انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۷مرداد


 

 




3-4روزی نیستم و میرم سفر...


مواظب خودتون باشین.... :)



فعلاخدانگهدار...  :)
۹۴/۰۵/۱۷
N.K :)

نظرات  (۱۸)

خوش بگذره
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۸ احساس ِ غریب
سلام نازنین جان

پس بسلامتی راهی سفر شدی

ان شالله که خیلی خیلی بهت خوش بگذره عزیزم

اگر سفرت زیارتیِ مارو موقع زیارت فراموش نکن

اگر هم سفرت سیاحتیِ جاهایی که سرسبزه به یادما هم خوش باش:)

به  خدای خوبیها میسپرمت

سفر بی خطر عزیزم:)
پاسخ:
سلام مریمِ عزیزم
اره خواهری بسلامتی راهی سفر شدم ولی حقیقتشو بخوای ب سلامتی برنگشتم :))
قربانت عزیزم
ن مریم زیارتی نبود شمال غرب ایران ولی ب یادت بودم و جات سبز بود :)
میبوسمت
خوش بگذره و به سلامت..
پاسخ:
مرسی جناب شما هم همیشه ب خوشی...
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۷ -- ورونیکا --
اسلام نازنینم
خوبی؟
ای بابا
ای آقااا
چرا سفرت رو گذاشتی اد وقتی من اومدم بری خو :(

به به این آهنگ خم معرکه اس:)

و اما آهنگ درخواستی من که سوال کرده بودی

چقدر خوبه که تو هستی
چقدر خوبه تو رو دارم
از احسان خواجه امیری

که تقدیمش میکنم به خودت و همون رفیق جان عزیز تر ا. جانم فرزانه :***

الان حس مجری برنامه آهنگ های درخواستی بهت دست نداد؟؟
اشکال نداره
تو هم بارعایت موازین شرعی بهش دست بده :))
پاسخ:
سلااام عزیزدلم.. :)
خوب باشی خوبم عزیزجان :)
ای جانم من معذرت میخوام واقعا یکدفعه ای شد چون تا دوروز قبلش قطعی نبود ببشخیدخواهری :))
این نشون میده سلیقه ی فوق العاده ای داری توی انتخاب آهنگ مث خودم :))
خودشیفته بازی دربیاریم :))
تقدیم ب نیکای عزیزم :)

چقد خوبه ک تو هستی.... :)

http://bayanbox.ir/info/6643050201481049230/Ehsan-Khaje-Amiri-Mosri


دقیقا...
ولی خب من هم دست دادم هم بوسیدمش :))

الان هم نیکارو میبوسم...
بووووووس

سلام نازی مهربونم
سفرت بخیر عزیز دلم
عجب اهنگ ارومی :)

پاسخ:
سلام عزیزجانم... :**
قربونت عزیزم همش ب یادت بودم
آهنگای سیاوش و بی نهایت دوسدارم...
سلام نازنینم برو بسلامت
من مراقب خودم و مریم هستم : ))



این مکالمه رو من هر ماه با اپراتور دارم به این امید که روزی بگه شارژ نتت ذخیره میشه برای ماه بعد خخخخخخخخخ
پاسخ:
سلام جنیفرم مرسی عزیزجان :)
خیلی هم عالی... :))

آره جنی منم دارم ولی برای یک یا دو گیگ نه 9گیگ :)))

خطی کشید روی تمام سوال ها
تعریف ها معادله ها احتمال ها

خطی کشید روی تساوی عقل و عشق
خطی دگر به قائده ها و مثال ها

خطی دگر کشید به قانون خویشتن
قانون لحظه ها و زمان ها و سال ها

از خود کشید دست و به خود نیز خط کشید
خطی به روی دفتر خط ها و خال ها

خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد
با عشق ممکن است تمام محال ها

 

فاضل نظری  

پاسخ:
می شود " زلزله ام " باشی و من " بم " بشوم
کاش با دست تو از روی زمین کم بشوم

می شود بار گرانی بگذاری به دلم.......؟!
آرزو کرده ام از بار غمت خم بشوم...؛

می شود تلخی خود را به منم یاد دهی.....؟!
تا منم مثل تو مرغوبترین سم بشوم...؛

می شود باز برایم دو سه تا خاطره از......؟!
خنده ام محو شود.... مظهر ماتم بشوم...؛

می شود سنگدلی را به منم یاد دهی.....؟!
دل خود را بکنم مثل تو آدم بشوم...؛
خوش بگذره بهت نازنین جان. مراقب خودت باش. میبوسمت 
پاسخ:
مرسی دریاجان
از استان شما هم رد شدیم خانومی...

