انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۸مهر


گفتی دوستت دارم



و من



به خیابان رفتم.



فضای اتاق برای پرواز کافی نبود.




"گروس عبدالملکیان"




عنوان پست:نادر ابراهیمی-یک عاشقانه ی آرام

نظرات  (۳)

عالی بود....

خیلی...

پاسخ:
لطف دارین...

مرسی.. :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام نازی جونم
اره اون سمبل قوهای عشقولی خودمه ^_^
اقامون قدر هنرای منو نمیدوونن ک خخخ
خیاطی هم ب اصرار مامانه میگن ک یه جایی ب دردت میخوره حالا حرفه ای هم نشد ی ب کارت میاد ^_^

**** **** **** ** *** ****** ** ** ** ** **** *****
***** ******* ** *** ***** *******
****** ***** ******* *** ******* ***** ***** **** * * *** **** *** *** **** *** ************
***** ***** ** **** **** **** **** ***** ** ****
**** **** * **** *** ***** ***** *** ******
****** **** ***** ** *** ***** ********
**** **** **** ** **** ** *** **** **** ** **** ***** * **** ****** ****
*** *********
**** ***** ***** ****
** **** ** **** ***** **** *** **** **** *****
****** * **** ** *** ****** *** **** ***
**** ***** ******** **** *** ******
*** **** ***** *** **** *** ****

بد میگم آبجی؟؟؟
بخدا جونمو گذاشتم برا حفظ حرمتامون
مرسی که امانتدار منی عزیزم
خدا رو شکر ک دارمت
مطمئنم خدا جواب همه خوبیاتو میده فرشته مهربون من ^_^
پاسخ:
سلام مهنازم...

خیلییییییی ناز بودن خواهری... :)
مهناز تعریفاشو گذاشته برای بعد ؛)

آخ خوشبحالت انقد مامانم بمن میگه برو :(

نه حرفات همه منطقیه عزیز میام پیشت...
خداروشکر ک تو هستی :**
ای جان دلم چقد لطف داری بمن عزیزدلم...
مهناز من تو رو عروست کنم دنیای مجازی و میبوسم و میذارم کنار :))

۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۶ احساس ِ غریب

نمیشود که بهار از تو سبز تر باشد

گل از تو گلگون تر

امید٬از تو شیرین تر.

نمیشود٬پاییزـ فضای نمناک جنگلی اش   

 برگهای خسته ی زردش ـ

غمگین تر از نگاه تو باشد.........



مثل همیشه قشنگ بود و عکس هم مثل همیشه خاص:)

پاسخ:
نمی شود که تو باشی و شعر هم باشد
نمی شود که تو باشی ترانه هم باشد
نمی شود که تو باشی گلدان یاس هم باشد
نمی شود که تو باشی بلور هم باشد
نمی شود که شب هنگام
عطر نگاه تو باشد
" محبوبه های شب " هم باشند ..
نمی شود که تو باشی, من عاشق تو نباشم...


مرسی عزیزم نگاه تو قشنگه..
دقیقا چیزی ک همیشه برای عکس نوشته هایی ک میذارم هستم این که میخوام خاص باشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">