انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۳اسفند

همش فک میکردم ک 7-8سالی هست سینما نرفتم ولی بعد از تفکر فراوون یادم اومد برای فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند رفته بودم خوبه دیگه فقط 3سال :))

یک هفته ای میشد نیت کرده بودم ک برم خوب بد جلف و ببینم ولی خب هر دفعه ی کاری پیش می اومد و نمیشد تا اینکه جمعه شب برنامه ی هفت ، فراستی اومد برای نقدش! و من انقدرررر از این بشر بدم میاد ک چون گفت خوب نیست و ... تصمیم قطعی گرفتم ک برم و ببینم..

البته دروغ چرا دیشب تا قبل ساعت ده با خودم میگفتم نازی بی خیاااالش نمیخواد بری بشین Interstellar و ببین و لذت ببر ولی خب اون نیمه ی ضد فراستی درونم پیروز شد و رفتم..

طنز بود بعضی تیکه هاش واقعا خنده دار و در کل خوب بود...ولی خب برای من توی ژانر طنز هیچی مث سن پترزبورگ و مارمولک نمیشه...


+ی دوست آمریکایی دارم ی زن و شوهر هستن خانمه از این سیاهپوستاس قشنگ کنار هم وایمیسیم حالت روز و شبیم :) حالا این خانم عزیز چند تاسکه ی آمریکایی بمن داده برای سفره ی هفت سین منم میخوام امسال بذارمش توی سفره بلکه خدا ی نظری بکنه سال دیگه از نیویورک براتون پست بذارم :دی


شنیدن آهنگ مدادرنگی ابی همیشه لذت بخشه...




 صفائی بود دیشب با خیالت خلوتِ ما را

ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم

نظرات  (۸)

وای مارمولک :) واای مارمولک :))))

البته طنز بارکدم خوب بود :)
پاسخ:
مارمولک عااااالیه :))

خیلیا دوست داشتن ولی من بارکد و خوشم نیومد
حالا ژانر کمدی که هیچ، به نظر من بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران همون مارمولکه و بس! اصلاً روی دستش فیلم نداریم که نداریم! :))
راستی «طنز» برای ادبیاته، برای فیلم و سریال و تئاتر «کمدی» باید گفته بشه؛ این اشتباهیه که سال‌هاست صداوسیمای ما جا انداخته که به «کمدی» میگن «طنز»!
پاسخ:
اره خداییش  مارمولک محشره خیلیییی خوب بود :))

ااااا راست میگینا عذر :)) ولی فکر میکنم جناب مترسک اگر از جنبه فقط بازی بازیگرا بخواهیم نگاه کنیم میشه مثلا بگیم من طنز رضا عطاران و دوست دارم بازم نمیدونم شاید دارم اشتباه میکنم
من آخرین باری که سینما بودم جدایی نادر از سیمین بود! :|
یک جورایی قبل از انقلاب میشه فکر کنم. :)
.
سکه هایی دارینا.
شبیه یک ریالی و پنج ریالی های خودمونه.
.
میان خواب و بیداری شبی دیدم خیال او 
از آن شب واله و حیران نه در خوابم نه بیداری!

پاسخ:
:)) خوبه دیگه 6سال پیش :)))

.
ن خداییش نیستن اینا کلا با کلاس ترن :دی

.
مرسی بابت تک بیت سرچ کردم چقدر شعر کاملش خوشگل بود
کسی کو جان من باشد چه با او دوستی ورزم؟
نباشد دوستی با او ک خود را دوست می دارم

مارمولک ک تکرار ناشدنیه!!
حالا فیلمش مقوا نبود ک ؟! :)
اینتراستلارو هم حتما ببینید.. قشنگه

+
اگه سکه ها نقش قالیچه حضرت سلیمان رو داره.. ی دونشم بدین ب ما!:|
یک عدد مشتاق ایالت نیویورک.. ک نه.. فلوریدا :)
اون سکه نقره ایه ترجیحا!! ^-^
پاسخ:
مارمولک خیلیییی خوبه
:)) خوب بد جلف خوب بود پیمان قاسمخانی خداییش توی ژانر کمدی کار بلده
اوهوم میدونم خیلیییی قشنگه وقت نکردم ان شاالله دیگه باشه عید

+
:)) نه من میخوام بذارم خداببینه چقدر مشتاقم ب نیویورک بلکه ی نظری بکنه :دی برم دعوتنامه میفرستم :)) شما دعا کنید
بهله :))
چشم آدرس بدین پست کنم :))
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۳۳ نفس نقره ای
آخ شهریار چی میگه :)
پاسخ:
خیلیییی خوشگل میگه بانو :)
نیویورک که عشقه اصن
هرچند بنده به تورنتو هم راضیم :-D
انشاالله دسته جمعی مشرف بشیم غرب
پاسخ:
خود خود عشق :)
ای بابا چرا انقدر قانع :))
الهی آمین :دی
منم از این سکه ها می خوام :)
پاسخ:
:))
چشم آدرس بدین پست کنم یا دعا کنین برم دعوتنامه بفرستم :دی
فراستی که به همه چی میگه مزخرف. حتی به طنز وودی آلن هم میگه مزخرف، اینا که دیگه هیچی.
بعد یبار اومده بود خندوانه، رامبد گف از نظر شما همه ی فیلمای ایرانی بده نه ؟ :))))

البته تحلیلاش تحلیلای خوبیه، مخصوصا از فیلمای خارجی. باعث می شه آدم بیشتر به جزئیات توجه کنه. 
پاسخ:
فراستی کلا ادم کثیفیه.. :دی

من تصمیم گرفتم هر چیو گفت بده برم ببینم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">