انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۲۵تیر

یادم نمیاد اخرین باری ک ساعت 12شب خوابیدم کی بوده ینی چندسال قبله نمیدونم ولی امشب 12خوابیدم و ب این نتیجه رسیدم از این ب بعد هر موقع بدخواب میشم یا ماست بخورم یا دوغ دقیقا کار قرص خواب آور و برای من میکنه..
از ساعت دو و نیم سه هم بیدارم چون برادر محترم میخواد بره کوه دیروز تماس گرفت ک میام دنبالت باید بیایی...ساعت 5صبح :| خوشبحال همیگتون ک خوابین :/

 

 

آهنگ:نوستالژی (گنجشک ناز و زیبا ک میپری اون بالا)

 

نظرات  (۱۰)

۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۶ مترسک ‌‌
ماست در همه حال چشممو سنگین می‌کنه اما درباره دوغ یه چیز بانمکی میگم که می‌دونم باورش سخته اما مجبورید باور کنید، راه دومی نیست! اونم این‌که من ظهر اگه دوغ بخورم خوابم می‌گیره و موردی هم نیست اما شب اگه دوغ بخورم بی‌خواب میشم! یه چیزی در حد قهوه، اون جوری! :))
پاسخ:
من دیشب گیج بودم کامل..
چشم باور میکنیم راه دیگه ای نداره.. :))
سیستم بدنی جالبی دارین :)) البته میدونین من دوغ و هنو امتحان نکردم پریشب حدود 5صبح بود چون خوابم نمیبرد خوردم ولی ماست دیشب حدود ده و نیم ینی از 11خواب خواب بودم تا 12خودم و بزور نگه داشتم
من زمان امتحانام قهوه میخوردم ک تا صب بیدار باشم اونموقع ها روم اثر داشت ولی الان دیگه نه چ بخورم چ نخورم اگر خوابم بیاد خوابم میبره نیادم نمیبره...
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۰:۵۷ روزمرگی ...
پس دیشب .. شبی تاریخی بوده واستون! :))

کوه... چ خوب :)
خوش بگذره(خوش گذشته باشه:) )
پاسخ:
:)) واقعا یادم نمیاد اخرین باری ک اون ساعت خوابیدم کی بوده..

:)
مرسی خیلی خوب بود البته تو کامنتای دیگه گفتم وقتی رفتیم دیدیم اشغال خیلی ریختن مشغول جمع کردنش شدیم..
به به خانوم کوهنورد :)))))))))

خوش بحالت من با قرص خواب هم خوابم نمیبره :دی

+چشم عزیزم سعی میکنم خوب باشم..
پاسخ:
فک کن :))))) ساعت 5صبح.. البته سر همون پوست سفید و حساااااسی ک توی وبت صحبت شد :دی خیلی افتاب بود انگاری خورشید دست انداخته بود دور گردنمون :دی و من چون سریع پوستم میسوزه ی کم رفتیم برگشتیم بعد دیگه مشغول اشغال جمع کردن شدیم

ای جانم..نگار ولی یبار ماست و امتحان کن من دیشب از 11خوابم گرفته بود :|خیلی عجیب بود برام..

+قربونت برم عزیزمی..خواهشا خوب باش :*
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۳ بلاگر کبیر ^_^
خوش به حال تو که رفتی کوه بابا...
وگرنه خواب که خوش به حالی نداره..
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه :)
پاسخ:
ای جان دلم...خب من واقعا صبح سختم بود خیلی کمبود خواب دارم عزیز...
دختر خوب تو ی کم وقت دیگه میری شمال اون عالیه و خوشبحالی داره... :)
قربانت عزیزم خوب بود :) البته من ی چرتی هم زدم :دی بیشتر کیف داد :))
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۴ آقاگل ‌‌‌‌
دوغ بخوری و بخوابی آخ گفتین.
کوه خوش بگذره :)
.
منم تا یک ساعت دیگه میرم کوه:دی

پاسخ:
من دیشب ماست خورده بودم عجیب خواب اور بود برام...
دوغ و ماست کلا خواب اورن..ولی کامنت جناب مترسک در زمینه ی دوغ جالبه بخونین..

مرسی :) هوا زیادی گرم بود ی کم رفتیم بعد برگشتیم مشغول تمیز کردن طبیعت شدیم

یکساعت دیگه هوا میره رو ب تاریکیا کجا میخواهین برین :/..ولی الهی خوش بگذره :)
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۸ بای پولار
من چند وقتی هست یازده دوازده راحت خوابم می بره و دیگه رها شدم از اون بی خوابی های ماهر رمضون.
ولی ماست و دوغ هم نمی دونم چطوریه همیشه برای من جواب نمی ده. ولی وقتی بگیرتم دیگه نمی تونم جلوی خودم رو بگیرم از شدت خواب.

منم دیروز پریروز رفته بودم روستا و توی دل طبیعت. خیلی خوبه آدم جدا بشه از حال و هوای شهر. هرچند انگار شما با دیدن آشغالا یه کم آزرده خاطر شدید :(

آهنگ هم خیلی خیلی نوستالژیک بود...


پاسخ:
خوش بحالتون من 11-12هم نشه تا دو خوابم ببره خوبه..
برای من ک پریشب ماست عجیب ج داد...البته من اصلا حواسم نبود و ب خاطر خواب هم نخورده بودم
ما رفتیم خارج شهر ب قصد کوه ولی واقعا گرم بود..مردم بی فرهنگ :(
خیلی عالیه..


چه خوب بود این آهنگه. مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم..
خوشحالم خوشتون اومد
منم یه بار اومدم از دوغ به عنوان خواب آور استفاده کنم ، تا صبح 28 بار مجبور شدم برم دس به آب.
پاسخ:
:دی ی
اره دیگه دوغ سرده :))
خیلی کم اهل قرص خوردن هستم.یادم نمیاد تا حالا قرص خواب خورده باشم با اینکه خیلی پیش اومده بیخواب شده باشم
پاسخ:
منم دفعه ی اولم بود قرص خواب خوردم بی خوابی من داره میشه دوماه...دوماه چیز کمی نیست
محاله برای کوه رفتن بخام 5 صبح بیدار بشم!!
تنها دلیلی که باعث میشه  حتی ساعت 4 صبح بیدار بشم رفتن به کله پزی هست ولا غیر:)

پاسخ:
میدونین این بیدار شدن و رفتن از خونه سخته وقتی برین میگین چقدر خووووبه البته بستگی ب ادمایی ک میرین هم داره

:دی ی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">