میبوسمت عزیزدلم... :*
خداوند به موسی فرمود : با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده باشی تا دعایت مستجاب شود .
موسی عرض کرد : چگونه ؟؟؟
خداوند فرمود : به دیگران بگو برایت دعا کنند ٬چون تو با زبان انها گناه نکرده ای !!
«واین است فلسفه ی التماس دعا »
نگاهم به دعا هایتان ...

سلام نازی*_*
چه کنم با دلتنگی :(
خیلی دوستت دارم ^_^
پاسخ:
خیلییییییی قشنگ بود اینی ک نوشتی
مهناز میگن دیگه میخوای دعا کنی اول برا بقیه دعا کن بعد برای خودت...

سلام عزیزدلم... :**
منم دلتنگت بودم شدید... :(
میام پیشت...

خیلی خیلی دوست دارم...
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۷ اقای روانی
خدافظ :) سفر خوش..
پاسخ:
سلام :)
مرسی... :)
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۹ -- ورونیکا --
سلام نازنینم
خوبی؟
امیدوارم سفر حسابی بهت خوش گذشته باشه
+ میدونم که تو کامنت قبلی به جای سلام نوشتم اسلام
بس که من متدینم:)))

پاسخ:
سلام عزیزدلم...
فدات نیکای جانم...
تو خوبی خانمی؟ :**
مرسی عزیزم جات سبز بودخواهری... :)
+خخخخخخ خودم متوجه شدم اشتباه شده :))
اصن تو بیا همه رو اشتباه بنویس خودم همه رو متوجه میشم...
ولی میدونی نیکا این چیزی نیست من ی اشتباه خیلیییی بد در این مورد دارم...اصن افتضاااااااااااح :|
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۳ -- ورونیکا --
درود مجدد
همش میام اینجا و یادم میره چی میخواستم بگم
یادمه اون روز گفتی میخوای یک پست در مورد بیشعوری بزاری
کتاب بیشعوری خاویر کرمنت رو خوندی؟
من یکی که تا درجه ای بیشعورم
اگر نخوندیش ازین لینک میتونی دانلودش کنی:
http://4paye.ir/book/بیشعوری
و اگر نشد بگو برات ایمیلش میکنم
کلی این خاویر جان عزیز، انسلن باشعوری است که به بیشعوری علاقه داره و چنتا کتاب داره تو این زمینه ولی فکر کنم همین یکی قابل دانلوده و البته به نظر من شاهکاره

پاسخ:
درود... :)
نمیدونی چقد کامنتات منو خوشحال میکنه...
مرسی ک هستی :)
نه عزیزنخوندم مرسی ک لینکشو گذاشتی برام ی دنیا ممنونتم حتما دان میکنم کتاب خاویرجان عزیز...
نیکا دوره قبل 9گیگ نتم سوخت ولی هنو برام درس عبرت نشده امروز دوباره رفتم 15گیگ خریدم... :))

نیکا سمینارت چی شد عزیزم؟
مواظب خودت باش میبوسمت...
سلام نازنینم
خوش اومدی مهربونم :)
دلم برات یه ذره شده بود همراه همیشگی منی تو اخه :)
امیدوارم همه چیز همینجور اروم پیش بره
تا اینجا که مهربون خداوندم پشتمون بود و خیلی بهمون لطف داشته :)
امیدوارم همینجور بارون رحمتش به سرمون بباره *_*

بازم برامون دعا کن :)
پاسخ:
سلام مهنازم :)
فدات خانومی :***
ای جان دلم منم همینطور عزیز شدیدا دلتنگت بودم
مطمئن باش میره و همه چی درست میشه
اینکه دیروز برام نوشتی خیلیییییییییی خوبه...
:)

توی دعاهای من هستی مهناز امیدوارم منم ی جایی توی دعاهای تو داشته باشم چون دلت خیلی پاکه... :)
دروووود
چی شده؟؟؟؟چرا سلامت برنگشتی؟؟
زود بیا بگوو که نگرانتم:(
سوتیتو هم بیا در گوشم بگو :))
سمینار فعلا منتظر امر استاد برای تعیین زمان هستم
ولی مطالب سه فصل ساعتی پیش آماده شد وارسال کردمبراشون
حالا فقط مونده آماده کردن پاورپوینت که دو سه روز قبل سمینار آمادش میکنم که مرور هم کرده باشم
بعدشم که باید بزنم تو کار اجرا و مصاحبه و ... هععععی

