انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۷مرداد


+بله بفرمایین؟

-سلام شبتون بخیر خسته نباشین

+سلام ممنون شب شما هم بخیر

-ببخشین من ی سوال داشتم البته اول ی توضیح بدم بعد سوالمو بپرسم

+بفرمایین در خدمتم...

-من دوسه روزی هس ک برام اس میاد نتم و تمدید کنم ولی پسوردمو فراموش کرده بودم
 امشب اومدم پنل برای فراموشی و زدم پسورد جدید برام اس شد.. (مکث)

+بله درسته حالا اومد تونستین وارد شین؟

-بله درست شد حالاسوالم...اومدم توی پنلم میبینم نوشته 9/25گیگ از ترافیکم مونده بعد دوگیگ هم نوشته رزرو ...

+بله درسته الان مشکل چیه؟

_نوشته 17مرداد ساعت 1:30شب مهلت تموم شده حالا سوال من اینه 9گیگ چی میشه؟

+صدای خنده :| خانم هیچی سوخته...

_نهههههههه ینی هیچ جوره ای راه نداره؟  :|

+نه خانم شرمنده تموم شده

_دوگیگم چی؟ :|

+اون میمونه... :)

_بعله مرسی...پس الان من دوگیگ و میتونم استفاده کنم؟ :|

+تا نخرین دوگیگ و هم نمیتونین استفاده کنین :)

_ :| :| بعله ممنون مرسی ببخشین وقتتونو گرفتم خدانگهدار

+خواهش میکنم خانم شبتون بخیر خدانگهدار...



۹۴/۰۵/۱۷
N.K :)