انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۷تیر



خداجونم ممنونتم یک ماه روزه گرفتیم شکر



ولی من بااین معده ای ک دیگه داغون شده چکار کنم؟! همه ی سیستم بدنم ریخته بهم :(




3ساعت دراز کشیدم خوابم نبرد  :|

۹۴/۰۴/۲۷

نظرات  (۳)

۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۵ احساس ِ غریب
چی شده نازنین جان:(

معده ت چی شده؟:(
پاسخ:
ای جانم :*
معده م ناراحته خواهر الانم ک دیگه روزه گرفتم داغونه...
یه زمانی شیرینترین و راحترین خواب عمرمو داشتم... :(

+سلام نازنینم
اووووووف از مشکل معده نگو که من خیلی حالم بده:(
اصلن نمیتونم چیزی بخورم حتی یه لیوان اب حالمو بد میکنه:(
بازم خدا رو شکر که تونستم روزهامو به اتمام برسونم اینم از الطاف الهی هستش :)

پاسخ:
سلام مهناز :*
ای جانم تو هم پس معده ت ناراحته :(
آره دیگه وقتی درد میکنه حتی با ی لیوان آب هم تشدید میشه دردش
خداروشکر عزیزم :)
این خدا جونی ک میگی گفته اگر مشکل پیش میاد یا مشکل دارین نگیرید! :)
چیزی ک به انسان ضرر برساند حرام است.
پاسخ:
بعله حرفتون کاملا صحیحِ چون اگر باعث ضرر ب بدن بشه حرامه
من توی ماه رمضون دارو مصرف میکنم ک بگیرم بعد دیگه این اخرا نمیکشه واقعا
بعددلمم نمیاد نگیرم حالا میشه چن تاییشو نگرفت ولی کامل نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">