انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۸دی

 

اگر زنی را برای همیشه رها کنی

 

 

تا مدت ها بسیار غمگین است

 

 

اما اگر "گاهی"

 

 

"فقط گاهی"

 

 

تنهایش بگذاری

 

 

هزار بار می میرد...

 

 

در دنیای "زن ها"

 

 

اینکه باشی و نباشی

 

 

اینکه کم باشی

 

 

بزرگ ترین جنایت است...

 

 

 

عکس و تصویر عشق من تو باش نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم. تو باش ...

 

 

 

 

 

بغل آنگاه قشنگ است ک تمرین نشود

سر ب پهلوی گلویش بگذاری،نفسش گیر کند..

 

عنوان پست:ناظم حکمت

نظرات  (۳)

سلام نازنین جونم
واااااااااااااای چه متنی بود : ))
کاش زندگی تو شعر خلاصه نمیشد و در واقعیت اینجوری بود : )
این روزها همه چی بی ارزش شده : (
پاسخ:
سلام عزیزم.. :)

:)))
نه اینجوری نگو خواهر ب همه چیز امیدوار باش...زندگی در کل چیز قشنگیه

سلام عزیزم

تو خوبی؟؟؟

وای اهنگایی که من عاشقشونم میذاری ^_^

اهنگ گنجشکای خونه  ک میخونه:

 

ای چراغ هر بهانه

از تو روشن ، از تو روشن

ای که حرفای قشنگت

منو آشتی داده با من

من و گنجشکای خونه

دیدنت عادتمونه

به هوای دیدن تو

پر می گیریم از تو لونه

باز میای که مثل هر روز

برامون دونه بپاشی

منو گنجشکا می میریم

تو اگه خونه نباشی

همیشه اسم تو بوده

اول و آخر حرفام

بس که اسم تو رو خوندم

بوی تو داره نفسهام

عطر حرفای قشنگت

عطر یک صحرا شقایق

تو همون شرمی که از اون

سرخه گونه های عاشق

شعر من رنگ چشاته

رنگ پاک بی ریای

بهترین رنگی که دیدم

رنگ زرد کهربائی

 

یا آهنگ هیاهوش که میخونه


هنوزم دستای گرمت جای امنی واسه گریه س

تو قشنگی مثل بارون من دلم پر از گلایه س

هنوزم تو این هیاهو تو این بغض شبونه

من و گنجشکای خونه دیدنت عادتمونه

پشت پنجره هنوزم چشم به راهت می شینم

ای که بی تو خودمو تک و تنها می بینم....

 

اینا رو دوس دارم نازی ^_^هم شعرش هم صدا و ....

چه صدایی داشتن خواننده های قدیمی ولی حالا بعضیا واقعن لیاقت خوانندگی ندارن ......

از خونه قهر میکنن میرن خواننده میشن ^_^

وایی فقط شعر گذاشتم برات نازی عجب کامنتی ^_^

پاسخ:
سلام گلم...
قربونت خواهری خوب باشی خوبم :**


من و گنجشکای خونه

دیدنت عادتمونه

به هوای دیدن تو

پر می گیریم از تو لونه

محشرهههه

سیاوش ابی داریوش گوگوش هایده مهستی محشرن..

ینی واقعا لذت میبرم از صداهاشون...

چ کامنت خوبی بود...


عالی بود
کم دوست داشتن برای یک زن فاجعه است
زن را باید دیوانه وار دوست داشت...
پاسخ:
مرسی عزیزم..
زن را باید دیوانه وار دوست داشت و این ی قانونه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">