انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۳مرداد

 



 



دریافت
 
۹۴/۰۵/۱۳
N.K :)

نظرات  (۹)

نایس
پاسخ:
عاشق این آهنگم :)
چه اهنگ خاطره انگیزی
پاسخ:
آهنگای سیاوش بی نظیره :)
فقط خدا میدونه چند بار شنیدمش...عالیه..معرکه س...
پاسخ:
آخ من دیوانه ی این آهنگم...
لطف دارین جناب ممنونم... :)
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۹ احساس ِ غریب
سلام نازنینم

بعد از اون  آهنگ های عجیب غریب این قشنگ بود:))

شوخی میکنم همیشه سلیقه ت عالیه:)
پاسخ:
سلام عزیزم :)
خخخخخخخ :)) خداییش اونا هم قشنگ بود
قربانت عزیزم خیلی خیلی ممنونتم... :)
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۱ ماهان هاشمی
خیلی هم عالی! :)
پاسخ:
موافقم...
خیلی هم عالی... ؛)
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۵ -- ورونیکا --
آخخخخ چقدر من این آهنگ رو دوست دارم
این چند روز فرصت شنیدن آهنگ نداشتم و غیر از آهنگی که چند روز پیش و تو اتوبوس با یک دوست از هدفون مشترک شنیدم، هیچ صدای نابی به گوشم نخورده بود و بنابراین بسیاااار حالم خوش شد با این آهنگ و بسیاااار سپااااس :****
پاسخ:
آخخخخخ چقد من نیکارو دوس دارم :**

سلام خوبی نیکای عزیزم؟؟ (کامنتات بسته عزیزجان بیا اینجا جوابمو بده یا پست پایین تر)
دیروز شاید ده تا از پستای قدیمیتو خوندم نیکا
هدفون مشترک :))) اون چ آهنگی بود اگر قشنگه بگو بذارم؟
یک دنیااااااااا خوشحالم ک خوشت اومده عزیزدلم ینی دیوانه ی این آهنگم البته میتونم بگم نسبت ب همه ی آهنگای سیاوش این حسو دارم

مواظب خودت باش عزیزم :****
سلام نازنینم
عاشق این اهنگم :)
پاسخ:
سلام عزیزم :)
من دیوانشم مهناز..  :)
مهناز ی عاشقانه ی خیلی قشنگه...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام نازنینم
ممنونم ازت :)
*** ***** *** ** ** *** ***** **** *** ***** ** * ** ***** **** **** ****** **** ***
پاسخ:
سلام عزیزدلم :)
آرزومه مهنازم... :)

صداش من رو یاده دورانه نوجوانی میندازه.. :)
پاسخ:
چ جالب :)
منم دورانِ بچگی و نوجوانی :)