انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۰۴مرداد

برخلاف نظر اکثر افراد جامعه مبنی بر نازیبا بودن لباس کاروان المپیک کشور بنده فکر می کنم ملاک طراحان این لباس فقط زیبایی نبوده و آثار فرهنگی این طراحی بیشتر مد نظر بوده است.



از آنجایی که معضل درصد بالایی از جامعه ی ما لباس است این طراحی لباس المپیکی ها که با الگوبرداری از موجود افسانه ای و اساطیری شترگاوپلنگ پایه ریزی شده کمک زیادی در زندگی روزمره به ما می دهد. یکی از گروه های که در این ماجرا ذینفع هستند مردان هستند. آقایان که همیشه از طرف خانم ها با این سوال خطیر و حیاتی مواجه بوده اند که «چی بپوشم؟» و وقتی پاسخ می دادند که فلان چیزه را بپوش پاسخ دریافت می کردند که اون رو تو عقد دختر جمیله خانم پوشیدم یا نوه عمه ی دخترعموی حمیده خانم اینا تو جشن ختنه سورون پسر وجیهه اینا منو با این لباس دیده و از قضا ایشون هم در این مراسم حضور دارند، پس دیگه نمیشه اینو پوشید از این به بعد می توانند در اولین جوابِ چی بپوشم بگویند لباس کاروان المپیک ایران را بپوش. خانم محترم که این را بشنود در مرحله اول دچار شوک مغزی شده و در مرحله آخر پس از ده دقیقه خیرگی به نقطه ای خیالی روی دیوار با چشمانی اشک بار به مرد می گوید: اصغر! تو نگاه من رو نسبت به زندگی عوض کردی. من تا الان قدر داشته هام رو نمی دونستم. میرم همون لباسی که تو ختنه سورون پسر وجیهه پوشیده بودم رو می پوشم. یا مثلا در مواقعی که همسر مرد پیله می کند که این چیه پوشیدی؟ لباس بهتر نداشتی؟ مرد می تواند بگوید از لباس کاروان تیم های المپیک که بهتره! و زن می گوید: راست میگی مرد خوش تیپ من!
اتفاقا نفع این لباس ها تنها منحصر به این موضوع نیست و در مواقع حساس به داد ورزشکاران ما هم می رسد. برای مثال مثل روز روشن است که فردای روز در مسابقات المپیک وقتی ورزشکاران ما مقابل حریفان قرار بگیرند با توجه به لباسی که پوشیده اند از پیش بازنده اند. مربی الکساندر زاخارف کشتی گیر روس می گوید الکساندر زاخارف! چرا نمیری با حریف ایرانیت مسابقه بدی؟ زاخارف در حالی که آثار ترس و جبن بر چهره اش هویداست می گوید: من نمی تونم مربی! این همونیه که تو رژه المپیک اون لباسا رو تنش کرده بود. اون دیگه چیزی برای از دست دادن نداره، می زنه ما رو شتک و پتک می کنه! به این ترتیب ورزشکاران ما هم مدال های طلا را یکی بعد از دیگری درو می کنند و به موفقیت می رسند. حالا باز بگین لباس المپیکی ها شبیه پاک کن پلیکانه!  

"آیدین سیار سریع"


لباس و ک احتمالا همه دیدین ولی خب بازم اگر خدای نکرده :دی اون لباس شیک و ندیدین اینجا میذارم..





نظرات  (۱۲)

آیدین واقعا لایک داره. راستی قانون توقیفه هنوز یا دوباره داره چاپ می شه؟ خیلی وقته سراغ بی قانون و مطالب طنز نویسنده هاش نرفتم و اصلا خبر ندارم ازشون.

و خب در مورد لباس های بدقواره و بد رنگ و ناهماهنگ لباس تیم ملی المپیک فقط یه واکنشه که می شه نشون داد : :|
پاسخ:
خیلی خوب مینویسه جناب سیارسریع..تااونجایی ک میدونم ن توقیفه..
من وقتی دیدم یک عالمه دو نقطه خط صاف شدم بعد هم ک لباسای کشورای دیگه رو دیدم بیشتر دو نقطه خط صاف شدم :/ :|
خیلی بامزه نوشته بودی :))))

خدایی چقد لباساشون مضحکه :|
پاسخ:
آیدین سیار سریع واقعا عالی مینویسه :)))

خیلیییییییییی مضحک.. :| ترکیب رنگش ک افتضاح
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۷ آقاگل ‌‌‌‌
این لباس های المپیک باز نسبت به اون زیرپیراهنیای تیم ملی بهتره! نکته جالب توجه حضور جناب کفاشیان خنده رو در هر دو پروژه است!
پاسخ:
اینا هم خیلی افتضاحن..خیلیییییییییییییی زشتن
جناب کفاشیان خنده رورُ خوب گفتین...
شاهکاره!! باید ببرنش موزه برای آیندگان نگهش دارن!!
پاسخ:
دقیقا...
من دوسدارم از طراحش بپرسم هدفتون چی بوده از این مدل و ترکیب رنگ..
" شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را ، به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر می توانی شکرگزار باشی ."

" گابریل گارسیا  مارکز "

پاسخ:
:)
پاک‌کن پلیکان =))
وای من :))
عالی بود =))
D:
پاسخ:
خیلی خوب نوشتن اول صبحی کلی خندیدم :))
:)))
هر روز بد سلیقه تر از دیروز..:/
پاسخ:
هر روز بد سلیقه تر از دیروز..:/

عالی گفتین :دی
من احتمال میدم بانوان المپیکى،یکى پس از دیگرى انصراف بدن:))))
پاسخ:
:)))
خیلیییییی زشتن خداییش
مخصوصا رنگاش :|
بنده خدا ها آبروشون توی مجامع بین المللی میره حسابی!

+راستی مشکل کم خوابیت حل شد؟
پاسخ:
افتضاحه البته گفتن ک شاید عوض بشه چون خیلی اعتراض شده

+:دی ی جور باحالی شده..شب نمیخوابم توی روز 7-8ساعت خوابم :))
ولی فک میکنم کم کم داره تنظیم میشه
پناه بر خدا که این لباس رو از هر جهت بررسی کنی نازیباس :))
تنها توجیه اینه که  یه مسابقه ای بینشون بوده که کی بدتر از همه طراحی میکنه ...
پاسخ:
خیلی بده خیلی..
عالی گفتی بدتر طراحی کردن و از این دید ب قضیه نگاه نکرده بودم.. :دی
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۹ مهنازیتم ^_^
عاشق این آهنگ چاووشی ام
نازی جونم دوستت دارم
باز دارم از وب و دوستان دووور میشم
فعلن عزیزم
پاسخ:
به به عروس خانم گلم :)

خیلی قشنگه..
من بیشتر..
الهی ک خوش باشی.. :)
سلام
خداروشکر ملت انقد انتقاد کردند تا این لباس رو برداشتن
خداییش اینا چی بودن میخواستن تن بچه های مردم کنن:)
پاسخ:
سلام جنیفر گل خوشحال شدم برگشتی...

اینی ک الان هم گذاشتن خوب نیست :/ خوشم نیومد از اون بهتر شاااااااااااید باشه ولی اینم قشنگ نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">