انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۳مرداد
امروز خیلی از وبلاگا درباره فیلترشدن خانم توکا نوشتن...
ما نباید فراموش کنیم اینجا ایرانه...اینجا یالثارات هر چی میخواد میگه ولی کسی کاریش نمیتونه بکنه..اینجا فقط بخاطر اینکه مخالف ی سری مسائل هستی میندازنت زندان البته این بهترین حالتشه...

من میترسم خیلی از حرفامو بزنم..با ترس و لرز بعضی از پستامو میذارم میترسم بیام ببینم وبم فیلتره.پست بعد انتخابات 7 اسفندم و با ترس گذاشتم..عکس گوشه ی وبم و میترسم چیزی ک دوسدارم بذارم...اینجا هر مطلبی میخوام بنویسم یکساعت باید خودم کلنجار برم ک بگم یا نه بعد اخرش میشه پستایی ک نوشته میشه و بعد حذف کسی نمیخونه چرا چون ازاد نیستیم برای بیان عقایدمون... اگر پستم ی کم رنگ و بوی سیاسی بگیره دوستانمم با ترس میان برام کامنت میذارن کامنتاشون میشه خصوصی...
ماها هممون میترسیم...
ولی همه چیز و بریزین دور همه فقط حرفه ک ما داریم میزنیم نکته ی اصلی همونیه ک اول پست گفتم و حتی امروز توی وب جناب مترسک هم کامنت گذاشتم
اینجا ایرانه...

نظرات  (۱۱)

۲۳ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۳ آقاگل ‌‌‌‌
با این پستت هم خندم گرفت هم گریه ام!
مشکل از اینجاست که تو کا نه حرف مخالف کسی می نوشت نه حرف سیاسی میزد و میزنه. مشکل خسومت های شخصی و حقیرانه یک سری افراد هست. که معلوم نیست چراییش
.
در مورد حرف زدن و نوشتن یک سری چیزها هم که بگذریم! فعلا آزادی بیان(چه ترکیب آشغالی! بخصوص که تو بیان مینویسیم!) برا یک عده خاصه! 
پاسخ:
....
خودم با بغض نوشتم...
من،نازنین راحت نیستم برای نوشتنم...
نمی شناختمش و تا حالا سر نزدم به وبلاگش، اما خب حرف حق جواب نداره...

پاسخ:
مرسی..
حرف حقِ تلخ...
ما هر چقدر هم که ترسو باشیم بازم اون قدری شهامت داریم که بنویسیم، بقیه این قدر می‌ترسن که حتی بهش فکر هم نمی‌کنن، چه رسد بخوان بنویسنش...
پاسخ:
کاری با اون عده ی کامل ترسو ندارم ولی در مورد خودم آقای مترسک تعارف ک ندارم اون چیزایی ک دلم میخواد و دوسدارم بنویسم و میترسم...
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۵ نفس نقره ای
بعله به ایشون میگن آزادی بیان :|| یعنی شوما آزادی هر حرفی بزنی، یا حرفی نزنی یا هر کار دلت میخواد بکنی :| کلا نمیدونیم کی هستی و چی میگی، ولی یه روزی پیدات می کنیم و فیلترت میکنیم :|
پاسخ:
تازه عزیز معلوم نیست فقط فیلتر باشه خیلییییی چیزا ممکنه بشه :/
فیلتر حالت خوبشه
درودبر نازنینِ نازنین
خوبى خواهر؟
من اولش معرفى کنم که من همون ورونیکاى سابقم:))
دوم این که من اون زمانى که مینوشتم فکر نمیکردم چیز خاصى مینویسم یا حتى کپى میکنم(با ذکر منبع البته):)))
بعد یک چند نفرى بهم گفتن چقدر شجاعى  و هنوز نکردنت تو گونى و ...
خلاصه که شوما راحت باش به حساب من:))

حواسم رفت پى پستت 
در واقع
اومده بودم که
بگم که
تولدت مبارک بانو:****
پاسخ:
درود بر عزیزِجانم :*
قربانت عزیزم تو خوبی؟
... :))
اره یادمه نیلوفر تو یکی از کسایی بودی ک خیلی رک حرفتو میزدی و من فوق العاده میپسندیدم.. اگر اشتباه نکنم یادمه برای تولد سید محمد خاتمی عزیز هم مطلبی گذاشته بودی ک چقدر هم قشنگ بود...
:دی خداییشم همینه فیلتر شدن بهترینشه...همون تو گونی کردنه...

مرسییییییی نیلوفرم...ممنونتم یک دنیا خواهریِ گلم..
یعالمه بوس و بغل :*****
خیلیییییییی خوشحالم کردی نیلو و خیلی حس خوبی داشت برام ک یادت بود.. :))
چه تلخ
چه دردناک
پاسخ:
خیلی هم تلخ...
نمیتونیم عقایدمونو بگیم...
من بی اجازه شما را لینک کردم
اگه ناراحت میشید بهم بگید تا برش دارم
وگرنه از دوستی باهات به خودم میبالم
پاسخ:
خواهش میکنم بانو...
باعث افتخاره...

بی نهایت عزیزی.. :)
گرفتن آزادی از مردمی که نمیخواهند برده باشند خیلی سخت است..
اما دادن آزادی به مردمی که میخواهند برده بمانند.. سخت تر است!
مارتین لوتر
پاسخ:
چ قشنگ :)

مرسی..
سلـام
ی سوال .. 
فردا تولدتونه دیگه ؟!
(
در گوشی : از اونجا ک یادم نمیمونه تاریخ ها.. تو تقویم کنار سیستمم نوشته بودم ک فراموشم نشه!:))
)

تولدتون مبارک پیشاپیش.. ایشالا همیشه زندگیتون پر از مهر و محبت و شادی باشه.. و با آرامش و سلامت زندگی کنین...
آمین :-)
پاسخ:
سلام..
بعله :))
خیلی ممنونم مرسی جناب روزمرگی.. :))

وای مرسی پیشاپیش نداره دیگه شب تولدمه.. :) خیلی خیلی ممنونم ازتون
منم برای شما بهترینا رو آرزو دارم.. :)
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۲ آقای روانی
ااا مبارک باشه تولدت من نمی دونستم :))) 

انشالله که دفعه ی بعد با کیک بیای من یادم بمونه.
سلام نازنین جونم
ان شااللهزود زود برگردی 
بهترین ها رو برات آرزو دارم :))
تولدتم با چند روز تاخیر مبارک
120ساله بشی الهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">