انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۰شهریور


ﻭﻗﺘﯽ ﺑﯿﻦ ﺩﻭﺗﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﺮﺩﺩ ﺑﻮﺩﯼ ،



ﺷﯿﺮ ﯾﺎ ﺧﻂ ﺑﻨﺪﺍﺯ



ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺷﯿﺮ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﯾﺎ ﺧﻂ …



ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﺍﻭﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺳﮑﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺭﻭ ﻫﻮﺍ ﻣﯽﭼﺮﺧﻪ ،



ﯾﻪ ﺩﻓﻌﻪ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﺩﻟﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺷﯿﺮ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﯾﺎﺧﻂ .…



ﻭﺍﻭﻥ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﻪ




۹۴/۰۶/۲۰

نظرات  (۶)

سلام
خیلی خوب بود
به وبلاگم سر بزنین
و من الله توفیق
پاسخ:
سلام


و اگه تو اون لحظه هم مردد بودی و دلت با هیچکدوم نبود چی؟
پاسخ:
بنظرم کلا باید بی خیالشون بشیم..
سلام نازی جونم
بهتر شدی خواهری گلم ؟
از بیماری معده ساده نگذر عزیزم اگه خیلی حاده حتمن دکتر برو :(
خیلی مراقب سلامتیت باش عزیزم
همیشه تنت سالم
شب بخیر گلم :-*
پاسخ:
مهنازم من معده م ناراحته
برای الان نیس از سوم راهنمایی بارها دکتر رفتم خواهری دیگه موقع این دردا ک انقد شدیده میدونم چکار کنم

قربونت عزیزم تو هم همینطور...

شب بخیر گلم.. :***
درود بیکران بر نازنین بانوی گل
خوبی عزیز دلم؟
یا خداااااا
من اومده بودم سری بهت بزنم و خبری از وضعیت پات بگیرم 
الان می بینم معده ت هم مشکل داشته :(
الان چطوری؟ بهتری؟
به یادتم عزیزم 
پاسخ:
ای جانم.. :*
سلام عزیزدلم
خیلی خیلی خوش اومدی
قربانت خانمی خوب باشی خوبم :)
:))
پام خیلی بهتره نمیگم کامل خوبه ولی در کل خیلی بهتر شده
و معده م عادت دارم ی کم ریخته بهم ولی ی چن روزی دارو مصرف کنم درست میشه
مرسی عزیزجان ک حالمو پرسیدی :)
شما کارت ان شاالله ت شد نیکاجان؟
دوست دارم
مواظب خودت باش میبوسمت :)
روش جالبیه..
عکس هم جالب و زیبا بود..
پاسخ:
بعله جالبه و بنظرم میشه گفت درست هم هست فقط شایدشاید ی کم احساسی بشه تصمیممون..

مرسی.. :)
ﺍﺯ ﺗﻮ ﺩﻭﺭ ﺷﺪﻡ

ﻣﺜﻞ ﺍﺑﺮ ﺍﺯ ﺩﺭﯾﺎ

ﺍﻣﺎ ﻫﺮﺟﺎ ﺭﻓﺘﻢ

ﺑﺎﺭﯾﺪﻡ ...


"ﺭﺳﻮﻝ ﯾﻮﻧﺎﻥ"

پاسخ:
تا دیدار تو
یک شیشه فاصله است...
ومن مثل ماهی
میان تنگ و تنگ میان دریا!
آه!
اگر بشکند این دیوار شیشه ای..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">