انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۰مرداد

از تنها خبرایی ک میتونست منو این روزا خیلی خوشحال کنه خبر چاپ جلد هشت هری پاتره (همه ی شکلکا و استیکرای قلب تلگرام و خودتون در نظر بگیرین :دی )


اینم صفی ک دیشب مردم لندن توی خیابون داشتن برای خرید کتاب



۹۵/۰۵/۱۰

نظرات  (۱۶)

ایول!
حالا کی قراره به ما برسه؟
پاسخ:
دمش گرم جی کی رولینگ..

ی جا خوندم ک خانم ویدا اسلامیه ک بهترین مترجم برای کتابای هری هست گفتن تااخر تابستون ان شاالله ترجمش تموم میشه...
من تاحالا نه فیلماش بو دیدم و نه کتابش رو خوندم..
پاسخ:
وااااای نگار بخون کتاباشو واقعاااا قشنگه فیلماش نه اونقدرا ولی کتاباش محشرن من هر جلدی و شاید 5-6بار خوندم..
واقـــــــــــعــــــــااااااااااااااااااااااا ؟! :)))))))))
من فکر میکردم دیگه جلدِ جدید هری نوشته نمیشه آخه تو اخرین جلدش ولدمورت مرد و داستان تموم شد:)
یعنی جلد جدیدش در مورد چیه؟! خدایا تا ترجمه بشه من میمیرم:))))
پاسخ:
اره خدااااااییش :))) خیلییییییی خوبه
من بخاطر این پسرش ک اسمشو گذاشت آلبوس سوروس حدس میزدم هنوز داستان ادامه داره...فک میکنمم کلا ب همین برمیگرده ولی همه هستن انگاری :))
این خلاصه ای هست ک براش نوشتن:
(«هری پاتر بودن همیشه سخت بوده و حالا هم که او یک کارمند پرکار وزارت سحر و جادو، همسر و پدر سه بچه مدرسه‌ای است، چندان آسان‌تر نشده.

درحالی‌که هری با گذشته‌ای دست به گریبان است که حاضر نیست در جای خود باقی بماند، کوچک‌ترین پسرش، آلبوس، باید با سنگینی میراثی خانوادگی دست و پنجه نرم کند که هیچ‌گاه آن را نخواسته. وقتی گذشته و حال به شکلی شوم در هم می‌آمیزند، هم پدر و هم پسر پی به این حقیقت ناخوشایند می‌برند: گاهی، تاریکی از جاهای غیرمنتظره می‌آید.»)

برای تو خدا نکنه ولی منم دقیقا همین حسو دارم ک تا ترجمه شه از استرس میمیرم :دی
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۸ آقاگل ‌‌‌‌
یعنی من موندم چطور اینقدر زود ترجمه اش اومد :/

پاسخ:
چ ترجمه ایش؟؟
نیومده ویدا اسلامیه گفته اگر بشه تااواخر تابستون
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۶ عاشق بارون ...
وای واقعاً؟!!!! :))))
پاسخ:
اوهووووم خیلیییییییییییی خوبه :))))

راستی عزیز شما برای اون پست ماست و خواب کامنت گذاشته بودین ولی خصوصی زده بودی منم ادرس نداشتم ک بیام جوابتونو بدم گفتم بگم بهتون :)
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۰ نفس نقره ای
من فقط خوشالم که ایرانیا در زمینه ترجمه حسابی فعالن!
پاسخ:
مخصوصا برای این کتابای معروف ک خیلی خوبه ولی امیدوارم از راه درست و قانونیشم باشه :)

اصولا ایرانیا توی اینجور موارد دزدیاشون زیادی معروفه :))
چی هست اصلا؟! یه جلد که چه عرض کنم! یک صفحه هم ازش نخوندم :|
پاسخ:
وایِ من چرا نخوندین!!
آقای مرادی من فکر میکنم بخونین بپسندین اینو جدی میگم...
بنظرم حالا که جلد هشتمش اومده جلدای بعدیش هم میاد، نهم دهم به بعد منظورمه،در قالب اتفاقایی که برای پسرِ هری میوفته:)))
پاسخ:
اوهوم منم نظرم همینه
اخه میدونی الان یادم نیست ولی احساس میکنم کنار 8 یدونه 1هم دیدم ینی 8-1 :))
ولی خیلی خیلی بده ک دیگه سوروس اسنیپ نیست :(
یه وقت زشت نباشه من تا حالا هرى پاتر نخوندم 
پاسخ:
ای جانم :)) خو زشته دیگه... :دی
بخون خانمی مطمئن باش میپسندی...
منم از طرفدارای هری پاتر هستم :)

به نظرم کتاب زیاد جالبی نیست ؛ کاشکی اصلا هری رو ادامه نداده بود !

+ در جواب ماتادور :
رولینگ رسما اعلام کرده که هری پاتر رو ادامه نمیده و هری پاتر برای همیشه تموم شد !
پاسخ:
خیلی خوش اومدین :)

ببینین هنوز ک نخوندیم ولی اینکه خود خانم رولینگ نوشته باید کتاب قشنگی باشه...

+داستان هری پاتر و ولدمورت شاید تموم شده باشه ولی توی این کتاب هری هست ک کارمند وزارت خونه س و احتمالا ی ربطی ب پسرش پیدا میکنه...
تا حالا کتاباشو نخوندم :/
پاسخ:
:/
بخونین خیلی قشنگه کتابی هست ک میتونم بگم هر کسی ک خونده همه جوره پسندیده...
کتاباشو که نخوندم فیلماشم یکی دوتاشو دیدم اونم نه درست وحسابی ولی از فیلماش بدم نیومد.بدم نمیاد دانلودشون کنم ببینم:)
پاسخ:
کتاباشو بخونین...کتابا خیلی خیلی فراتر از فیلماشن
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۴۸ آقاگل ‌‌‌‌
خانم اسلامیه تنها کسیه که با اجازه رسمی از رولینگ کتاب هاش رو ترجمه میکنه. 
اینکه ایشون گفتن تا آخر تتابستون یک سمت اینکه آیا به این سرعت مجوز نشر بگیره هم یک بحثیه!
البته که با ترجمه شدن غیرقانونیش در فضای اینترنت هم چالش جدیدی رو خانم اسلامیه تجربه خواهد کرد. 

پاسخ:
بله جواب کامنتمو تو وبتون خوندم من ندیده بودم چنین چیزیو
گفتم توی کامنت یکی از دوستان ایرانیا ماشالا دزدیاشون توی این زمینه ها زیادی معروفه
فیلماشو دیدم کم و بیش.. اما کتاباش..!
باید ی دوره هری پاتر خونی بذارم تو تابستون! :)
پاسخ:
اصلا کتابا و فیلماش با هم قابل مقایسه نیستن
مگه هری پاتر نمرد؟؟
پاسخ:
:|
:/
شما خوندین یا نه؟
من فقط فیلماش رو دیدم. آخه اون زمان که کتاباش می اومد اینقدر ترجمه ها مزخرف بودن که حسابی دلم رو زدن. البته خب این یکی رو حتما وقتی ترجمه اش بیاد می خونم.
پاسخ:
نه فیلماش واقعا اونقدرا خاص نیست کتاباشو بخونین با ترجمه ی ویدا اسلامیه واقعا زیباست البته فک میکنم پی دی افشم باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">