انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

انسانم آرزوست

خبر داری ک شهری روی لبخندِ تو شاعر شد / چرا این گونه کافر گونه بی رحمانه می خندی؟

۱۷تیر

امشب توی تلگرام دوتا اشتباه وحشتناک کردم ک اولی و قلبم ی لحظه وایساد و دومی با صدای بلند از پیامای !! اشتباهی ک توی گروه خانوادگیمون دادم خندیدم...فقط خواهرم اومد خصوصی نوشت نازنین خدا بگم چیکارت نکنه :| :دی

ولی خب خداروشکر دوتاشون ب خیر گذشت...


+بعد حذف ایتالیا دیگه طرفدار پرتغالم ک خب رفت فینال

+چ ترافیکیه توی جاده ی چالوس...خداییش توی این شلوغی و ترافیک شمال رفتن هیچ لذتی نداره ک هیچ افتضاحه

برادر خودم رفته کوهرنگ میگفت اونجا هم خیلی شلوغه

۹۵/۰۴/۱۷

نظرات  (۱۰)

۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۳ بلاگر کبیر ^_^
من عاشق این اشتباهات وحشتناکم..
روح و روان خیلی ها رو شاد میکنه :)
پاسخ:
خیلی بد بود دوتاش :|
اشتباه اولم ک شخصی بود :( ولی برای دومی خواهرام دوتاشون بهم چیز گفتن.. :))
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۴ بلاگر کبیر ^_^
تازه شمال رفتن همیشه لذت داره ^_^

پاسخ:
من ک خودم عاشق شمالم ولی توی شلوغی خداییش خوب نیس ترافیکش اعصاب خرد کنه...
شمال پاییز و اردیبهشت محشره بخصوص پاییز.. :)

۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۵ آقاگل ‌‌‌‌
خب اشتباه هاتون رو بگید بخندیم:دی
میدونید ثواب شادکردن دل مومن چقدره؟
:)
.
آخ که چقدر از این پرتغال خوشم نمیاد! از همون بازی ایران پرتغال جام جهانی 2006 ازش بدم اومد.بعلاوه که یاد و خاطره قهرمانی یونان رو داره زنده میکنه.
.
شهر ماهم فوق العاده شلوغ شده.
به قول یک بنده خدایی. فقط ما ایرانی ها میتونیم دو روز تو جاده باشیم و یک شب تو چادر بخوابیم و تخم مرغ بخوریم! بعد هم فکر کنیم تفریح کردیم :/

پاسخ:
:))
ماه رمضونی خیلی ثواب کردیم دیگه بسه

+آخ ک چقدر من از کریس رونالدو خوشم میاد و بخاطرش دوسدارم الان پرتغال قهرمان شه... :)) بعد هم از المان ک متنفرم مخصوصا بخاطر نویر فرانسه رو هم ک دوسندارم

اینجا هم خیلی شلوغه :|
اره واقعا..اخه اصن توی شلوغی و ترافیک مسافرت لذتی نداره و فقط خستگیشه
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۲ آقاگل ‌‌‌‌
اینو الان خوندم خیلی خوب بود :

"ترافیک و گیرکردن تو تونل بکنار، خطر واقعی اینجاست جمعیت برسن برن تو آب حجم آب میاد بالا تمام خطه شمال و روسیه و کشورهای حاشیه خزر میرن زیر آب!"
:)
پاسخ:
:))
نوشته بود توی تونل کندوان 23نفر دچار مسمومیت شدن...


۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۳:۴۱ آقاگل ‌‌‌‌
الآن نویر بنده خدا چه گناهی کرده؟ شیش دونگ ترین دروازبانیه که میشناسم. فوق العاده است.
البته از بوفون هم نمیشه گذشت. بوفون آخرین بازمانده از دروازه بان هایی مثل دیوید سیمن و الیور کان بود.
ولی دلم میخواد آلمان ببره و پرتغال رو هم ببره! که میدونم نمیبره فرانسه رو!
پس امیدوارم پرتغال جلوی فرانسه دیگه اینقدر خوش شانس نباشه :/

