انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۲مرداد

جناب هولدن ی بازی وبلاگی و راه انداختن و جناب مترسک ک منو برای این بازی دعوت کردن.. :)

این هم از دوست داشتنی ها و پیشنهادات تابستانه ی من :)


کتاب:پست قبل ک مشخصه مجموعه کتاب هری پاتر نوشته ی جی کی رولینگ،

و مجموعه ی ارباب حلقه ها از جی.آر.آر.تالکین

بربادرفته اثر مارگارت میچل ک بی نظیره ولی من ادامشو هم ب نام اسکارلت ک الکساندر ریپلی نوشتن خوندم در حد بربادرفته نیست ولی بنظرم اگر بربادرفته رو خوندیم باید اسکارلت رو هم بخونیم...

دریاچه شیشه ای اثر مائیو بنچی ک خب خودم خیلی دوسداشتم...



آهنگ:انتخاب آهنگ و بعدی ک فیلم هست برای من خیلی سخته این چندتا آهنگ رو فقط همینطوری برای خالی نبودن نوشتم و لینکشم گذاشتم ولی در کل آهنگ های دوست داشتنی و پیشنهادی من زیادن..

مرغ سحر استاد شجریان

درخت و مدادرنگی ابی

جزیره و چ دردیست در میان جمع بودن سیاوش

مرداب و دوپنجره گوگوش

بازگشته ی بانو دلکش

امیر بی گزند محسن چاوشی



فیلم:رستگاری در شاوشنگ ( The Shawshank Redemption) ک بی نظیره

مسیر سبز ( The Green Mile) ک بینهایت دوسدارم فیلمی بود ک گریه منو درآورد..

ارباب حلقه ها ( The Lord of the Rings) ک خب اکثر دوستان دیدن و فوق العاده س

ترمینال ( The Terminal ) و تام هنکس دوست داشتنی

شاتر ( Shutter ) ک تقریبا میشه گفت ترسناکه

توی ژانر عاشقانه ی هالیوودی هم دختر رئیس جمهور ( First Daughter ) بابازی کتی هولمز و دوست داشتم



بازی:خیلی وقته بازی خاصی نمیکنم ولی فقط بخاطر رکورد زدن و این حرفا گاهی 2cars ک اونم تمرکز و اعصاب میخواد...قبلنا زوما ( Zuma ) رو زیاد بازی میکردم و یاد میکنم از بازی های میکرو ک خیلییییییی خوب بودن


شعر:حافظ ، سعدی ، مولانا و سهراب سپهری


*و ی پیشنهاد جدا از تمام اینا دوستان خانم یا آقا فرقی نداره گاهی آشپزی کنین زیادی لذت بخشه...


تشکر میکنم از جناب مترسک برای دعوتم ب این بازیِ زیبا و خودم دعوت میکنم از تمام کسایی ک وبمو دنبال میکنند یا این پستو میخونند برای شرکت توی این بازی و ب طور خاص از خانم ها:نفس نقره ای و عارفه . آقایون:مسترنیما و روزمرگی

نظرات  (۱۱)

به به، چقدر عالی، خیلی ممنون که به این بازی پیوستید؛ همه‌اش یه طرف و استاد شجریان و گوگوش و سهراب سپهری هم یه طرف ^_^ بازم میگم به به :)
پاسخ:
مرسی :)
خواهش میکنم خیلی خوب بود بازم ممنون از دعوتتون فقط فک کنین من دوبار پستو نوشتم کامل با لینکا یبار دیشب یبار هم امروز صبح هر دوبار ب طور خیلی عجیب و بی سابقه کلا سیستمم خاموش شد  :/ :))
خوشحالم ک پسندیدین :)
رستگاری در شائوشنک واقعاً خیلی زیباست :)
پاسخ:
واقعا زیباست..
خیلی خیلی از پیغامت ممنونم
باورت نمیشه چقدر حالم بهتر شد با خوندن کلماتت
اگه یکی که مثل خودم میترسم بهم بگه بهتر باور میکنم
سعی میکنم هفته بعد بر این ترس غلبه کنم
خیلی میترسم

پاسخ:
قربانت عزیزم :)
من وحشتناک میترسم ولی اگر طرف حرفه ای باشه اذیت نمیشی..
منم کلا از همه چیزش میترسم
دکترم بمن میگه من همون رفتاری ک با ی بچه ی 4-5ساله دارم با تو هم دارم.. :/ :))
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۴ نفس نقره ای
به به خیلی هم ممنان :)
پاسخ:
به به.. قربانت.. :)
خیلی خانمی عزیز مرسی..
فیلمی که جدیدا دیده باشین و خوشتون اومده هم معرفی کنین
پاسخ:
فیلم تازگیا خیلی کم دیدم ولی :


The Revenant (بازگشته) 2015
Interstellar (در میان ستارگان) 2014
 The Conjuring (احضار) 2013

سریال هم اگر دوسدارین بریکینگ بد
به نظرم رستگاری در شاوشنگ قشنگ هست ولی نه در حدی که بگیم بهترین فیلم جهانه ولی imdb میگه هس:)
پاسخ:
خب واقعا خیلی قشنگه..
درود.
به یک چنین کاری منم دعوتم. امیدوارم دل و دماغ بذاره به زودی زود بنویسمش.
پاسخ:
سلام..
آقای هانی من دیدم شما رو دعوت کردن اسمتونو ننوشتم وگرنه شما جزو اسامی من بودین
شما ک انتخاباتونم عالیه..

روزت مبارک نازنینم:)
پاسخ:
مرسیییی عزیزم برای تو هم مبارک :)
عذر بابت نبودنام و خاموش بودنم میام پیشت
لطف دارید :)
پاسخ:
خواهش میکنم..
بازگشته رو دیدم.از کلیت فیلم خوشم نیومد هیچ مفهموم خاصی نداشت.
ولی جمله ابتدای فیلم که میگفت تا وقتی نفس میکشی مبارزه کن خیلی جالب بود برام مخصوصا تو فضای فیلم
بریکینگ رو هم دو بار دیدم:)
او دوتا فیلم رو که هنوز ندیدم:/
پاسخ:
من دوسداشتم چون بازی دی کاپریو رو هم دوسدارم...

بریکینگ بد ک عالیه :)

فیلم احضار خب جزو فیلمای ترسناکه اگر توی این ژانر دوسدارین ببینین...

کلا اگر فیلم ترسناک قشنگ دیدین برام بنویسین
معلومه از کارای فرانک دارابونت خیلی خوشت می آد که هم مسیر سبزش رو نوشتی و هم رستگاری در شاوشنگ رو.
منم فقط همین دو فیلمش رو دیدم و دوسشون داشتم.

برکینگ بد سریال خوبیه. گیم آف ترونز و فریندز هم خیلی خوبن. اگه ندیدیشون ببین.
گیم آف ترونز رو برای این گفتم چون عاشق فضای فانتزی هستی و هری پاتر و ارباب حلقه ها جزو مورد علاقه هات هستن.
پاسخ:
اخ این دوتا فیلم واقعا محشرن...من فوق العاده بازیه تام هنکس و دوسدارم
 مرسی آقای بای پولار بابت معرفی این دوتای دیگه حتما میبینم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">