انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۷تیر

 

 

نظرات  (۱۰)

۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۰:۲۸ کِلاَوس بُودلِر
اطلاع داری این مجلس کجا بوده یا این‌ها کی هستن!؟ همچین مدّاحی‌یی تا الان نشنیده بودم... خیلی هم خب تدوین شده بود در ضمن! :)
مرسی :-)
پاسخ:
مجلس ک توی یزد هست...کلا خیلی هم معروف شده مجالسشون...سبک فوق العاده جالب و خاص و دوست داشتنی دارن

تدوین ک عالیه...
خواهش میکنم :)

+چقدر عکس پروفایلتون خوبه...
۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۰:۴۹ اسمم محموده
دردِ ما فکر چروکیده و منحوس شماست
راه امید ز کردار و مرام تو جداست

چه شعرهای خوب و "خودجوشی" سروده شد، شعری که ازش تو عنوان گذاشتی هم زیبا بود :)
پاسخ:
وای از فکر چروکیده و منحوس...
این حجم از عقده و کینه رو من نمیدونم کجا جا دادن...

+خیلی زیبا بود همشون...نمیدونم شعر اقای عالی پیام و هم شنیدین یا نه اونم خیلی بی نظیر بود :)
مرسی :)
جالب بود 

ولی خداییش صدای خواننده قشنگ نبود :دی
پاسخ:
خودم خیلی دوسش دارم مخصوصا شعر بی نظیره...

:)) البته خواننده نیست چون اهنگ و این چیزا ک نداره..فکر میکنم مداح باشن سبکشون خیلی جالب و خاصه
اینجا برام جالبه چون شما از معدود افرادی هستید که من میبینم واقعا اصلاح طلبه

میدونید که اصلاح طلبا دو دسته هستن

یه عده واقعا اصلاح طلبن . یه عده فقط از اصولگرا ها متنفرن :دی

که من خودم جزو دسته ی دومم . خیلی از مردم هم همین جوری اند .

شما واقعا به اصلاحات اعتقاد دارید و این جالبه 

من که معتقدم این مملکت جای زندگی نیست . هر کی میتونه باید بره 

این چه زندگی ایه که ما داریم آخه ؟ 

مردم اگه خاتمی رو دوست دارن اکثرشون از بغض معاویه است نه حب علی یعنی فقط از احمدی نژاد و دوستانش بدشون میاد 

اینه که اگه صادقانه بخوایم رفراندوم برگزار کنیم خود اصلاحات هم معلوم نیست زیر سوال هست یا نیست !

اگه شما بین دو تا غذا یکی رو انتخاب کنی آیا میشه گفت اون غذا رو از همه ی غذا ها بیشتر دوست داری ؟ 
پاسخ:
خب بله ولی اصلاح طلبا هم خودشون دودسته هستن...
من توی دسته ای هستم ک نمیشه راحت در موردش حرف زد :)) (اما تقریبا همه اصلاح طلبا بعضی هدفاشون کاملا مشترکه )

احمدی نژاد؟عددی نیست ک ما حتی در موردش فکر کنیم :))

در مورد دو خط اخر کامنتتونم همش بر میگرده ب ی سری چیزایی ک متاسفانه نمیشه در موردشون راحت حرف زد
۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۲ پـــــر ی
این مداحه چی گفته، من در جریان نیستم فقط شنیدم باز توهین شده به روحانی 
پاسخ:
دارن عقده ها و کینه هاشون و نشون میدن پری جان...
من به یه دلیل از این شعر خوشم نیومد
اگر واقعا در جواب مطیعی بود ، خیلی کم بود
قبول دارم در همین حد هم کلی خطر کردنه
ولی من خودم کارم جوریه که یهو تا تهش میرم
پست هام رو هم خوندین
یهو میزنم به ریشه
اینکه تا این حد در لفافه حرف بزنیم رو نمیپسندم
ولی کل به عنوان یهه مداحی که خیلی قشنگ بود
پاسخ:
نه اقا در ج مطیعی نبود یعنی منظورم اینه برای دو سه روز اخیر نیست نگاه کنین لباس همه کامل سیاه است احتمالا برای ایام محرم فضا و سبک و شعر فوق العاده جالب...ی جورایی ی جواب وزیبا و کامله
فریاد از جور زمان.. :(
تدوینش هم ک عالیه

میدونین ما هم در لفافه حرف زدن و نمیپسندیم ولی ب این نگاه کنین ک اینجا ایرانه...
هر روز از سیاست متنفر تر میشم...

در مورد ماجراهای اخیرم.. حق روحانی بود ب نظرم! چون ایشونم برخورد درستی نداشت با اونور...
متاسفانه سیاست گذارامون یه خوانش غلط و کثیفی دارن از "چند صدایی کردن جامعه ب منظور پویایی جامعه" و نتیجه اون خوانش غلط ، شده به جون هم انداختن جوونای با استعداد ممکلت به عنوان سیاهی لشکر دو جناح..
دو جناحی که اگه به سر شاخه هاشون برسیم.. شبا با هم پیتزا میخورن و مسترپلن طراحی میکنن واسه مملکت!


+ ب قول مداح..  دیده ها را باید شست!
امید است هنوز هم آب پاک موجود باشد....!


بی ربط نوشت..
رضا خان کارهای اشتباه زیاد داشت.. اما واسه درست شدن ممکلت استبداد رضا خانی نیازه به نظرم..
با نون به هم قرض دادن و "ما خیلی خوبیم" گفتن ها.. این رَه همچنان به ترکستان است..
همه این رؤسا فقط درگیر سیاسی بازی کردن جامعه هستن..
یکی باید بیاد "نظم" بده ب کارا.. سر و سامون بده ب اقتصاد... نداریم همچین کسی رو.. یا من نمیبینمش!
پاسخ:
حق روحانی بود این توهینا؟!
 توی جوابتون فقط میگم یبار دیگه ب عنوانم دقت کنین...همین

+رضا خان ک خدا رحمتش کنه
۰۷ تیر ۹۶ ، ۲۰:۱۵ مترسک ‌‌
کلاً یزدیا همه چی‌شون تکه ^_^
(یزدی نیستم ولی یزدیا رو عشقه) 3>
پاسخ:
بخصوص اردکانیاشون :)
وای از این دوران. وای...
پاسخ:
....
:(
عالی
پاسخ:
مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">