پاسخ:
درووووووود :)
چه خوبه مینویسی درودنیکا...خوشم میاد
هیچی عزیز میخواستم حتی پست بذارم براش حتی نوشتم ولی منصرف شدم...
اینجا برای تو میگم ما خلخال بودذیم آبشار نره گر نمیدونم شنیدی یا نه
راه خیلی بدی داره حتی از اون روستایی ک میره ب ماگفتن ک خانما نمیتونن این مسیرو بیان و مسیر خطرناک و صعب العبوری داره..
من ولی رفتم :))
توی مسیر برگشت بودیم ک من پای راستم رفت روی ی سنگ سنگِ هم خیلی لق بود مچ پام برگشت صدای فوق العاده بدی داد و من با سر از سمت چپ برگشتم ب سمت جایی ک حالت دره مانند داشت اول لیز خوردم بعد هم دوتا کله معلق زدم اخر ی تنه ی درخت بود ک من بش خوردم و با دست خودمم محکم زدم ب زمین و ی جای سفت و گرفتم ک خودم و نگه دارم این درخت نبود قطعا پرت شده بودم پایین دیگه نیکا توی اون لحظه من فقط داشتم ب درد وحشتناکی ک توی پام بود فک میکردم و اصن ب این فک نمیکردم ک ممکنه من بمیرم...
خداخیلی دوسم داشت خواهرک اول نمردم دوم سرم ب جایی نخورد و سوم کمرم عیب و ایرادی پیدا نکرد دیگه اینکه من چطور با سختی برگشتم بماند ولی وقتی رفتیم رفتم درمانگاه گفت تاندونای دور مچ پات آسیب دیده و کشیده شده و مچ پاتم پیچ خورده باید دوهفته توی اتل باشه تا بعد بازکنی ببینی چطوره گفتم اتل نه خاطره بدی دارم ازش میشه با مچ بند طبی ببندم ک گفت ببند ولی بذار بمونه بازش نکن...
الان هم پام بسته س از یکشنبه تاحالا ولی خب خیلی بهترم نیکاورمای پام داره کمتر میشه و این خوبه دیگه عزیزجان :)

خخخخخخخخخ خیلی بد بود آخ... :))))
نیکا یاهو برام باز نمیکنه نمیدونم چ مشکلی پیدا کرده اگر شد ک حتما برات میل میکنم اگر نشد نفس اون کامنتتو باز کن اصن پست نذار ولی ی جا باز کن من بیام حرف بزنم اصن کامنت از اون بالاییا بذار :)))
خب خداروشکر موفق باشی عزیزم...
ان شاالله همه چیزیش ب خوبی تموم میشه چون خواهر من فوق العاده س..
چ خوب بود بودم میومدم برا سمینارت فک کن چ حالی میداد... هععععععی...
بعد یعالمه هم برات گل میاوردم...
ای جااااانم
خ
واقعا خدا دوست داره عزیزم
خدا رو شکر که به خیر گذشته
من تازه پیدات کردم خو:(
خیلیییی مراقب خودت باش لطفا :****
همون ایمیل تلاشتو بکن
چون من یادم نیس اصن اخرین بار کی رفتم مدیریت وبلاگم
ببخشید 
این روزها بگذره و دفاع کنم بعدش میترکونم اساسی
یک سالی بهم مهلت بده فقط :))
باور کن این چند روز وب کسی هم سر نزدم اصلا

پاسخ:
ای جان دلم ب نیکا ...
واقعا خداروشکر ک ب خیر گذشت و الان من نشستم پشت سیستمم دارم کامنت خوشگل نیکای عزیزمو جواب میدم
بوس و بغل...
تو هم مواظب خودت باش عزیزدلم... :****
یاهوم درست شه میل میزنم برات بالاخره سوتی و ی جوری بت میرسونم :))
یک سال؟واقعنی؟این ک خیلی بده... :((
تا اونموقع ینی من تو دنیای مجازی هستم...
خیلی خیلی خانمی ک پیش من اومدی
میبوسمت عزیزدلم...

سلام نازنینم
خوبی عزیزم
سفر خوش گذشت؟؟
تروتازه شدی؟؟؟
فدایی داری خواهری : ))
سلام نازنین جونم
وای اون عکس نوشته و شعر دل ما رو برد :)
این چ سوالیه گلم هر چه که خوشت میاد استفاده ببر:)
من و تو این حرفا نداریم ک
پاسخ:
سلام مهنازم.. :**
ای جان دلم...
 مرسی عزیزجان...لطف داری ... :)
اوهوم قبول دارم... ؛)
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۵ احساس ِ غریب
سلام نازنین جان،الان خوبی؟مشکلی نداری؟!!:((

آخه چرا پس مواظب نبودی؟:(((((((
پاسخ:
سلام عزیزجان... :**
خداروشکر خیلی بهترم...ورم و کبودیای پام داره کمتر میشه...ولی خو هنوز راه رفتنم سخته...
مریم میدونی کلا نباید میرفتم واقعا اشتباه کردم...
ناراحت چرا بخند عزیزم مشکل جدی برام پیش نیومده خودش خیلیه :)