انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۶ارديبهشت
یکی از دوستانِ جان ک مث خواهرمه از توی عید با همسرش سر ی مسئله ای بحثشون شد و الان یک ماهه ک با هم قهرن...شدیدا ناراحتم این روزا :((
معمولا هفته ای چند بار تماس میگیره حرف میزنه صداش همراه بغض و لرزشه..بهش میگم زهرا گریه کن راحت باش شروع میکنه ب اشک ریختن... :(
امروز کنترل خودمو از دست دادم و بهش گفتم زهرا من اهل نفرین و این چیزا نیستم ولی ب یک چیز شدیدا معتقدم اینکه اگر کسی ب کسی بد کنه دلشو بشکنه حتما ی چیزی سرش میاد حتی اگر تو ببخشی خدا بتو کاری نداره دل شکستن و اشک ریختن فراتر از این حرفاست...برای ( میم ) مطمئنم ک میاد...داره بد میکنه اونم نه کم زیااااد..
خدا کنه آدمای اطرافمون معرفت داشته باشن...بی معرفتی خیلی بده..این آقای میم شدیدا داره بی معرفتی میکنه...

چند وقت قبل ی مطلبی توی تلگرام برام اومد جالب بود:
آدما گاهی کسی ک بهشون بد میکنه میبخشن اما فراموش نمیکنن اما گاهی هم اون بدی و فراموش میکنن اما نمیبخشن....(این نبخشیدنه خیلی بده)
مواظب باشین دل نشکنین، باعث گریه و اشک ریختن و بغض کسی نشین..
لطفا بی معرفت نباشید...




ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان و دگران وای ب حال دگران

+آهنگ:گوگوش (تو رو کجا گمت کردم)

نظرات  (۴)

من دل کسی رو نمیشکنم ولی نمیدونم چرا همیشه ی خدا دلم رو میشکونن ؟:(
نمیدونم گناهم چیه که این داستان همچنان ادامه داره برام؟:)
ولی هیچوقت هیچوقت برای دشمنم هم نفرین نکردم چه برسه به اونا که دلمو شکوندند...

خدا همه رو به راه راست هدایت کنه.آمین
پاسخ:
اصلا نیازی ب نفرین نیست خدا اون بالاست و میبینه اگر واقعا دل شکستن باشه خدا ب بنده ش کاری نداره فقط همون آه هست و اون قطره ی اشک...

+الهی آمین :)
چشم، سعی‌ام رو می‌کنم دل کسی رو نشکونم...
پاسخ:
چشمتون بی بلا..
ولی این حرفا چیه شما ک خیلی آقایی :)
وقتی از این اتفاقا میبینم.. ب این فکر میکنم ک این بی معرفتی و نامردی(از سوی هر دو طرف) ذاتیه .. یا ب مرور پیش میاد؟
یا اینکه.. اصلا میشه قبل ازدواج آدما رو کامل شناخت؟؟

انشاا... ک رابطه شون خوب شه...

+
چشم
لبیک به عنوان پست! :)
پاسخ:
بنظر من معرفت  بیشتر ذاتیه..
کامل ؟ نه...یه نکته ی خواهرانه و دوستانه در مورد ازدواج:سعی کنین از نظر فرهنگی و خانوادگی نزدیک هم باشین این خیلی مهمه..دوست من تمام مشکلاتش ب همین تفاوت برمیگرده متاسفانه
الهی آمین...خوب میشه ان شاالله ولی قهر یک ماهه واقعا خیلی چیزارو عوض میکنه و ی سردی متاسفانه پیش میاد :( قهر کردن کلا بده

+
چشمتون بی بلا...
شما معرفتت ثابت شده هست :)
کلیت بحث که درست
ولی به شخصه چندین بار شده که دیدم افرادی چیزهایی میگن راجع به اینکه طرفشون بهشون بدی کرده
بعد که رابطه اشون اوکی میشه متوجه میشی که یه بـُعد دیگه هم داشته که اون موقع بهش اشاره نمیکردم
امیدوارم هرچی که هست زودتر رابطه اشون درست بشه

پاسخ:
حرفتونو کاملا قبول دارم
من همین الانشم ب دوستم میگم تو هم تقصیر داشتی و کاملا ب خاطر ی سری کارا و رفتارا سرزنشش میکنم ولی شوهرش واقعا بد کرده و داره بی معرفتی می کنه :(
الهی آمین..دعا کنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">