انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۵مرداد
اینکه امروز از عصر مدام سورپرایز بشی حس فوق العاده ایه....بقول بچه ها امشب توی خونه ی بابا،لوس بابا همیشه باید تولد داشته باشه...از 6-7سالگیم ی جورایی عادت کردم ب تولد...گاهی ساده گاهی هم کاملا باشکوه مث امشب از ی سورپرایز اساسی تادورهمی خانوادگی شام و کیک و اتیش بازی...
اینکه بعد هم بیایی پشت سیستم پنلتو باز کنی ببینی دوستانِ جان تولدتو تبریک گفتن ببینی میم جان برات پست تولد گذاشته...من نمیدونم چجوری تشکر کنم این محبتتونو، این همه  لطف و مهربونیتونو....اینکه یادتون مونده برام بی نهااایت ارزشمنده...
ی چیزیو میدونین؟؟شماها خیلییییییییی خوبین...
مرسییی میثم خان چقدر اهنگ چسبید..یک دنیا ممنونم جناب مهبد بخاطر شعر زیبایی ک از شاملوی عزیز برام فرستادین...عارفه تو میدونی خیلی گلی...منصوره تو ک خودت میدونی عزیزِجانمی...نیلوفر عزیزم خانم دکتر خیلی ممنونتم ک از هفته قبل رفتی پیشواز...
مرسییییی :)

۹۶/۰۵/۲۵
N.K :)

25مرداد

نظرات  (۱۳)

تولدتون مبارک ^_^
پاسخ:
مرسیییییی آقای مرادی :)
سلام :)
مبارک باشه تولدتون نازنین خانم.
تبریکات ویژه خلاصه.
ان شالله که توی زندگی همیشه موفق و موید و مظفر و منصور باشی و مدار زندگی بر وفق مرادت بچرخه. :))

پاسخ:
سلام :)
یک دنیا ممنونم آقاگل
قربان شما مرسی
مراد میگین یاد نسرین عزیز میفتم :))
ممنونم و من برای شما آرزوی تمام بهترینا رو دارم بازم تشکر :)
از بدی های فضای مجازی اینه که هدیه دادن کار خیلی سختی میشه.
به این فکر میکردم به بهونه روز تولد چی بهتون هدیه بدم و دست آخر رسیدم به این آهنگ، تصنیفی از این غزل حافظ  که ساخته بچه های دانشگاه بوده و همیشه بعنوان یکی از یادگاری های زمون دانشگاه گوشش میدادم و الحق هم زیباست:

به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم
بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم...

http://bayanbox.ir/download/1350356522055761735/08-%D8%AA%D8%B5%D9%86%DB%8C%D9%81-%D8%B7%D9%81%DB%8C%D9%84-%D8%B9%D8%B4%D9%82.mp3
پاسخ:
منو شرمنده میکنین...
آقاگل اهنگ زیبا نبود این خیلی براش کمه...فووووق العاده بود لذت بردم یک دنیااامرسی..
دم بچه های دانشگاهتون گرم :)
تولدتون مبارک :)
پاسخ:
ممنونم جناب مترسک :)
مبارکه :)
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی
پاسخ:
آقا مرسیییییی

ممنونم همچنین شما :)
مبااااااااااااااااااارکه :)

پاسخ:
مرسییییییی پری عزیزم :) :*
تولدت مبارک نازنین جونم
بهترینا رو برات آرزو میکنم
میبوسمت
خییلی شاد و خوشبخت باشی 💋💋
پاسخ:
مرسییییی عزیزدلم :)
ممنون نیلوفرم منم برای تو تمام آرزوهای خوبو دارم...
اصن بغل سفت..
فدات خانم دکتر :*
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۲ مهنازیِ نازی ^_^
تولدت مبارک عزیزِ مهربونم❤
الهی به هرانچه ارزوته برسی و خوش و خرم کنار عزیزای دلت زندگی کنی 
پاسخ:
مرسییییی مهنازم :*
ممنون عزیزِ جان همچنین خودت :)
تولدتون مبارک 😊🌹🎊🎂🎉🌷😊
پاسخ:
مرسیییی :)
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۸ مهبد یحیائی
سعادتیست برای دنیا که نازنینی چون شما در اون قدم میزنه، نفس میکشه، شعر میخونه، میخنده، زندگی میکنه، خوش آمدی که جهان مارا زیباتر کردی دوست من :)
پاسخ:
یک دنیا ممنونم جناب مهبد از لطفی ک بمن دارین..
مرسی... :)
29 سالگی خوبی رو براتون آرزو می‌کنم. تولدتونم مبارک باشه با تاخیر :)
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم جناب هانی.. :)
لطف کردین
تمنا دارم..
خوبی از خودتونه.. :)
پاسخ:
بازم مرسی... :)
با تاخیر تولدتون مبارک:)
ایشالله سالهای خوب و خوشی رو در کنار خانواده داشته باشید
پاسخ:
اخخخ مرسییییی اصن هم تاخیر نیست خیلی هم خوبه :)
ممنونم تشکر منم برای شما بهترینا رو ارزو دارم..
برگردین جاتون خالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">