انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۳شهریور


دوستی با بعضی آدم ها مثل نوشیدن چای کیسه‌ ایست.



هول هولکی و دم دستی.



برای رفع تکلیف .



اما خستگی‌ات را رفع نمی‌کنند.



دل آدم را باز نمی‌کند. خاطره نمی‌شود.



دوستی با بعضی آدمها مثل خوردن چای خارجی ست.



پر از رنگ و بو.



این دوستی‌ها جان می دهند برای خاطره‌های دمِ دستی..



این چای خارجی را می‌ریزی در فنجان،



می‌نشینی با شکلات فندقی می‌خوری



و فکر می‌کنی خوشحال‌ترین آدم روی زمینی.



فقط نمی‌دانی چرا باقی چای که مانده در فنجان



بعد از یکی دو ساعت می‌شود رنگ قیر... سیاه ...



دوستی با بعضی آدم‌ها مثل نوشیدن چای سرگل لاهیجان است.



باید نرم دم بکشد.



باید انتظارش را بکشی.



باید برای عطر و رنگش منتظر بمانی.



باید صبر کنی.



آرام باشی و مقدماتش را فراهم کنی.



باید آن را بریزی در یک استکان کوچک کمر باریک.



خوب نگاهش کنی.



عطر ملایمش را احساس کنی



و آهسته، جرعه جرعه بنوشی‌اش و زندگی کنی...



"زندگی تان پر از دوستان ناب... "




نظرات  (۴)

۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۱ احساس ِ غریب
زندگیمان سرشار از دوستانی همچو نازنین:)

سلام نازنین جان

خوبی خانوم گل؟!!

شرمنده که نبودم...

منتظر جنیفر بودم که بیاد اصفهان...

ولی امروز که قرار بود هم رو ببینیم ی کار اداری فوری برای داییش پیش اومد و مجبور شدن صبح زود برگردن...

نمیدونی چقدر حالمون گرفته س:((((
پاسخ:
مث مریم :)
سلام عزیز
قربانت خانومی شکر :)
دشمنت مریم جان این چ حرفیه  ان شاالله هر جاهستی سالم و سلامت باشی
ای جان..ی حالگیری اساسی... :((
دیدن دوستانی ک ب اصطلاح بشون میگن مجازی ولی درواقع واقعیتای زندگیمون هستن حس خیلی خوبی داره خیلی خوب...
اینقدر این متنو دوست دارم :)
منم یه دوست نابی مث تو دارم شکر خدا ^_^
پاسخ:
منم انقد مهناز و دوس دارم... :)
ای جانم عزیزم... :)
وای نازنین من اصن ذوق میکنم که میگی ارزئته هر چه زودتر مال هم بشیم ^_^
لنشالله کاراشم جور بشه پسرک بداخلاقمون ههه
چشم من همه سعیمو میکنم که دلگرم بشه :)
پاسخ:
واقعا آرزومه مهناز این همه بلاتکلیفی دوری دلتنگی همه زودتر تموم شه و زودتر اسمتون بره تو شناسنامه ی هم...
پسرک بداخلاق خخخخخ مردا اصولا گاهی اوقات بداخلاق میشن
چشمت بی بلا عزیزم
بهترین چیز نیست..
یعنی خوشبختی.. :)
پاسخ:
موافقم باتون... :)
ینی خوشبختی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">