدر می چسبد
 

 

گاهی دلدادگی هایشان را ، هر شب

 

 

همراه با عطر مریم در خانه می پاشند

 

 

و هر صبح

 

 

با تک بوسه ای دلت را نشانه می روند

 


زن ها گاهی

 

 

دوستت دارم هایشان را

 

 

زیر باران با تو بی چتر

 

 

قدم می زنند
 

 

و گاهی

 

 

ناگهان

 

 

سکوت می کنند

 

 

و تو باید آنقدر مرد باشی

 

 

که سکوت را در عمق چشمانشان معنا کنی...

 

 

 

"سارا قبادی"

 

 


 

 

 



 
 

 

نظرات  (۵)

۱۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۶ مهنازیِ نازی ^_^

و تو باید آنقدر مرد باشی

که سکوت را در عمق چشمانشان معنا کنی...


+سلام عزیزم

خوبی نازی جونم؟

چقدر دوس داشتم متنو و اهنگو ^_^

ایا میدانستی که این اهنگیست که من ب هنگام کار با شکیلا  همخوانی میکنم؟؟؟^_^

اهنگ شهزاده رویای من و سوغاتی و کوچه های شکیلا رو خیلی دوس دارم ^_^

پاسخ:
مخصوصا بدون اینکه بگه ناراحتیشو بفهمی...

+سلام مهنازیِ من.. :)
مرسی عزیزم چقدر اسمت خوشگله خواهری...
قربونت مهناز.. :)
ای جانم چقدر خوشحالم کردی...
مهناز اینی ک الان گذاشتم با صدای فراهانی و شهاب حسینیه چرا من با صدای شکیلاشو گوش نکردم :|

اینم برای مهناز آهنگ شکیلا :**

http://bayanbox.ir/info/8673384180907898096/Shakila-Shahzadeye-Royaye-Man


زن ها... فرشته اند.
بعضیاشون D:
پاسخ:
خخخخخخخخ

من ک بیشتر مردسالارم ولی واقعا قبول دارم همه نیستن :))
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۶ مهنازیِ نازی ^_^
سلام عزیز دلم
فدای تو بشم
چرا عذرخواهی ؟^_^
من هم باشگاه دلم خواست عاچیقِ ایروبیکم ^_^
تو بخاطر دانشگاهت میری باشگاه؟؟
پاسخ:
سلام عزیزم
خدانکنه گلم

این چن روزه اصلا درست نشده بیام پیشت :(
ای جانممم :))
نه خواهر ایروبیک و حدود 4-5سالی هس میرم ی مدت نرفتم دیدم تنبل شدم دوباره شروع کردم
مهناز اگر نزدیکتون باشگاه هس بروخوبه واقعا
از همان روزی که دست حضرت قابیل 
گشت آلوده به خون حضرت هابیل 
از همان روزی که فرزندان آدم 
زهر تلخ دشمنی در خون شان جوشید 
آدمیت مرد 
گرچه آدم زنده بود 
از همان روزی که یوسف را برادرها به چاه انداختند 
از همان روزی که با شلاق و خون دیوار چین را ساختند 
آدمیت مرده بود 
بعد دنیا هی پر از آدم شد و این آسیاب 
گشت و گشت 
قرنها از مرگ آدم هم گذشت 
ای دریغ 
آدمیت برنگشت 
قرن ما 
روزگار مرگ انسانیت است... فریدون مشیری
پاسخ:
مرسی جنیفرم..
روزگار ما روزگار مرگ انسانیت است..

این شعر و توی بلاگفام گذاشته بودم و چقدر دوسش دارم
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۱ مهنازیِ نازی ^_^
سلام عزیزم
وایییییی شکیلاااااا ^_^
خیلی عالی بود^_^چقدر توی جاده حال میده اهنگای شکیلا و مهستی و...رو گوش بدی^_^دلم یه سفر با یار میخاد جاده های سرسبز آستارا و گوش دادن ب آهنگ ^_^تو هر چی تفاهم نداریم نازی تو این ی مورد تفاهم موجود میباشد
مطمئنی شهاب حسینی و گلشیفته باهم خوندن؟؟
اخه شهاب حسینی تنهایی خونده که منم دارمش شاید بعدن صداگذاری شده^_^
به هر حال مرسیییییییییییییی
دوست دارم خیلی زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

پاسخ:
سلام خواهری...
:))
قربونت عزیزم...خوشحالم خوشت اومد...
من توی جاده ابی سیاوش و گوگوش و بیشتر گوش میکنم و چن تاازخواننده های وطنی..و سنتی
ولی مهستی فوق العاده س قبول دارم
تااونجایی ک من شنیدم خواهری باهم خوندن اما اینکه برای چ زمانیه نمیدونم
خواهشششششش :**
من بیشتررررررر تررررررررررر
مواظب خودت باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">