انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۱مهر



عنوان پست:قیصر امین پور

نظرات  (۴)

سلام عزیزم
مرسی که همیشه میری حرم و بیادمی ^_^
میگم بهترینـــــــــــــــــــــــــــــــی^_^


پاسخ:
سلام عزیزجان
تشکر لازم نیس خواهری ببین چقد خوب و عزیزی ک میای جلوی چشمم
فدات مهنازم تو خوبی ک منو خوب میبینی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چه متنا و عکسای خوشگلی میذاری نازی ^_^
**** **** ***** ** **** *** ** ****
**** ***** **** *** ** ****** ** *** ***

پاسخ:
چشای تو خوشگل میبینه عزیزم... :**

:((((

خخخخخخخ
با همین دست به دستان تو عادت کردم
این گناه است ولی جانه تو عادت کردم..
این غزل رو خیلی دوست دارم.. :)
سپاس از حضورت نازنین بانو..
پاسخ:

با همین دست، به دستان تو عادت کردم

این گناه است ولی جان تو عادت کردم

 

جا برای من گنجشک زیاد است ولی

به درختان خیابان تو عادت دارم

 

گرچه گلدان من از خشک شدن می‌ترسد

به ته خالی لیوان تو عادت کردم

 

دستم اندازه‌ی یک لمسِ بهاری سبز است

بس‌که بی‌پرده به دستان تو عادت کردم

 

مانده‌ام آخر این شعر چه باشد انگار

به ندانستن پایان تو عادت کردم


موافقم خیلی قشنگه..

خواهش میکنم :)
درود بر نازنینِ نازنین :*
خوبی عزیزم؟
رو به راهی؟ رو به رشدی؟
پات کاملا خوب شده؟

نبودنم رو پای بی معرفتیم نزار
به یادتم :)

پاسخ:
درو بر نیکایِ جان.. :*
قربانت عزیزجان خوب باشی خوبم... :)
خداروشکر میگذرونیم
هنوز دویدن نمیتونم..

نه عزیزدلم این چ حرفیه ولی هر چن وقت یبار ی خبری از خودت بده
لباس پیشنهادیت خیلی عالی بود :))

ب یادتم همیشه ی همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">