انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۳دی









دل داده را ملامت،گفتن چ سود دارد

میباید این نصیحت،گفتن ب دلستانان...


عنوان پست:یعما گلرویی

نظرات  (۹)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چه متن قشنگیه :)))
اهنگ محشره:)

***** **** ***** ** ** ****** ** ** *** **** ****
** **** ** ***** ****** * ******* **** ** *** **** * ******* *** *** ** **** **** ** *** ***** *** **** ***
*** ***** ** ** ** ***** ****** ********  ******* ** **** *** ******* **** ****** * *** ** *** **** ***** ***

*** *** ***** **** ***** ***** ** **********
***** ******* ******** ****
** **** * **** **** ** ** *** ***** ******* **** ******

پاسخ:
این متن ی دنیا حرف توشه مهناز...
واقعا محشره.... :)

میام پیشت عزیزم برای ادامه کامنت...
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۵ آوو کادو
تصور میکنیم ...

+کاش واقعیت بود
پاسخ:
بااین وضعیتی ک هست فقط باید تصورش کنیم

+کاش
۰۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۳ احساس ِ غریب
سلام نازنین جان
واقعا شرمندتم واسه نبودنهام
باور کن سرم گرمه تلگرام و اینها هم نیست
خیلی تلاش کردم تا بتونم خودم رو از فضای مجازی دور کنم و وبیشتر وقتمو صرف دنیای واقعی بکنم
فکر میکنم خدا لطف کرده و تونستم تا اندازه ای به اون چیزی که میخوام برسم

پس نبودنهام از بی معرفتی نیست،بخاطر برنامه ی تازه ی زندگیمه،امیدوارم من رو ببخشی عزیزم:)

پاسخ:
سلام عزیزم
دشمنت شرمنده باشه خواهر
خداروشکر ان شاالله هرجایی ک هستی همیشه ی همیشه موفق باشی مریم جان
برات بهترینارو میخوام

معرفتت ثابت شده :) قربانت عزیزم... :)
مواظب خودت باش
سلام دوست عزیزم
انتخاب مطالب عالیه. لذت بردم از خوندن وبلاگتون
سپاس از حضورتون و به امید دیدار دوباره :)
پاسخ:
سلام
ممنونم شما لطف دارین :)
خواهش میکنم...
 ان شاالله...
سلام نازنین جونم خوبی
خوشحالم که دوباره دارمت : ))
راستش فک میکردم دیگه فراموشت [گریه وافر]
امیدوارم همیشه خوب و سالم و سرحال باشی عزیزجان
پاسخ:
سلام ب جنیفر گلم قربونت عزیزم شکر
ای جانم :)
نه دختر این چ حرفیه :((
مرسی خانمی همچنین تو
مواظب خودت باش :)
سلام عزیز دلم
اخ امان از نت منم تازه تونستم وبتو باز کنم :(
فدات بشم که همیشه با حرفات آرومم میکنی شدی آروم جونِ من:-*
چرا لباسم دوختم یکی سرخابیه و مدلش سادس:)واسه 5 شنبه شب که مهمون داریم میپوشم
یکی هم در دست دوخته ^_^مدل یقه کراواتیه :)

+راستی هوای پاییز از احمدوند فک کنم جدیده اگه خواستی دان کن :)))))
پاسخ:
سلام مهنازم..
اره نت منم خیلی مشکل داره :(
خدانکنه عزیزدلم قربونت خانمی حرفای دلمو بت میگم جدی میگم فک میکنم خیلی خاص باشه خیلی...
ای جانم مبارکن باشه ان شاالله همیشه ی همیشه ب خوشی :)
خانم هنرمند چقدر سرت شلوغه دختر :))

+خخخخخخ نکنه از همون جدیدای منه ک مال هزارسال پیشه :))))
سلام نازی جونم
چطوری؟؟؟؟ :-*
اره حسابی سرم شلوغ شده الان باید یه شلوار پیشبندی و یه شلوار ساده و یه جلیقه و یه بلوز پسرونه بدوزم برا 5 شنبه :))))
ههه نه عزیزم جدیده اهنگش ^_^
پاسخ:
سلام خواهری :)
خداروشکر قربانت
ای جانم ماشالااااا :)))
مرسی خانمی دان کردم ممنون ک گفتی :*
به آمنه بنت وهب، خدا عطا کرده پسر
پسر چه گویم که به خلق، خدا عطا کرده پدر
میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد
پاسخ:
مرسی عزیزم
همچنین برای تو جنیفر :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اررره نازی معرکه بود هر چی بگم کم گفتم :)))
خودش که هی میگفت بد شده و اینا ولی من که غش کردم براش[قلب]
ممنونم عزیزم تو خوبی؟؟؟
عید تو هم مبارک مهربونم
***** **** **** ****** ** **** ***
الهی درست شه همه چی با دعاهای تو نازنینم
اوهوم اهنگو از وب شادی شنیدم یجورایی حس خودم بود انگار تو هم خوشت او.مده خدا رو شکر ^_^
نازی؟؟؟؟
من خیلی دوست دارمااااااااااااااااااااااااااااا[ماچ]
پاسخ:
ای جانم :))
میدونستم امسال هم شعرشو برای یلدای تو میگه آقاییتون خیلی بااحساسه عزیزم... ؛)
قربونت خانمی منم خوبم
مرسی عزیزم عید تو هم...
:))
ان شاالله هر چ سریعتر همه چی درست میشه
اره اهنگت خیلی چسبید ی حس خاصی داشت...
مهناز؟!
خیلیییییییییییییییی عزیزی برام... :***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">