پاسخ:
ازش کلا خوشم نمیاد..نمیدونم چراحس بدی بهش دارم مث مسی ک ازش بدم میاد :|
بوفون ک محشره..توی اسمایی ک بردین جای فابین بارتز خالیه...یادشون بخیر(البته ی زمانی بخاطر زیدان و بارتز فرانسه رو دوسداشتم)
من ک کامنت قبل گفتم الان چون از المان بدم میاد فرانسه رو هم دوسندارم دوسدارم پرتغال قهرمان شه...
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۱ بای پولار
وای که بعضی از این اشتباها هیچ وقت قابل جبران نیستن. که اگر هم بشن جاشون مثل سوراخ میخ توی دیوار همیشه باقی می مونه...
خدا رو شکر از شما مثل یه فان بوده و گذشته :)

امیدوارم فرانسه قهرمان بشه چون میزبانه وگرنه اگه آلمان هم ببرتش فینال رو نگاه نمی کنم که از جفت تیم هاش خوشم نمی آد!!!

فقط یه بار تجربه ی ترافیک جاده های شمال رو دارم. و خب نمی فهمم آخه چرا؟! چرا باید رفت شمال به این قیمت :دی
پاسخ:
خیلی بده...البته برای منم فان نبود اولی ک خب درست نبود و دومی بخاطر اشتباهات متعدد خنده م گرفته بود ولی چون ادمین میتونه پاک کنه یکدفعه متوجه شدیم و همه حذف شد...

ن دیگه من ک الان پرتغالم.. :)

یدونه از این تجربه های وحشتناک و ک ما داریم ی جورایی در همین حد برای تعطیلات خرداد(ارتحالیدی) (ی مسیر یک کیلومتری حدود 3ساعت طول کشید)ولی چون همون اول مسیر بودیم سریع تونستیم ازش جلوگیری کنیم و برگشتیم..شمال فقط پاییز یا اردیبهشت
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۷ مترسک ‌‌
من تا حالا خداروشکر سوتی بد ندادم اما یه بار یکی از بچه‌ها تو گروه خانوادگی یه اشتباه تایپی مرتکب شد و یه کلمه معمولی تبدیل به یه واژه شدیداً ناجوری شد، شب هم بود و بزرگ‌ترا خواب بودن، ما هم محض پوشوندنش تا تونستیم جوک و عکس و استیکر و حتی داستان فرستادیم که تا حد ممکن بره بالا و بالاتر و از نظرها پنهان بشه :))
پاسخ:
یدونه از اینا توی گروه خانوادگی ماهم اتفاق افتاد :)) (گروهی خانوادگی دیشب خواهر و برادری بود) ولی اشتباه مشابه شما توی گروهی بود ک همه ی فامیل عضون و خیلییییییییییی بد بودما هم 5-6نفر همت کردیم و یکعااااالمه مطلب و داستان و جوک و شعر و استیکر فرستادیم تا بره بالا ی چیز خنده داری شده بود این ک شما میگین دقیقا میدونم چیه :)) (البته این اشتباهه رو من نکرده بودما اگر برای من بود دیگه خجالت میکشیدم تو فامیل برم در این حد ضایع بود)
۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۱ روزمرگی ...
پیاما ؟؟
دومیه مث اینکه خودش چندمورد بوده! :))

+
پرتغال یه کم نچسبه :/ :)

+
ایران .. مسافرت .. شمال :)
پاسخ:
بله یعالمه داشتم صحبت میکردم :))

+خیلی هم خوبه.. :) ان شاالله قهرمان میشیم

+محشره..ولی فصل خوب و هوای خوب و توی خلوتی
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۴ روزمرگی ...
:))
ایشالا .. آما فرانسه قهرمانه :)
همه جای ایران خوبه یه بار بری.. اما واقعا شمال ی چیز دیگس کلا :)
پاسخ:
ان شاالله ک پرتغال قهرمانه :)
من خیلی جاهارو دوسدارم ولی بقول شما شمال ی چیز دیگه س :) بعضی جاهاش ک محشره...

واااای
یه بار زمانی که وایبر بود اشتباها جوکی که میخواستم بفرستم تو یه گروه که کلا 10 تا پسر بودن رو فرستادم گروه خانواده مادریم:(
هنوز که یادش میفتم از خجالت آب میشم:/
پاسخ:
آخ آخ آخ
چیزی ک باید میرفته توی گروهی ک ده تا پسرن اما رفته توی گروه خانوادگی...
واقعا تصورشم وحشتناکه.. :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">