انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۸مرداد





شهر خالیست ز عشاق بود کز طرفی
مردی از خویش برون آید و کاری بکند

نظرات  (۸)

بودجه نداریم!
پاسخ:
هعی...
داشته باشیمم جاهای دیگه خرج میشه
و بماند که دانشگاه تهران هم‌چنان تنها دانشگاه واقعی ایرانه...
پاسخ:
بعله دقیقا...
رضا خان و این حرفا؟
ما از این آدم فقط ماجرای کشف حجاب رو شنیدیم.. از این کارا بلد بوده مگه؟!!


http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=20697
اینو چندسال پیش خونده بودم.. مرتبط بود با پستتون گذاشتم :)
پاسخ:
مرد بزرگی بوده خدا رحمتش کنه
هعی...

مرسی از لینکی ک گذاشتن عالی بود :)
بله از راهنمایی های شما و دوستان استفاده کردم و به این نتیجه رسیدم که بستن وبلاگ به این راحتی ها نیست.
ممنون بابت مهربونیتون.

+ببخشید که دیر جواب کامنتتون رو دادم،التماس دعا
پاسخ:
بستن وبلاگ واقعا ب این راحتی ها نیست مگر اینکه خیلی شرایط خاص باشه تعطیلی های موقت ولی ممکنه گاهی پیش بیاد..(من کسانی و ک وباشونو کامل حذف میکنند هیچ وقت نمیتونم درک کنم)
:)

+خواهش میکنم موفق باشین
خیلی جالب و غم انگیز بود
در جواب مترسک:پس شریف چیه؟!!
پاسخ:
دقیقا ب ی سری چیزا ک فکر میکنیم میبینم چقدر غم انگیزه این پست...
این پست میتونم بگم زیادی سیاسیه..
حرفتون درسته من دیشب بود ک کامنت و جواب دادم اول شریف و هم نوشتم توی کامنت و باتوضیحات ولی بعد حذف کردم بدلیل اینکه تهران ی دانشگاه خیلی کامل هست و منظور جناب مترسک هم همین کامل بودن دانشگاه تهرانه
حالا شما پرسیدین ج میدم
در نظر داشته باشین دانشگاه تهران تمام رشته ها رو داره ولی شریف مختصه رشته های فنی و مهندسیه
و درسته مدرک شریف توی رشته های فنی توی جهان معتبر تره نسبت ب فنی مهندسی تهران
البته ک دانشگاه شریف هم نام اصلیش دانشگاه صنعتی آریامهر بوده
بازم رضا شاه یه کارایی میکرد...
پاسخ:
خیلی کارا کرده نگار ی نمونه دیگه ش جاده ی چالوس..
رضا خان در کنار تصمیم های غلط کارهای خوبی هم داشته. منصفانه نیست فقط و فقط به بدی هاش پرداخته بشه که در این صورت تصویری که ازش ساخته می شه واقعی نیست! تصویری که خیلی از ماها ازش طی سال های تحصیل داشتیم. در کنار این تصویر بعضی ها خیییییییلی شدید مرید رضاخان هستن. که احتمالن علتش اصلاحات و خدماتی هست که برای مدرن شدن ایران انجام داده. 
پس ماجرای دکتر حسابی و رضاخان واقعیت داره! 
مرسی:)
پاسخ:
مطمئن باشین کارها و خدماتی ک برای کشورمون کرده خیلی خیلی فراتر از این حرفاست...ب مدارسمون و چیزای ک از تی وی میبینین و میشنوین کاری نداشته باشین
خواهش میکنم :)
در اینکه رضاشاه خیلی کارا کرد شکی نیست و نمی شه بهش یه چهره ی سیاه مطلق داد. ولی خب یک دیکتاتور بود در هر صورت و من یکی دلم باهاش صاف نمی شه. چون خیلی از بدبختیای امروزمون رو زیر سر اون می دونم...
پاسخ:
چرا سر اون؟چرا دیکتاتور؟
من همیشه براش فاتحه میخونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">