انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۴خرداد
حدود یکسال و خرده ای قبل بعد ی روز فوق العاده وحشتناک و حالِ خرابی ک داشتم وقتی شب نشستم پشت سیستم اولین کاری ک کردم اومدم وبلاگ و اون گوشه نوشتم دلم سخت معجزه میخواهد...
این روزا ی جورایی میشه گفت دارم معجزه ها رو میبینم و کم کم همه چیز داره اونجوری ک میخواستم درست میشه...خیلی صبر کردم اما خداروشکر داره نتیجه میده..
دوستان امیدوارم امیدوارم اگر حاجتی دارین ب حق همین شبای بزرگ و عزیز هر چ زودتر اجابت بشه...
توی این شبا ب رسم رفاقت همدیگه رو دعا کنیم..
یا علی




۹۶/۰۳/۲۴
N.K :)

نظرات  (۸)

التماس دعا :)
پاسخ:
حتما نسرین عزیزم..
شما هم برای من دعا کن :)
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۰۳ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
:)
ای جانم معجزه خودتی
چقد خوبه که صبوری نازنین
تو دلت خیلی خیلی پاکه منو یادت نره دعا کنی;)
پاسخ:
من فدای تو عزیزدلم..
گاهی زیادی صببر میکنم و خودم از خودم عصبانی میشم :))
تو لطف داری میم جانم ولی خودت بگو مگر میشه من تو رو یادم بره؟ :)
برا ما پیرمردها هم دعا کنین.
پاسخ:
حتما آقا گل
شما هم برای من نی نی دعا کن :))
خداروشکر که معجزه ها داره برات رقم میخوره شکر(-:
پاسخ:
قربانت عزیزم و امیدوارم برای هممون بهترینا رقم بخوره :)
التماس دعا...
پاسخ:
چشم شما هم دعا کنین...
زندگی تون سرشار باشه از معجزه های مورد پسندتون... :)
پاسخ:
ممنونم برای شما هم امیدوارم پر از اتفاقات زیبا و لذت بخش باشه.. :)
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۷ مهبد یحیائی
سلام نازنین بانو
خوبید؟
قبول باشه
پاسخ:
سلام جناب مهبد..خوبین ان شاالله؟
چه عجب..فکر میکنم یک ماه قبل بود شاید هم حتی بیشتر ک براتون کامنت گذاشتم...خیلی خوشحالم ک اسمتونو دیدم برگردین وبلاگ جاتون خیلی خالیه..
ممنونم برای شما هم همینطور
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۲ مهبد یحیائی
ممنون بانو جان
بله متاسفانه من دیر به دیر سر میزنم به بلاگ
البته حذوذ 10 روز پیش براتون یه کامنت تو خصوصی گذاشتم و یه ایمیل هم دادم که نرسیده ظاهرابه هرحال از اینکه سلامتید و هنوز مینوسید خیلی خیلی خوشحالم
پاسخ:
من دیگه میام همش براتون کامنت میذاریم تا شما مجبور شین ببینین بلکه ب دلتون بیفته و برگردین..
نه آقای مهبد کامنت ک اصلا نیومده حتی هرزنامه رو هم چک کردم ک شاید اونجا رفته باشه ولی ایمیل و ندیدم چک میکنم..
بازم مرسی و ممنونم ک اومدین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">