انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۱مرداد

ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻫﺎﯼ ﭘﺮ ﺩﻟﯿﻞ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ!



ﻣﺜﻼ ﺍﯾﻦ ﻫﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ:



ﻋﺎﺷﻖ ﭼﺸﻤﺎﻧﺶ ﺷﺪﻡ



ﯾﺎ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ:



ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﺶ



ﯾﺎ ﭼﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﻫﺮﭼﻪ!



ﺍﺻﻼ ﻣﻌﻨﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ!



ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﺪ ﭼﺮﺍ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ؟



ﺑﺎﯾﺪ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﮐﻨﯽ



ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﯽ ﻭ ﺑﮕﻮﯾﯽ:



ﭼﻮﻥ ♥ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩ. ﺍ .ﺭ .ﻡ♥




نظرات  (۳)

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۷ ماهان هاشمی
و یک "من" می‏خواهد و یک "تو" ...!
پاسخ:
دقیقا فقط دو نفر...
دوتا آدمِ عاقل و بالغ...
شعر داخل عکس خیلی زیبا بود! :)
پاسخ:
موافقم
خیلی قشنگه :)
سلام نازی
والا من با لبخند گفتم دوسش دارم کوبوندن تو دهنم ^_^
شانس نیست دیگه :)
عکس نوشته قشنگه ....
پاسخ:
سلام مهنازم
:((
نه اینو نگو خواهر
عکس نوشته رو خیلی دوس دارم... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">