انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۹بهمن
آدم وقتی ساعت از دوی شب گذشته گشنش بشه منطقی ترین کار اینه ک یا لقمه ی نون و پنیر آماده کنه یا حلوا شکری یا نهایت نیمرو..

ولی من ک امشب  گشنم شده دیدم من ک دارم نود میبینم و وبلاگارو میخونم میلی هم ب اون خوراکیایی ک خط اول نوشتم ندارم پس یک بسته مرغ از توی فریز دراوردم و گذاشتم توی ماهیتابه تا سرخ بشه... :)
 قشنگ الان حس سحری آماده کردن دارم با بویی ک توی خونه پیچیده... :))
فکر میکنم دیگه آماده شده...
شب بخیر :)


دمی با دوست در خلوت ب از صدسال در عشرت
من آزادی نمی خواهم ک با یوسف ب زندانم


۹۵/۱۱/۱۹

نظرات  (۷)

من عجالتا به همون نون پنیر اکتفا کردم وسط برنامه نود! :))
الان هم اگه بیدارم برا اینه که از وقت خوابم گذشته خوابم نمیبره دیگه :دی

پاسخ:
نووش جان :)
من اصلا نمیتونم نون و پنیر ب جز صبحانه بخورم مثلا ماه رمضونم همه افطارا اولش نون و پنیر میخورن من از اول فقط غذای اصلی :))
البته اگر نون سنگک تازه و داغ باشه شاااید.. :دی
نه دیگه من شام خوردم بیهوش
اهل خونه بیدار نشدن سهم خواهی کنن؟! :))
نوش جون..

آب پز میکردین.. بعد سرخ میکردین.. آنفلوآنزای پرندگان ب مرغای گوشتی هم رسیده گویا.. :/
پاسخ:
زیاد درست کرده بودم :))
مرسی :)

آقااا اونجوری خیلی وقت میگرفت من تلف میشدم.. :دی ولی حرفتون درسته توی قم و اصفهانم ک میگن بیشتر گزارش شده من جوری سرخ کردم ک کامل پخته بشه...هنوزم جوریم نشده ؛)
:)) چه حال و حوصله‌ای! من که حال و حوصله‌ی همون درست کردنِ نون و پنیر هم ندارم نصفه شبی :دی
پاسخ:
من حال و حوصله ی آشپزی و شدیییدا دارم و همه جوره حالمو خوب میکنه.. :)
شکمو هم خودتونین :دی

من اصلا کاری به مرغ و نون و پنیر و اینا ندارم
هر چی دوست دارید میل کنید ولی شعرا رو با یه رنگ دیگه بنویسید:دی.
پاسخ:
با صدای بلند ب کامنتتون خندیدم :)))))
دمتون گرم :))
باور کنین ب خاطر شما رنگشو اندازه شو همه رو توش دست بردم :))میدونین از اول ک شروع کردم ب نوشتن تک بیت میخواستم ی چیز محو باشه ولی چشم دفعه ی بعد کلا ی رنگ دیگه کار میکنم ببینم چی میشه

دلم ماه رمضون خواست ...
پاسخ:
اخ ارههه ماه رمضون خیلی خوبه منم دوس دارم...
 ولی فک کنین توی روزای بلندددد گرممم دااااااغ تموم میشیم :))

+مرسی آقای بای پولار بابت وبلاگ
همون تبلندی روزهاش هم لذتی داره برا آدمی مثل من که این جور موقع ها مازوخیسمش گل می کنه!




پاسخ:
کلا حسای خوب ماه رمضون خیلییییی زیاده مخصوصا سحر
تک بیت ناب!
درود بر شما

و نوش جان!
پاسخ:
مرسیییی آقای هانی..

پرسپولیستونم باخت :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">