انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۳۰شهریور



۹۴/۰۶/۳۰
N.K :)

نظرات  (۴)

اینقدر این اهنگو دوست دارم .....
معنیشم قشنگه :)

+حالم خوش نیس نازی دارم دیوونه میشم فعلن فقط مینویسم و پیش تو میام :(
پاسخ:
خیلی دوسش دارم محشره...
موافقم بی نهایت.. :)

+میدونم عزیزجان از پستات و نوشته هات مشخصه خواهری... :((
ممنون ک میایی پیشم...خیلی خانمی :*
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۰ احساس ِ غریب
سلام نازنین جان
 
خوبی عزیزم؟!!

چه نیمکت تو نیمکتی شد اون پستت:))

الهی امسال سهمِ تو روی یکی از این نیمکتهای پاییزی انتظارت رو بکشه:))

بگو آمین،اینجوری تو چشای من زل نزن:))
پاسخ:
سلام عزیزم..

مرسی خانومی خوبم شکر :)

خخخخ :))

من الان بتو چی بگم دختر خوب؟! :)

جااان :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نیمکت های دنیا را بد چیده اند... :(

سلام نازی
اره خودمم فک میکنم بهترین کاره
******* ****** *** ** ***** *** *** ** *** *** ** ******
نه خدایااااااااااا
پاسخ:
:(

+سلام عزیزم..
....

:((((((

میام پیشت مهنازم..
۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۲ احساس ِ غریب
سلام نازنین جان

هم پاییزت و هم عیدت هردوتاش مبارک باشه عزیزم:)
پاسخ:
sghl ucdc[hk...

:|

سلام عزیزجان... :)

هم عید خودت و هم خانواده ی گلت مبارک خواهری... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">