انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۵شهریور

 

لبخند معصومت، دنیای آرومت
 

 

خورشید تو چشمات، قدرشو می دونم!
 

 

موهای خرماییت، دستای مردادیت
 

 

شهریور لبهات، قدرشو می دونم!
 



خورشیدم، خانومم من با تو آرومم...



رویامی، دنیامی دستاتو می بوسم



خورشیدم، خانومم من با تو آرومم...



دنیامی، رویامی دستاتو می بوسم



زیبایی، محجوبی، مغروری، جذابی!



چشماتو می بندی با لبخند می خوابی



تا وقتی اینجایی این خونه پا برجاست



ما با هم خوشبختیم، دنیای ما زیباست!




"امیرحسین ضیائیان"




 






دنیای آروم زنده یاد جهان

 
۹۴/۰۶/۱۵
N.K :)

نظرات  (۴)

سلام نازنینم
ممنونم خیلی بهتر از چن شب پیشم :)
خودت خوبی مهربون؟:-*
اوف اون عکس نوشته واقعن حال و روزمه ها :(

+اهنگای جهانو دوست دارم
این اهنگشو بسیار عاششششششششقمم :)
مخصوصن این قسمتش

"خورشیدم، خانومم من با تو آرومم"
"دنیامی، رویامی دستاتو می بوسم"

پاسخ:
وای مهناز فک کنم کامنت گذاشتم برات سلام نکردم... :))
ببخش..
سلام خواهری..:**
خداروشکر ک خوبی عزیزم.. :)
منم بدک نیستم شکر...
هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم.. :(

خیلی قشنگه امروز فقط این آهنگ برام تکرار شده...

:)
سلام نازنینم خوبی خواهری
وقتی تو مسیر رفت و برگشت از شهرت رد شدم همش میگفتم نازی تو یکی از این خونه هاست
دیروز هم که گفتی دوست مجازی رو واقعی دیدی کلی حسودیم شد : ((
یعنی میشه منم ببینم: ((
پاسخ:
سلام عزیزدلم..
قربونت خواهری بازم زیارتت قبول... :)
ای جانم جنیفر اگر میدونستم اینجا هم میایی بات قرار میذاشتم میومدم پیشت..
وای من ببخش :((
میشه خواهری تو مطمئن باش میبینی...
شعر زیبا..
+
جهان.... :)
پاسخ:
شعر قشنگی بود و اهنگشم ی کم سلیقه ای هست من خودم خیلی خوشم اومد...
سلام نازی خوبی
خوبی خواهرکم
پاسخ:
سلام جنیفرم..
تو خوب باشی منم خوبم گلم..

:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">